BEGOO- Feel Good הטייץ המהפכני שנחת בישראל!



 הטייץ המהפכני שיגרום לך לתלוש אותו מהמדף..
נכון שהמילה טייץ מסתנכרנת לי עם קונוטציה של טוניקה וטייץ,
מראה שאני לא מאד מעודד, אלא במקרי חרום בלבד.
 אך דעתי השתנתה לטובה בהשקת הטייץ המהפכני 

פרי פיתוח איטלקי שווצרי, בעיצוב ניו יורקי ובשיווק ישראלי של 2 אחיות מקסימות, שדאגו להסביר ולהדגים לנו את הטכנולוגיה החדשה הטמונה במכנסיי הטייץ שנקראת  DermofibraCosmetics



  ברגע לבישתו הוא מעודד את הקטנת היקף הירכיים, המותניים והאגן נשמע מוזר מעט אני מניח.
 אך מהסבר מעמיק על הטכנולוגיה הפורצת בתחום מתברר כי בסיבי הטקסטיל נמצאים קריסטלים אורגניים  ומיקרוספרות מלאות ברכיבים המזינים את העור וממריצים כמו אלוורה, קפאין, ויטמיןA  וויטמין E.
הבד הייחודי ממריץ את המיקרו-סרקולציה באזורים אלו
ולאורך זמן  גורם להקטנת היקף המותניים
ותוצאות נראות לעין תוך 10 ימים!


בנוסף   רמת גימור מעולה ועיצובים סופר מדליקים.
כל המוצרים של מותג BeGood ניו יורק פותחו באותו האופן: טכנולוגיה יעילה, קבועה ובלתי-מוגבלת שיש לה תוצאות בולטות ומוכחות בשטח לדברי היבואניות.

                          האחיות פיונה ורות 

הקולקציה מורכבת מטייצים וחלקים עליוניים(בגדי נוחות בלבד בשלב זה), בעיצוב ספורטיבי ומגוון פרינטים מעניינים לצד פריטים במראה חלק וצבעוניות מונוכרומטית של כחול, שחור ואפור על גווניו.
מעבר לטכנולוגיה החדשנית, הטייצים מעוצבים בצורה המותאמת לכל שעות היום ויכולה להשתלב בצורה הרמונית עם בגדי ספורט, בגדי קז'ואל ואף לערב בשילוב נכון.

בקולקציה דגמנו גם בגדי ספורט מעולים לצעידות, אימונים וריצות.  וכן גם בגדי בית נוחים ומשוחררים שגורמים לך להראות ולהרגיש נפלא גם בשעות הפנאי.
 סקופ!
 בקרוב גם בגדי ים!!
 מוזמנות להתרשם מהקולקציה והמחירים באתר המצורף: 



BEGOO- Feel Good



,בברכה



תגובות

  1. שמעתי המלצות רותחות על הטייצים.. גם מחירים טובים! האם הם צפויים לעשות עוד דברים בתחום? נגיד גוזיות, גופיות מבדים טובים..

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות