מה חדש בתחום הציפורניים? ספר חדש על מריחת לק+ קולקציות של לקים לקיץ



ספר על הכנת עוגות לחמים ופסטות כן?
 אז למה לא ספר   הדרכה  כיצד למרוח לק ב מגוון רחב של אפשרויות?

 מסתבר כי הפרנץ' הקלאסי הוא כבר מזמן פאסה,וקצת עייפנו בנושא אם לאמר את האמת..
עכשיו הגיע זמנן של הציפורניים המעוצבות!



 ומי המובילות בתחום? כמובן שכל כוכבות הוליווד במיוחד ריהאנה 










 וביונסה:





שתחום הציפורניים מדיר שינה מעיניהן..


 רוצות לאמץ את הטרנדים החמים שהן מובילות?


ספר  חדש בתחום  הנקרא:" על קצות האצבעות"..  אשר מטרתו   לתת מענה למי שמחפשת עוד קצת גיוון על הציפורניים.:)

בספר  מופיעות להן 35 דוגמאות  מיוחדות  שטרם חשבתן עליהן ומותאמות לטרנדים הכי עכשוויים בעולם. הדוגמאות מחולקות לפי קטגוריות בהתאם לצורך או לחשק ורובן קלות מאוד לביצוע. אחרי שתופסים את העיקרון של השימוש באביזרי העזר העסק נעשה קל יותר והתוצאות משתפרות פלאים.


בפרק הבסיס הסברים מפורטים וצילומים שמראים צעד צעד כיצד לטפח את הידיים ואת הציפורניים, כיצד לעשות מניקור בבית, איך למרוח לק, איך לעשות פרנץ' בסיסי וגם איך לבחור כלים וחומרים. שאר פרקי הספר מכילים הוראות מדויקות המלוות בצילומי השלבים ובצילומים מרהיבים של הציפורניים המוכנות.
  

מחברת הספר היא לרית לוי , שכתבה וערכה בין היתר במעריב, כלכליסט, טיים אאוט ומגזיני אופנה ולייף סטייל, עד שבשנת 2006 הקימה יחד עם אחותה את FOXY - בוטיק טיפולי ספא, יופי וציפורניים, מן הראשונים בתל אביב. 


128 ש"ח | 79 עמודים


 בנוסף:


 קולקציות חדשות בתחום הלקים :
מותג התמרוקיםCHIC  מציג קולקציית לקים לקיץ 2013

 החודשים הקרובים מבשרים את בואם של הימים שטופי השמש בחופי הים וזוהי העת להציג את הצבעים שמתיימרים לכבוש את העונה הלוהטת.

מותג הלקים המקומי CHIC מציע קולקציית לק צבעונית ותוססת במיוחד שתהפוך כל תלבושת מינימליסטית למרעננת, קיצית ומעניינת במיוחד ותהפוך את קצות האצבעות לחגיגה של צבע כובש. הקולקציה שזכתה לשם Summer Chic מונה 7 גוונים שנעים בין צבעוניות זועקת לפסטליות אוורירית ורגועה.

צהוב ואדום-קורל נוכחים ודומיננטיים נבחרו בהשראת החום הלוהט האופייני לקיץ הישראלי, טורקיז עוצמתי, ירוק סלדין וכחול עמוק מזכירים את גווני המים המשתנים בחופי הים המרהיבים, בלגונות ובברכות השחייה וורוד פסטלי עם טאץ' כתמתם וסגלגל  לילך רך, נועלים את הפלטה ותופסים את מיקום הגוונים הרכים והנעימים בקולקציה ומשרים רוגע בדיוק כמו כל חופשת קיץ חלומית.

הלקים בעלי ריכוז גבוה של פיגמנטים, יוצרים כיסוי אחיד ומכילים שרף ייחודי היוצר הקשחה ללק, ברק ותורם לחיזוק הציפורן.  


                              CHIC

מכיל:  17 מ"ל
מחיר: 19 שקל
להשיג: בסופר פארם, ניו פארם, H&O 'אפריל'
רשתות השיווק ופרפומריות מובחרות.


  קולקצייה נוספת של המותג:Sensational  
צ'יינה גליז,
חברת הלק האמריקאית מורחת חופשת קיץ על הציפורניים ומשיקה קולקציית לק עזה וחושנית
במיוחד לקיץ 2013

לקראת הקיץ הקרב משיקה צ'יינה גליז חברת הלק האמריקאית, את קולקציית Sensational (שילוב של המילה שמש + חושנית) המונה 6 גוונים עזים שנועדו להתכתב עם מראה העור השזוף.

