קיץ צבעוני ברשת SACK'S




SACK'S
אביב- קיץ 2013
את  כתב היד הברור של חברת  SACK'S המצליחה שחנויותיה פזורות ברחבי הארץ והעולם,
 קשה שלא  לזכור ולתייג  כמותג איכותי ואל זמני(ברובו).
  הביקור ב SHOW ROOM  המעוצב והנינוח של החברה שבו התכנסנו לכבוד הצגת קולקציית אביב קיץ 2013,  השאיר אותי הפעם נפעם יותר מהרגיל.

                                                                              תמונת אווירה של המותג


ההתרגשות הייתה לא רק לראות את ההקפדה על התפירה בכל בגד ובגד, או התוויות המושקעות בתוספת אביזר קטן וצבעוני שלא שוכחים  לצרף אותו אף פעם, או איכות הבדים שלרוב מלטפים, אלא שהפעם זה היה אושר הצבעים שאליו לא הורגלו עיני לראות בקולקציות העבר.(ואני מאד אוהב צבעוניות בקולקציות).
  יכולתי לחוש בעצמה והתעוזה שעובר על המותג לפתע.  בטחון שקשה לעמוד בפניו,  המשדר:
"אנחנו אוהבים וטובים במה שאנחנו עושים ולא חוששים לצאת מסקאלת הצבעים האופיינית שלנו".
מתוך הסיבות שמניתי לעיל, הלקוחות יישארו נאמנות ויבחרו בפריטים הצבעוניים העונה גם אם  ניכרת סטייה יחסית חדה בצבעוניות השמרנית עד כה.  אך, מתוך אהבה וביטחון, כי החברה יודעת ושולטת במה שהיא מעצבת .וזאת יוכיחו כמובן המכירות.
הקולקציה הצבעונית של SACK'S העונה יוצרת מעין מעבדת פלא אשר הופכת פנטזיה למציאות ובצורה פרקטית עונה על השאלה: "מהו הנחשק"? כחול על הסקאלה של שמיים וים תיכוני, ורוד בין אבק שושנים לפוקסיה ודובדבן, ירוק תפוח, אמרלד וטורקיז, חול וגוונים של אפור מרגיע הם הצבעים הדומיננטיים בקולקציה העונה.

  נינוחות ונשיות הם מסממני המותג בשילוב
ורוד (על גווניו) הצבע הטרנדי לעונה הקרבה



החופש הצבעוני מאפשר שימוש בטכניקות צביעה: דיפ-דאי, טאי-דאי, דירטי –דאי, תוך שילובים ומשחקים חדשים במראה הסופי שלהם. מה  נפגוש הקיץ בחנויות?
מראה של דנים על בדים שאינם דנים, מתקבל ע"י טיפול בבדי כותנה ופשתן, שטיפות אומברה בצבע האינדיגו וכביסות עדכניות בטכנולוגיות מתקדמות.


להמחשת המראה הרומנטי תוכלנה לראות נגיעות תחרה ורקמה ולצידם מתקיימים אייטמים מודפסים בפאטרנים אול אובר, והדפסים אתניים השואבים את השראתם מעולם השבטי.

 כחול אינדיגו מצטייר גם הוא כצבע מוביל בקולקציית הקיץ


סריגים מגורענים, וטקסטורות גולמיות, יוצרים מראה לא אחיד ולא רגיל, שרוט וגולמי וכאשר אלה מתחברים לגזרות רחבות וחופשיות, מכנסיים גבריות לנשים סקסיות, טופים בוהמיים, שמלות, גופיות ועליוניות, בהשראה קייצית בנגיעות רומנטיות ואווירת טוהר, מתקבל מראה טבעי, אמיתי ואותנטי, השומר על איכויות גבוהות ומעניק טוטאל לוק שקט ורוחני .


דואגים להמחשה עד הפרט האחרון והטעים..

הביקוש  למודפסים בעולם האופנה גובר  וזה  באה לידי ביטוי במשחק של שילובים ומיזוג טקסטורות בתוך הבגד וביצירת הטוטאל לוק – מאט ומבריק, שקוף ואטום, אריג וטריקו, הוספת פרטים ממגוון חומרים.
הגזרות החופשיות מתלבשות על שמלות וחולצות משי מתנפנפות, ז'קטים רכים  ונינוחים, מכנסיים בגזרות חדשניות מחויט לצד חופשי ומשוחרר ונוצר טוטאל לוק נשי משוחרר ורומנטי המשולב עם נגיעות גבריות עיצוביות.


טווח המחירים:
חולצות: 368 ₪ - 882 ₪
גופיות: 289 ₪ - 486 ₪
חצאיות: 398 ₪ - 580 ₪
ג'קטים: 649 ₪ - 998 ₪
מכנסים: 414 ₪ - 740 ₪
ג'ינסים: 432 – 820 ₪
שמלות: 520 ₪ - 898 ₪

בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטייליסט אישי, כתב אופנה ב YNET
Home Styling 
נייד:0528193019
 אתרwww.styleyourlife.co.il
  מיילshachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוקhttp://www.facebook.com/STYLIST.2011

תגובות

  1. סוף סוף גופיות לנשים מכל הסוגים והגוונים ואני בכללי שמחה לראות טופים שמתאימים לכל מיני מבנה גוף. כשהולכים לרשתות העיקריות שהולכות בימינו אין גיוון מבחינת גזרות וזה הרבה פעמים תסכול בכלל לנסות למדוד..

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות