TUMI והמעצב הרב תכליתי דרור בן שטרית : משיקים קולקציית מזוודות ותיקים יוקרתית


 את מותג התיקים היוקרתי TUMI
 פגשתי לראשונה בארה"ב.



 חברים טובים שלי במייאמי מזה עשרות שנים   העידו על כך שהמותג נחשב  לרולס רויס של תיקי היוקרה בעולם..
 המותג סקרן אותי מדוע הוא נחשב ליוקרתי כ"כ. משהגעתי לחנות במייאמי במסגרת   סטיילינג אישי וסבובי הקניות, הבחנתי בסגנון קלאסי שמרני  שרוב תיקיו בצבע שחור כיאה לאנשי עסקים,  אך מוקפד ביותראם מבחינת החומרים שממנו המזוודות והתיקים עשויים  ואם מבחינת התפירה וחוזקם.
   בנוסף החברה מעניקה אחריות מלאה לאורך שנים עבור מוצריה מה שנותן את התחושה שיש לך "גב חזק" תרתי משמע.
 המותג מציע מגוון  גדול  של תיקי עסקים נסיעות ארנקים כיסויים למחשבים תיקי צד ותיקי גב..
 וכעת גם אתם תוכלו להתרגש כמוני מהמוצרים היוקרתיים שהגיעו לחנות הדגל בקניון רמת אביב.

 קולקציית קפסולה מעניינת שאליה נחשפתי של המעצב הישראלי הרב תחומי  דרור בן שטרית  הידוע מאד בעולם בימים אלו ונחשב לאחד מהמובילים בתחום עיצוב המוצר והאדריכלות
 וחברת TUMI העולמית :מזוודות ותיקים בעיצובו.


 מתוך הקולקציה של דרור בן שטרית

 TUMI קולקציית סתיו- חורף 2014


קולקציית החורף של מותג התיקים TUMI מעוצבת בהשראת שנות ה-60 ומציעה אוסף פריטים המעוצב בהתאם למקורות אומנות הנסיעות והמסעות, אשר היו בשיא זוהרם בעשור הזה. 



























במעבר בין היום יום לעבודה, מציע המותג קולקציית תיקים עשירה לנשים ולגברים הן לשגרה והן למצבי הנסיעות השונים. את עונת החורף מתחיל TUMI עם פילוסופיית העיצוב המרכזית, אשר מתמקדת בהתמקצעות ומענה לדרישות של היום,

שילובים של חומרים ופלטת גוונים עונתית עשירה כגון כתום ובורדו, המוצעים כקונטרסט לפלטת הצבעים הטבעית של שחור, אפור ולבן, אשר מזוהים ומתאימים לכל עסק, תיקי יום ומזוודות ותיקי נסיעות לכל מטרה.




הופעת הבכורה לעונה הקרובה מוצעת בקולקציית Astor, הכוללת תיקים רכים נישאים שמובילים את מחלקת העסקים, לצד אביזרים לעבודה או פנאי, מעוצבים כתרמילים או תיקים נישאים המוגדרים מחדש בקולקציות:TICON, Alpha Bravo, Beacon Hill ו-Virtue.

קולקציית תיקי הנשים לעונת חורף 2014 משלבת חגיגה ייחודית של לייף סטייל, המושפעת מסגנון וחומרים. ברק, טקסטורות של עור, ליטוש ותחכום, יוצרים מפרט עדין ורחב של תיקי יום בקולקציות Villa, Carlisle ו-Carl. סגנונות מובילים לעסקים ולייף סטייל, אשר מוצעים במגוון וריאציות בחותמת של המותג. צללים עמוקים מאוחדים עם גוונים בהירים, הכוללים לבה, ג'ינג'ר, מנומר, צפחה, אינדיגו, קלמנטינה ודפוס צבאי.







בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של אביזרים משלימים לנסיעות כמו כיסויי דרכון, כרטיסי תיקים, ארנקי נסיעות ונרתיקים לכרטיסי ביקור מובנים. את כל אלו ניתן למצוא מבדים ומעור עשיר ובצבעוניות עזה של כחול, פטל, תפוז, ירוק וסגול.

 ניתן למצוא גם כיסויים לאייפד מעור בצבעים מרהיבים, כיסויים לאייפון, תיק נישא ללפטופ ועוד. כל אלו מגיעים בצבעים בהירים שקל להבחין בהם ולהרגיש אופנתיים.
                                         צילום:שחר רבן




                                       צילום:שחר רבן

 תיק  צד באלכסון  לגבר שחמדתי:)


 ועוד  תיקים שחשקתי בהם עד מאד...

 צילום: שחר רבן


טווח מחירים:
ארנקים 275-1,225 שקל.
כיסויים למכשירים אלקטרוניים 325-975 שקל
מזוודות 1775-5500 שקל
תיקים 725- 6500 שקל

 Tumi  משווקת בארץ ע"י חברת TOP-TIK:
שנוסדה ב-1985 וכיום היא אחת החברות המובילות ביבוא מזוודות, תיקי עסקים ואופנה ובנוסף נחשבת לרשת קמעונות גדולה ואיכותית של תיקים ומזוודות בישראל. כיום מחזיקה הרשת במגוון מותגי פרימיום בינהם: "Brics", Rimowa"", "Carlton", Tumi"", ""Mandarina duck, Travel Pro"", "Kipling", סמסונייט, עמנואל, נטע שדה ועוד.
ניתן להשיג:











 סניף Tumi בקניון רמת אביב.


בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטייליסט אישי, כתב אופנה ב YNET
Home Styling 
נייד:0528193019
 אתר: www.styleyourlife.co.il
  מייל: shachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוק: http://www.facebook.com/STYLIST.2011




תגובות

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות