נסיעת מבחן ב KIA SOUL


דלתות ההזזה החשמליות נפתחו במהרה וקיבלו את פני לאולם התצוגה של KIA במסגר בת"א.מבט חטוף לעבר מבחר המכוניות הגדול באולם  גרמו לי לבלבול קל, אך מיד זיהיתי את הרכב שעליו אני אמור לנהוג.
 הייתה תחושה שזו אהבה ממבט ראשון.
 פשוט התאהבתי בה ושמחתי על הרגע שאני אמור לקבל לסוף שבוע  את רכב KIA  SOUL  לנסיעת מבחן.
 הצורה המעניינת  והלא שגרתית של הרכב הקוראני, שילוב הצבעים של גג לבן ומרכב הרכב בכחול, חלונות מלבניים שאין להרבה רכבים,

  מרכב גבוה שנותן תחושה  שאתה עוד רגע עולה על מיני ג'יפון, כל זאת ועוד חברו לתחושה ראשונה שהולך להיות לי סוף שבוע של נסיעה ב KIA  ובכייף.
 זו הפעם השנייה שאני מקבל רכב לנסיעת מבחן. הראשונה, הייתה של   סמארט(מרצדס) וזו הפעם הראשונה שאני נוהג בKIA 
 האמת היא שרציתי מאד את הקיה האדומה שראיתי באולם התצוגה, אך לא הייתה אחת כזו במלאי לנסיעת מבחן,  אך לא נורא תמיד יכולה להיות  הזדמנות נוספת  לנהוג ברכב אדום!(כילד תמיד אהבתי מכוניות מכבי אש:)
 אז לאן נוסעים?
 ראשית איסופים כחלק מתפקידי בכוח כסטייליסט אישי, ישנן לא מעט חנויות שאני אמור לבקר בהן במהלך היום וההתנהלות רבה עם לא מעט עצירות ברחבי העיר.
 תוך כדי אני מפעיל לי את המזגן החזק שנתן תחושה שאני בתא הקפא של בשר!! וזה מדהים כמה נעים! במיוחד בימים חמים כמו שלנו.
אלמנט שמקל על החום והשמש קטן ונחמד הוא לגבי הסוכך שמש  בחלונות הצידיים . הוא נמתח ליתר החלון שפותחים אותו, מה שלא קיים בהרבה רכבים. משהו מינורי אך עושה את כל ההבדל.
 מצאו את ההבדלים...
    
    והתוספת הקטנה שמצלה מעט יותר ולא שמשאירה אותך מסוונר.
 מוסיקה בדרגת דציבלים בינונית  נשמע ברקע כדי להנעים את זמני ע"י כפתור שליטה בהגה, שתמיד נוח ולא מאלץ אותך "לעייף את ידייך
"בהושטת יד לכפתורים בקדמת הרכב. אתה נשאר מרוכז ודרוך כל הנסיעה.
 מערכת השמע ברכב מעוצבת בצורה יוצאת דופן מעט והרמקולים בולטים מעט בדש בורד, מה שמקנה להם יתרון עיצובי מגניב ביותר! השמיעה- נהדרת!
  אהבתי מאד את הקטע האפנתי ברכב והוא היה התיפורים  בכסוי ההגה ובריפודים, שהקנו לרכב מראה ספורטיבי ומושקע.
 אגב פרט חשוב מעבר לעיצוב הריפודים הוא שהם מאד נוחים.
 מבטים מהכביש מדי פעם מעוררים את סקרנותם של הנהגים לגבי הרכב וזה כבר נתן תחושה מגניבה כי יש כאן"משהו מעניין".
לא עוד סתם רכב  שיגרתי שנוסע בכבישי הארץ.
 בערב כבר יצאתי לאירוע  חגיגות השנה בחנות היוקרתית של
 לואי ויטון בקניון רמת אביב 
 ומשם המשכתי לפתיחת חנות מעצבים של  HOME STYLING הנקראת MAGENTA,(שווה ביקור)!

 מבט  ליילי כללי על הרכב  KIA SOUL .

