גולדסטאר, מותג הבירה מקים מותג אופנה ולייף סטייל לגברים

רעיון מדליק של חברת בירה שלקחה צעד אחד קדימה את המותג ובחרה לפרגן למין הגברי בהפתעות קטנות ושוות, שאותן יהיה ניתן להזמין דרך האתר המקוון WWW.GOLDSTARFACTORY.CO.IL האתר מציע קולקציות מתחלפות הכוללות טי שירטים, גופיות, כובעים, תחתונים, פיג׳מות, ארנק לגברים וגם... בגד אחד לכלבים

את הקולקציה הראשונה, המושקת בימים אלה, עיצבו בוגרי בצלאל ושנקר: 

 מה קורה כשארבעה מעצבים מקבלים לידם את הכוכב של גולדסטאר ?
בואו ונתרשם..


כי  גם הכלב שלך רוצה להרגיש  גולדסטאר!!

הארבעה - עומר הופמן, אורי טור, ניב תשבי ואסנת פייטלסון - בוגרי מסלול איור במחלקות לתקשורת חזותית בשנקר ובבצלאל, נבחרו על ידי בית הקונספטים אלנבי, כמייצגים בולטים של דור המאיירים הצעיר בישראל. המאיירים קיבלו חופש אמנותי מוחלט ולקחו הסמלים והצבעוניות שמזוהה עם גולדסטאר, ויצרו סדרת פריטים מאויירים המזוהה מצד אחד עם כתב היד האישי שלהם, ומצד שני מתאימה לערכי המותג.
 
אורי טור, חבר מערכת במגזין reDesign שיצר את סרטון הפתיחה של פסטיבל פיקטופלזמה בברלין (2014), שאב את ההשראה שלו מכוכבי ים, אלמוגים, אצות ושאר יצורים מוזרים, ויצר עולם תת ימי מאויר של צלילה ומיסתורין, הכולל בין השאר תמנון שלופת בזרועו בקבוק בירה.

 
עומר הופמן, שפירסם איורים בניו יורק טיימס וזכה בשנה שעברה בפרס מטעם אגודת המאיירים האמריקאית, ראה בכוכב של גולדסטאר סמל גדול מהחיים, וחיבר אותו לרעיון של גיבור-על הומוריסטי, ישראלי, ״כמו סופרמן, רק עם שערות על החזה וגופיה, כי בכל זאת הוא הגיבור הישראלי״.

 
אסנת פייטלסון, המאיירת בקביעות בעבור מותג הטי-שירטים ג׳לאדה ועובדת בימים אלה על ספר שירים של יוני רכטר, לקחה את החיבה המיוחדת שיש לה לאיורי חיות, ואיירה דמות מותג שמייצגת בעיניה את הערכים של גולדסטאר: כלב, חברו הטוב של האדם, חברמן, כיפי ומבסוט על החיים. 

ניב תשבי, המאייר את קמפיין תערוכת הבוגרים של בצלאל (2012) ושל פסטיבל ימי תרבות של מפעל הפיס (2013), שילב בפיג׳מה ובתחתונים שאייר בין הסגנון האישי שלו, שמושפע מצורות גיאומטריות מופשטות, לבין פעילויות ספורטיביות קייציות, זיעה ובירה צוננת.



 גולדסטאר היא הבירה הנמכרת והאהובה ביותר בישראל, בשנה אחת נמכרים יותר מ-40 מיליון בקבוקי גולדסטאר בארץ. ומיוצרת לפי מתכון בן 30 שנה, בתהליך מסורתי המקנה לה את טעמה העמוק.


טווחי מחירים:
טי שירטס
69-79 שקלים
גופייה
69 שקלים
כובע
79 שקלים
בגד לכלב
79 שקלים
פיג'מה
139 שקלים
סט פיג'מה מופרד
139 שקלים
תחתונים
49 שקלים
ארנק מנייר
59 שקלים
סט מצעים זוגי
139 שקלים

 המידות הקטנות של הטי שירטס הינן יוניסקס.

 כתבה שלי בבחירת מתנה לגבר לכבוד ט"ו באב ובה המלצתי על אחד מהפריטים של החברה:
 מוזמנים להציץ בלינק הבא:
http://xnet.ynet.co.il/fashion/articles/0,14539,L-3109978,00.html

-  את הפריטים ניתן יהיה להשיג בלעדית באתר המקוון 

 מעוניין בסטיילינג לגברים?

מוזמן  ליצור  עימי קשר

בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב XNET
Home Styling 

נייד:0528-19-30-19
 אתרwww.styleyourlife.co.il
  מיילshachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוקhttp://www.facebook.com/STYLIST.2011
  כרטיס טוויטר:https://twitter.com/#!/shacharabanne
אינסטגרם: shachar_rabanne
 בלוג  אישי  :http://shacharabanne.blogspot.co.il/     
בלוג בXNET :

תגובות

  1. וואו מגניבבב ברמות, יוצא לי לעקוב אחרי עומר הופמן, מאייר סופר מוכשר, ראוי להצלחה ולכל קולקציה. מעניין אם ישיקו גם חולצות מכופתרות לגברים?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות