אימוני הכושר הקבוצתיים של קרן אמיד-ואתם בדרך הנכונה!

נק' המשבר קרתה ברגע שהייתי קרוב לאחר ל-2 טיסות למייאמי בהלוך ובשוב. אשמתי?לא. אבל עדיין לא פוטר אותי מלהיות מוכן לריצה מטורפת של חצי שעה רצופה בין טרמינל אחד למשנהו בשדה התעופה של פרנקפורט.
 אז מה עושים כדי לא לראות את כבש המטוס נסגר מול עינייך? פשוט מאיצים בקצב מטורף, מבלי לראות מה אתה מפספס במחלקות הדיוטי פרי.
 להגיד שהיה  שווה לרוץ? כן
 הספקתי ל2 הטיסות ושמחתי על כך..
 להגיד שהרגשתי שהיה לי קל? לא. לא קל, אם לאמר את האמת. ההפך הוא הנכון.
 הרגשתי שאני פשוט לא בכושר וזה הכניס אותי  ללחץ יותר מזה שהספקתי את הטיסות במועדן הרשמי.
 אתה מוצא את עצמך בגיל שבו שאתה מבין שמה שהיה לפני 20 שנה כנראה לא בדיוק אותו הדבר.. הכל כולל הכל..
 אך עדיין אני מביט ממרומי שנותי על בני גילי שמקיימים מרתונים, טריאתלונים, מיני מרתונים ובכלל רצים להנאתם בלי להתנשף כמו אחד שמרגיש שימיו ספורים תחת מכונת הנשמה.
 המאמץ היה רב ביותר.. הרגשתי שאני אומנם יכול לרוץ מהר יחסית, אך עדיין יש לי כאבים בחזה תוך כדי, שלא מרפים ממני וכי הריצה שמעידה על סיבולת לב ריאה, אינה אינה עושה עימי צ'יירס.
הזדמן לי לשמוע על קבוצת ספורט שיוצאת לאימוני שטח בפארק הירקון של  המאמנת המדופלמת ו"חסרת הרחמים", קרן אמיד.
  את קרן אמיד  יצא לי לראות לא מעט בתוכניות טלויזיה ולשמוע מהסובבים על רמת הכושר ותשמות הלב הדקדקנית שלה כלפי מתאמניה.

  אמנם אני מתאמן בחדרי כושר מגיל 17 בהפסקות כאלו ואחרות, אך עדיין קשה לי לאמר שאני ממצה את עצמי שם ומגיע להשגים מדהימים.אחרת לא הייתי פותח את הבלוג בקיטורים על סיבולת לב הריאה שלי שזקוקה לשיפור מה..
  ממחקרים עולה, כי היכולת ההתמדתית והחברתית שיש  בקבוצת ספורט משפרים  בצורה ניכרת את הביצועים ללא שימת לב מיוחדת.
 אם כך למה לא?
 למה לא לתת צ'אנס לקבוצת ספורט כאשר המאמנת האישית(למרות שזו קבוצה)
 "מורטת" לך את השרירים במשך שעה, גם אם אתה מתלונן או מייבב, חיוכים או הקלות, לא תקבל מצידה.

תרגיל חיזוק לברכיים בעזרת כדור

ואולי טוב שכך..
  קשה באימונים קל בים .. בכל זאת עונת הרחצה תכנס לתוקפה עוד כמה חודשים וכדאי להכין את  גופי טרם עת..
 נפגשנו בפארק הירקון שיש בו מספיק מקום לכולנו כדי להיות מיוזעים במשך שעה אחת  טובה ואיכותית.
  שיחה קצרה להכרות בסיסית ומיד יצאנו לדרך בריצה קלילה דילוגים ניתורים.. ואז המשכנו לקפיצות על מדרגה  כפיפיות בטן, שכיבות שמיכה, ריצות קצרות עליה במדרגות  הגשר,ריצה בשיפועים, TRX,וכל מה שמצאה לנכון כדי להתיש אותנו במשך השעה!


              "קדימה חברים!! אף אחד לא נח כאן"!



             אנרגטיות ללא מעצורים של קרן אמיד

 נשמע כי אני מתלונן אך  אם טרם הכרתם אותי אני חצי אשכנזי אז מותר לי!
לי לקטר:) אך בעצם להיות מרוצה שמישהי החליטה לעייף אותי ולא בתחום האפנה, המוכר לי היטב.
 את הקבוצה ילוו מספר אנשי מקצוע נוספים:
- דיאטנית שתרכיב תפריטי תזונה אישיים לכל מתאמן/ת.
 סדנת בישול לאורח חיים בריא
- סדנת קואוצי'ינג אישית
 ואני אלווה את הקבוצה בסטיילינג אישי לאחר תום ה -3 חודשים.
 האימונים יערכו כפעמיים בשבוע בשעות הערב, ניתן להיכנס לקבוצה בכל עת והיא מיועדת לנשים וגברים כאחד..
 הצצה קטנה על שיעור קיק בוקסינג שקרן היא חלק מאנשי הפדרציה של הקיק בוקסינג בארץ. להן הלינק:
https://www.youtube.com/watch?v=mQgxidi8Cb8#t=98

 טל: קרן אמיד 050883-3309

 עידכונים וצילומים  בהמשך... שווה לעקוב אחרי השינויים..



בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב XNET
Home Styling 

נייד:0528-19-30-19
 אתרwww.styleyourlife.co.il
  מיילshachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוקhttp://www.facebook.com/STYLIST.2011
  כרטיס טוויטר:https://twitter.com/#!/shacharabanne
אינסטגרם: shachar_rabanne
 בלוג  אישי  :http://shacharabanne.blogspot.co.il/     
בלוג בXNET :


תגובות

רשומות פופולריות