למחרת, יום שישי  התחלנו את הבוקר בא. בוקר במלון דניאל ומשם המשכנו אני ועוד 2 חברים ברכב לראות את המייצג הבמבוק המדהים והמקורי במוזיאון  ישראל. 
 הנסיעה בעליות הייתה טובה, אם כי לא הכי מהירה.(הגענו ל90 קמ"ש) בל נשכח כי העליות לירושלים חזקות ובמשקל הממוצע היינו יחדיו 236  ק"ג בקירוב.
  לקראת אחה"צ היינו כבר 2 אנשים ואת העליות לגבעת נשר(מקום הולדתי), עשינו בקירוב של 100 קמ"ש, האחיזה על הכביש הייתה מצוינת.
  ובשבת (אחרי שלא נחנו לרגע) החלטנו שאנחנו עושים מעין מיני הפקת בגדי ספורט, בשיתוף עם חברת NIKE
ופריטי לבוש  נוספים .

  אסף ואני יוצאים לדרך תוך כדי חיפוש אחר לוקיישנים מגניבים בעיר  ומחוץ לה.. 
 את המכנסיים ניתן להשיג אגב אצלי למכירה:)

   גרפיטי תמיד מעניין אותי..ורכבים חדשים בפרט


     TOTL LOOK במראה מנומר וכובע קש ירוק בדרך לKIA
   המושבה הגרמנית בדרום העיר
 בקבוק מים מעוצב לשמירה על קור- מרק ג'ייקובס לפקטורי 54




  פרחים רבותי פרחים! מכל עבר אם על העצים ואם על קרקע..


   כלב חמוד שפגשתי על הדרך ואספתי אותו לצילומים ספונטניים
                                 אסף בחולצה של אמריקאן איגל
                                   אזור הבימה המשודרג
    אסף ואנוכי בבגדי ספורט של NIKE(באדיבות החנות בדיזינגוף סנטר)



                               צילומים: רפאל גרינברג קוסטה



    קיה  במראה ארץ ישראלי שהקקטוסים ברקע- צולם  ברשפון


 קיה אגב העניקה חסות למונדיאל 2014. במקרה ראיתי חנות פרחים עם פרסומת קריאטיבית למונדיאל והקשר שלה לקיה.
 לא לעצור ולהצטלם?
 פעם בארבע שנים זה קורה! הוא מביא לי פרחים:) מונדיאל שמח.
   מעט נתונים טכניים כל הרכב:
 אחריות 7 שנים!!
נפח מנוע:1591 סמ"ק
 הספק כ"ס: 132/6300
 כריות אוויר קדמיות ואחוריות
 הזרקת דלק ממוחשבת
 מערכת לניהול יציבות הרכב
 מערכת לניתור לחץ בצמיגים
 מערכת בקרת שיוט
 שקע USB- חשוב!

 לסיכום:
 הייתי שמח לאמץ את הרכב אישית!

 בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, מלביש אישי, כתב אופנה ב YNET, XNET
Home Styling 

נייד:0528193019
 אתרwww.styleyourlife.co.il
  מיילshachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוקhttp://www.facebook.com/STYLIST.2011
  כרטיס טוויטר:https://twitter.com/#!/shacharabanne
אינסטגרם: shachar_rabanne
 בלוג  אישי  :http://shacharabanne.blogspot.co.il/     
בלוג בXNET :



תגובות

  1. נייס, מה הנזק מבחינת ביטוח של הדגם והשנת ייצור? נגיד אם אני רוצה חובה, מקיף וביטוח צד ג לרכב

    השבמחק
  2. אני בצד לשנייה וחצי את הלוק המהמם ואת השחר ששמת על פני הקוראים
    ואני חייב להצטרף למילים ולפרגון על הכלי המדהים הזה!
    הייתה לי התלבטות לא קטנה בינו לבין חברה דומה שמוכרת כלי דומה אבל אני כל כך שמח שכמוך
    הלכתי עליו, בהחלט בחירה נכונה וטובה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות