New Collection :Rock Season for H.Stern

 עונת הסתיו כבר מדגדגת לנו באפנו וכנראה שגם לחברת התכשיטים  
העולמית H. Stern מדגדג להוציא קולקציית תכשיטים חדשה.
  כמסורת האופיינית לחברה המובילה בעולם בענף התכשיטים והיהלומים
  המשיקים כל סתיו קולקצייה חדשה.. כי  אי אפשר להפסיק לרגש אותנו..
והפעם  הקולקצייה ::Rock Season   המתייחסת ל 4 עונות השנה..
המיקום  שנבחר היה מסעדת   טומפולומפומפו לא ברור למה שם מסובך מעט, אך
האוכל שווה  היה עד מאד!!!! מנות אסייתיות טעימות עם רטבים מעניינים..
  על המסעדה אפרט בפוסט נפרד.

 דוגמניות לבושות בשמלות שמנת באורכי מקסי של מיטב מעצבות ישראל וחברות בינ"ל נוספות, שעל הסטיילינג המוקפד ניצחה הסטייליסטית המוערכת קרן נפתלי.
שיערן הבלונדיני לרוב, עשוי היה בקפידה כשצמות קלועות מסביב לראשן.
 איפור ערב מודגש ותכשיטי ענק( בחלקם) עוצרי נשימה..
דפנה גרטי מדגמנת לה. שטרן


 כחלק ממיתוג הקולקצייה, בחרו בנינט טייב זמרת הרוק להנעים את זמננו
בין מתאבן אחד למשנהו
  רוק יהלומים חוברים יחדיו.. בשילובחיות בר וגוונים שונים של זהב ואבנים יקרות, מייחדים את קווי העיצוב השונים של התכשיטים ומייצגים כל אחת מארבע עונות השנה.  


   מוזמנת להצטייד בסט שלם !


   סגנון קלאסי ומדוייק שתמיד יכול להתאים לכל מערכת לבוש..
כי הרי החיות והיהלומים הם החברים הטובים של  האשה:)

במסגרת קולקציית ROCK SEASON, מקבלים בעלי החיים פרשנות אישית. צוות העיצוב של ה.שטרן חיפש בנוסף גם אלמנטים סגנוניים מעולם הפאנק-רוק שיוכלו להוסיף רוח של חתרנות לתכשיטים. סמלים של סגנונות מוזיקליים מתרבות-האנטי כגון קוצים, עומדים אל מול הצורניות האורגנית של התכשיטים.


 
 העגיל מותאם בצורה מפליאה לתספורת(עדיף קצרה) ולאישיות הדוגמנית!

את התוצאות ניתן לראות בטבעות, עגילים ותליונים וכן בצמידי סטייטמנט שהמראה שלהם מזכיר סגנון וויקטוריאני. 
גווני הזהב השונים המופיעים בעדיים מאזכרים את לוח הצבעים שבו משתמש הטבע במהלך ארבע העונות. האביב מתבטא בוורדרדות של הזהב האדום; חום הקיץ מתרגם לכדי זהב צהוב; הסתיו וצלילותו של החורף מתעוררים לחיים בעזרת זהב אצילי (זהב ייחודי לה.שטרן שהוא סגסוגת בעלת גוון שמפניה, המשלבת את חמימותו של הזהב הצהוב עם האלגנטיות של זהב לבן).



 כל אלה מודגשים בעזרת ברק של יהלומים לבנים ויהלומי קוניאק אשר מקבלים הזדמנות לשתף את זוהרם עם אבני אמרלד, מורגנייט, קוורץ מעושן, סיטרין ואבני קריסטל. האבנים הגדולות מעצימות את המשיכה הנועזת שיש לשילובי הסגנונות והעיצובים.

בקולקציית  ROCK SEASON ארבעה ליינים שונים בהתאם לארבע עונות השנה:

Rock Spring - החגיגיות והעידון של האביב מתגלמים בדמות הפרפר. הגוונים הוורדרדים של הזהב האדום, בולטים אף הם בתחכומם כאשר הם מעוטרים בברק של יהלומי קוניאק. מראה הפאנק-רוק מתבטא באלמנטים חדים שהצורניות שלהם משולבת במספר עגילים מאורכים ושני תליונים. הליין כולל גם עגילי טיפה משובצים באבנים שקופות בעלות גוון ורוד כגון אמטיסט ומורגנייט. הפרפר המסוגנן שעל גבי שתיים מהטבעות, חובק את האצבע, ובצמיד הסטייטמנט, כנפי הפרפר המפתות כרוכות סביב פרק היד ברוך.

