Scoop! לא רק לנשים

    

הגעתי לחנות scoop לפרזנטציית צהריים מאוחרת(ופקוקה לא מעט בדרכים).

מספר לא מבוטל של בלוגריות מודדות נעליים ועושות פדיקור מפנק. עוד לא הבנתי מה קורה בחנות באלנבי שבה התקיימה הפרזנטצייה וכבר עט עלי הצלם ואומר לי "תתחיל למדוד לטובת צילומים", סליחה? "אמרתי לו, מה בדיוק אני אמור למדוד"?

הרי ידעתי שיש רק נעלי נשים ברשת.הוא מפתיע ואומר לי :"מאחורייך"!..

השבתי מבט לאחור ואכן צדק הצלם!


מספר לא מצומצם של נעלי גברים מוצגות שם..וזו כבר הסיבה הטובה שהגעתי לפרזנטציה, אחרת איך הייתי יודע שיש ברשת נעליי גברים?
 






ביקרתי לא מעט בחנות scoop לטובת השאלת נעליים לצילומים אך נתקלתי בנעליי גברים מעולם.

מסתבר, כי ניתן להשיג רק בכ- 14 סניפים בארץ.

חטפתי מהמדף נעליי מוקסינים בצבע אפור עכבר עם אבזם בקדמתם.





וזה לא הצבע היחיד חברים!
יש למעלה מ 10 צבעים של מוקסינים עם אבזמים או בלעדיהם.
ובל נשכח שאלו הם נעליים טרנדיות כבר מספר עונות ובעצם שיא הקלאסיות לנעלי גברים, באילו עוד צבעים חפצתי?באדום תכלת וכחול נייבי, לצערי לא היו במידה שלי (שאגב היא נעה בין 44-46) ובסקופ אני מידה 45 לאלו שסקרנים לדעת.:-) .
מה שאומר שתמיד חייבים למדוד וזה כלל הברזל שלי.
מבחר של סניקרסים ומגפונים הוצעו על המדפים אך פחות הרשימו אותי.




עם מיכל פורטמן הבלוגרית. כל אחד מציג את מרכולתו :)





בגזרת נעלי הנשים:
אם הייתי אישה, כנראה שהייתי הולך לאיבוד בין כל הדגמים המוצעים(אך מזל שאני סטייליסט ויודע לאבחן במהירות ללקוחותי:).
למעלה מ 300 זוגות מוצגים במהלך העונה!!!
.הטרנדיות של פלטפורמה קדמית אם בסנדלים, פיפטואו(סנדל בוהן מציצה) ואם בנעלים סגורות, עדיין מחזיק מים וניתן למצוא אותם בנעליי סטילטו רוקי וצ'אנקי.


סנדל צבעוני ואופנתי במחיר של 99 שקל אחרי הנחה!!




עם מרב קאופמן הבלוגרית מודדת נעלי SCOOP שחורות עם עקב צ'אנקי אך נוח לדבריה!








יאנה יוסף הפרזנטורית של רשת SCOOP מדגמנת רגליים חטובות ונעליי סטילטו עם פלטפורמה קדמית בתוך הווספה..



מיותר לציין כי המחירים ברשת SCOOP הם במחירים נוחים ביותר והרשת מציעה לקראת סוף העונה מבצעים שקשה לעמוד בפיתוי..

לכם הגברים: מוצעות כרגע המוקסינים במחיר של 199שקל. ו50% הנחה על הזוג השני(נכון לחודש אוגוסט 2012)



ולכן הנשים: שווה להציץ במגירת הנעליים שלך ואם חסר לך צבע כלשהו.. זה הזמן..


                                                       סנדל פפיון במחיר של 99 שקל(אחרי הנחה)


שיהיה קיץ צבעוני ונוח (גם על נעלי עקב)!!!

בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, מלביש אישי, כתב אופנה ב YNET,
Home Styling

 נייד: 0528-19-30-19
www.styleyourlife.co.il
shachar@styleyourlife.co.il
http://www.facebook.com/STYLIST.2011
https://twitter.com/#!/shacharabanne








תגובות

רשומות פופולריות