הקולקציה פותחה בהשראת חופשה חלומית ..צבעים מרהיבים המזוהים עם קיץ חלומי וחושני הם אלה אשר היוו את השראה  לפיתוחה של הסדרה הקיצית המבקשת לאמץ את צבעיו הדומיננטיים ולהעבירם אל קצות הציפורניים, 
בקולקציה  6 גוונים: אדום, כתום, טורקיז, פוקסיה, כחול וסגול.

                                    צ'יינה גליז
מחיר: 39 שקל  
כמות: 14 מ"ל
  ניתן להשיג: במרכזי הטיפוח המקצועיים ובסניפי רשת "נייל סטודיו" ברחבי הארץ.

 קולקצייה נוספת:
 של המותג Electric
קולור-קלאב, מותג הלק הניו-יורקי משיק
קולקציית לק צבעונית ועזה לקיץ 2013

 קולור-קלאב חברת הלק הניו-יורקית,  משיקה קולקציית לק  קייצית  ודומיננטית במיוחד המזכירה את צבעי הפלורוסנט שאפיינו את שנות ה-80 העליזות.

הרייט רוז, מבעלי המותג : "במקביל לצבעי הגלידה הכה אופייניים לקיץ, נראה כי השנה גם המון צבעים נועזים בעלי נוכחות חזקה מצטרפים לפלטות גווני הלק ומבשרים על חזרה לשנות ה-80 וה-90. את המגמה הצעקנית תצוגת הקיץ המהפכנית הובילו צמד המעצבים מבית המותג "מאדאם קריקוף" אשר בתצוגת הקיץ שלהם הציגו   גל שלם של דוגמניות באיפור ובנייל ארט בולט, ססגוני וצבעוני במיוחד. צלליות תכלת/סגול וירוק לצד ציפורניים בפוקסיה/צהוב וכחול אלקטריק עם הדפסים הם רק דרך אחת בה אפשר להפגין נאמנות לטרנד".

בפלטה מאוגדים 5 גווני לק בצבעוניות עזה נוכחת, דומיננטית ותוססת של כתום בוהק, ירוקים חצופים , צהב חלמוני, כחול אלקטריק, קוראל שתלטני.


                                         Electric

מחיר: 29 שקל ל-15 מ"ל, להשיג: במרכזי הטיפוח והציפורניים  ובסניפי רשת "נייל סטודיו" ברחבי הארץ.

ואחרונה חביבה:

Mash Up Collection
"לערבב"
ORLY  מותג הלק האמריקאי
 משיק לקראת הקיץ
קולקציית לק תוססת וצבעונית

ORLY - מותג הלק האמריקאי משיק לקיץ 2013 את קולקציית Mash Up המונה 6 גוונים שונים צבעוניים ועליזים המנוגדים בהווייתם שתכליתם משותפת וברורה: להתמזג יחד על שטח הציפורן ברצף מפתיע.

"התחזית שלנו היא קיץ חם! עונה יותר ססגונית ויותר תוססת ודינאמית מהרגיל בגזרת הלק. קיים צורך ליצור איזון לצד המגמה האלגנטית, הקרירה והמינימליסטית של השילוב המודרני בין שחור ולבן  באמצעות שילוב צבעי לק שונים על הציפורן וליצור מראה של  קיץ פרוע ותוסס על-ידי ערבוב מלא תעוזה ואנרגיה של פלטת הגוונים המוצעת", אומרת קטיה שו, המדריכה הבינלאומית של המותג. "קולקציית Mash Up כשמה כן היא, הסדרה כמו מבקשת "לערבב"  ולמזג בין הצבעים המנוגדים (אפור וכתום/ טורקיז ו-ורוד/ ירוק מנצנץ עם סגול סאטן וכדומה) על מנת לשוות לציפורן לוק ייחודי, מפתיע ותוסס בכל דרך אפשרית. העיצוב כלל אינו משנה".

הגוונים בפלטה מנוגדים ואף זכו לכינויים של צמדי מילים הסותרים זה את זה כך למשל זכה לכינוי סגול הלילך ל "בלאגן הרמוני",   הגוון הורוד הניאוני בסדרה  ל"בניית כאוס"   צבע ירוק בקבוק במרקם מנצנץ קרוי "פסולת חיונית",  כתום ניאון עוצמתי "הרמוניית פלאש"   תכלת בהיר עם נגיעת שימר נוצצת "יפה מכוער" ונעל את הסדרה  גוון
סגול ססגוני במרקם בוהק הזכה לכינוי הפרדוקסאלי "אסון יפהפה".


                          Mash Up Collection

מחיר: 29 שקל, ברשתות הפארם ברחבי הארץ.

בברכה,
שחר רבן
סטייליסט,סטיילינג אישי, כתב אופנה ב YNET
Home Styling 
נייד:0528193019
 אתר: www.styleyourlife.co.il
  מייל: shachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוק: http://www.facebook.com/STYLIST.2011











תגובות

רשומות פופולריות