Rock Summer - את חום הקיץ מגלמות בליין זה הדבורים. בוהק השמש מתבטא, בשילוב של זהב צהוב ויהלומי קוניאק. צלליתה של הדבורה מעניקה השראה לעיצובם של טבעות, תליונים ומספר דגמי עגילים מאורכים, בחלקם טיפות סיטרין בגוונים מדורגים שמוסיפות אור לבסיסם של יהלומי קוניאק צהובים וזהובים. הניגוד המפתיע נוצר על ידי דמותה של הדבורה בזהב אצילי, אשר סותר את צבעי הצהוב התוססים.

Rock Fall - עונת הסתיו לובשת צורה בדמותן המעוצבת של הציפורים, אשר בעונה זו נודדות אל ארצות החום בחיפוש אחר מזון. הצבעים הרגועים של הסתיו מקבלים ביטוי בזהב אצילי המעוטר ביהלומי קוניאק מהם עוצבו טבעות, עגילים, תליונים וצמידים. בחלק מהפריטים נראית הציפור באופן בלעדי דרך כנפיה. באחד מדגמי העגילים, הציפור משמשת בסיס לקוורץ מעושן המלוטש בצורת טיפה.
אבל, הסתיו אינו רק עונה של גוונים שקטים! הירוק העז של האמרלד שופך אור יקרות על עונה זו דרך שני דגמי עגילים, טבעת ותליון וכן מתוך מרכזו של צמיד רב רושם, אשר חותם את הליין הזה עם אבן יקרה שמשקלה מגיע לכדי 48 קראט בקירוב. חיתוכן של אבני האמרלד שבפריטים אלו כולל חיתוך מעוגל, מתומן ובצורת טיפה.


   
פאולה הדוגמנית הבזילאית העסוקה בארץ..


Rock Winter – את החורף מסמל הזהב האצילי המתהדר באלגנטיות הצלולה של יהלומים לבנים ומשתקף דרך ארבע חיות המאכלסות את האזורים הקרים: ארנבת, סנאי, ינשוף ושועל. הינשוף, הארנבת והשועל מופיעים בדגמים שונים של עגילים ארוכים. תליונים עדינים מעוצבים כינשוף וכסנאי. השועל, בעל קווי המתאר המאתגרים, מופיע על גבי שתי טבעות וארבעה דגמי עגילים, בשלושה מהם, ראשו של השועל משמש בסיס לשיבוץ אבני קריסטל חסרות צבע.
ארבע העונות מתאגדות לתכשיט אחד ייחודי:
ענק ROCK SEASON לצוואר:
מתוך שילובן של 4 עונות השנה יחדיו  נולד  הענק ה-Rock Season לצוואר. פריט אייקוני, יחיד במינו שהוא פריט המפתח של הקולקציה שתהליך תכנונו ועיצובו ארך כשלושה חודשים. עדי זה משלב את הזהב האדום של האביב, את הזהב הצהוב של הקיץ ואת הזהב האצילי של הסתיו והחורף, ומאיר אותם בעזרת יהלומים בלבן ובקוניאק. מפגש חד-פעמי  מתרחש גם בין בעלי החיים השונים המייצגים כל אחת מן העונות, אשר נקבעו על גבי בסיס אשר נוצר משש  עשר אבני קוורץ מעושן מלבניות במשקל כולל של כ-594 קראט שני פרפרים ושלוש ציפורים מעטרים את חזית הענק. מאחור, ליפויי גבה של האשה שזוכה לענוד אותו, ממלאת דבורה את תפקיד המנעול יקר הערך. הדבורה מתחברת לקוורץ מעושן שמתחבר לינשוף אשר באופן מופלא מביא לכדי השלמה את האיחוד של כל ארבע עונות השנה.
    עוצר נשימה!!!


גם הגב מטופל היטב בענק שכזה.. שמא  יפספסו אותו..

  מחירו למעלה מ 380,000 דולר

דיאן קרוגר היא הפנים החדשות של ה.שטרן ומכבבת בקמפיין הפרסום החדש ונחשבת גם לאחת הנשים האלגנטיות  ביותר בהוליווד.

  קמפיין מעט אביבי לתקופת הסתיו.



 עם ישראל קןרט מנכ"ל  חברת ה. שטרן בארץ ויפעת  ממשרד  היח"צ שלמור

   עם  אורחת מארה"ב ססגונית ביותר
    מצויידת  בצעיף פרווה ב 35 מעלות צלזיוס....
HELP ME!!!!

בברכה,
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב YNET
Home Styling 

נייד:0528193019

 כרטיס פייסבוק: http://www.facebook.com/STYLIST.2011


תגובות

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות