קסטרו משיקה את קולקציית קיץ 2013


CASTRO SS 2013
קסטרו מותג האפנה הגדול בישראל, השיק כמנהגו אתמול את  קולקציית קיץ 2013 , באון וגאון בגני התערוכה.
 כיאה למותג מכובד הייתה התצוגה ברמה בינ"ל, עם כמות הדוגמנים הדוגמניות וההשקעה מסביב...

מספר מוטיבים כליליים שלטו בקולקציה שתראה  על מדפי החנויות באביב  
קיץ2013  ולהלן הם מובאים לפניכם:



קו ה-red נשים
Black & Wild / הקולקציה החדשה, ובמרכזה קבוצת השחור והלבן שכולה מחווה לימי המוד - תרבות השוליים הבריטית הפרועה שסחפה את הדור הצעיר בלונדון של תחילת שנות השישים. תרבות זו השפיעה על תחומים רבים, מן האופנה והמוזיקה ועד הקולנוע ואמנות הפופ ארט. אנשי המוד הפגינו מודעות אופנתית מובהקת שהיתה אז נחלת האנדרגראונד: הנערים נהגו ללבוש חליפות סקיני מחויטות וצרות, והנערות הקפידו על שמלות A-Line ומיני קצרצרות, הדפסים ודוגמאות גרפיות בשחור ולבן, וחיבה למראה אנדרוגני שכלל תסרוקות נעריות, במראה נפחי וגבוה, נעליים שטוחות ומכנסי וחולצות גברים מחויטים (שהשאילו בדרך כלל מבני זוגן).
בקולקצייה החדשה בחרו מעצבי קסטרו ליצור פרשנות חדשה ועדכנית לסגנון המוד, כפי שדמיינו את התקופה, לו היתה מתרחשת בשנת 2013, ובקולקציה בולט השימוש בקונטרסט גרפי בין שחור ולבן, בשימוש בדוגמאות בולטות כגון פסים, משבצות שחמט, דפוסי מעויינים, משטחי צבע מנוגדים (קולור בלוק), ושימוש במגוון של טקסטילים שונים כגון כותנה, ג'רסי, פרנץ' טרי, סריגים דקיקים, ושיפון. 
צללית השמלות החדשה נשענת ברובה על אורך המיני וצללית A.מחשופי החולצות והשמלות מעוגלים ונקיים, השרוולים מעט תפוחים, והשימוש במוטיבים גיאומטריים חוזר במגוון דרכים וטכניקות שונות. 
בקולקציה נוכחים פריטים בעלי אריגת פסים ומשבצות שחמט קונטרסטית בשחור ולבן כגון ז'קטים מחויטים, מכנסי טייץ באורך 7/8, שמלות מיני בגזרה טרפזית עם הדפס פסים דקים.



מטאלי 

 האפקט המטאלי נוכח בקולקציית הנשים החדשה של קסטרו ומאיר את מלתחת הקיץ של 2013. המגמה המתכתית המנצנצת מוסיפה טוויסט מעט עתידני למראה, והקיץ נוכחת במטאליות גם צבעוניות, כשלצד צבעי הזהב והכסף נוספים אליה גוונים חדשים כגון שחור וכחול מטאלי.
את העידון הנוסף מקבלת המגמה המטאלית משילובי חומרים מנוגדים, כך למשל
סווטשירט בגזרת אוברסייז עם כתפיים שמוטות, חתכים מודגשים, ושימוש בצידו ה"ההפוך" של הפרנץ' טרי שהופך חיצוני ומעליו נגיעות הדפסי פויל בזהב וכסף, ואליו מצטרפים טופים מפרנץ' טרי בגזרת עטלף המשלבים פסים בזהב ולבן, שילובי כסף ואפור ומלאנז'. את הקבוצה משלימים גם חצאית קלוש מטאלית בגובה מותן גבוה עם חתך וקלוש בגובה מעל הברך, הנלבשת עם חולצה קצרה בקו המותן, או עם טי שירט שעליה רקום לב עשוי פאייטים מטאליים.
המגמה המטאלית משתקפת היטב גם באגף האביזרים המשלימים:
שימוש בזהב, כסף ומראה "הולוגרמה" המשמש לדיטיילים רבים בנעליים, בחגורות ובתיקים, מוסיפים טאץ' מנצנץ לפריטים.


פרחים 





 התפתחות הטכנולוגיה נוכחת במיוחד בקולקציה החדשה, בזכות השימוש בטכניקות חדשות של דפוס דיגיטלי, המאפשרות מראה ריאליסטי מאי פעם ושימוש בעיבודי תמונה ברזולוציות גבוהות במיוחד.
קבוצת פריטים בהדפסי פרחים דיגיטליים נוצרה העונה בהשראת ציורי פרחי הרוקוקו המעודנים והתפוחים, בגרסה צבעונית ורוויה וגם בגרסת שחור-לבן בפריטים כגון טייץ, מכנסיים קצרים, חצאיות וגם שמלות מיני ושמלה חושפת כתפיים עם רצועות שניתנות להסרה. את הקבוצה הפרחונית מלווים גם תיקי שק בגזרת אוברסייז מודפסים בפרחי אביב צבעוניים, ואת הטאץ' המושלם למגמה יוצר קו ה-Blue, עם ג'ינסים בהדפסי פרחים צבעוניים וגם בהדפסי מונו-טון.

רקמה 




הרקמה מככבת בפריטים רבים בקיץ 2013, עם שלל טכניקות ופיתוחים שמותחים את גבולות הטכניקה המסורתית אל כיוון חדשני וטכנולוגי, אם בשימוש על גבי טקסטילים שקופים או רקמות תלת מימד דקורטיביות, חיתוכי לייזר, חרוזים, פאייטים ואפקטים שונים, ויוצרת חיבור חדש ומרתק בין מסורת לטכנולוגיה, ובין אתניות לעתידנות. כך למשל פירוק של אלמנטים מפותלים מתקופת הבארוק, אשר מקבלים פרשנות חדשה בצבעי אדום-קוראל קיצי, ברקמה בחוטים עבים על גבי סדרת טי שירטים ושמלות בצבעי קאמל. גם רקמות אבני חן דומיננטיות מאזכרות את תקופת הבארוק ואת תחילת שנות התשעים, עם תכשוט מלא נוכחות באבנים צבעוניות ונוצצות באזור הצוואר והמחשוף, בחולצות אריג ובשמלות.

קו ה-black נשים
בעונה הנוכחית קו ה-Black המוקפד והלָבוש, קיצי ונינוח במיוחד. מזג האויר הישראלי הופך אלמנט חשוב במראה, והוא משפיע על בחירת משקלי הבדים, האיכויות השונות, והקולקציה מתאפיינת במגוון בדים נושמים כגון כותנה-ויסקוזה, בדי וואל ושיפון קלילים, וכן אריגי הטנסל, העשויים משבבי עץ טבעי בתהליך ידידותי לסביבה.
כל הפריטים המחוייטים בקולקציה עוצבו תוך הקפדה על מראה לָבוש בו הבד קל יותר ונושם.
הקולקציה מתאימה לנשות קריירה צעירות הזקוקות להתלבשות מוקפדת לעבודה בהתאמה לגילן, וכך למשל ז'קטים מחוייטים נתפרו מבדי סינגל קלים ובדי טוויד קיציים.  קולקציית ה-Black בקיץ 2013 צבעונית ומלאת חיים, והיא לובשת גוונים שמתאימים לאופי קו ה-Black המעודן והמחויט מטבעו: צבעי ביניים כגון קוראל מעודן, כחול ענב (סגול כחלחל), כחול ניו רויאל, כחול שמיים שטוף, צהוב לימוני ובהיר וגם ורוד מתקתק וניוד.

Black & Wild 

 בקו ה-Black מתבטאת מגמת השחור והלבן לאורך כל העונה ושואבת השראה מן הסיקסטיז. כאן היא מותאמת ל-Black באמצעות שימוש בשפה גרפית, אלגנטית ומחוייטת, עם שלל מחשופי סירה בניחוח רטרו, צללית A טרפזית הצמודה בחזה ומתרחקת מן הגוף בירכיים, ושימוש באלמנטים קונטרסטיים. 
כך למשל נוכחים בקולקציה שמלות וטופים שחורים עם עיטור מחשוף שנוצר כולו בחיתוכי לייזר בקו המחשוף, חליפה מחמיאה בשחור ושמנת, צרה בכתפיים ובמותן, שמלות עם מחשופים גיאומטריים בשחור ולבן וניטים לבנים ממתכת, טופים עם רקמות פאייטים שחורים הנרקמים על בדי ג'רסי לבנים ומעודנים, במעין פרשנות מודרנית לעיטורי הבארוק המפותלים, וגופיות שיפון עם רקמות פסי פאייטים בשחור ובלבן. 
כחול / כחול הופך לצבע החשוב ביותר בעונה הנוכחית, וקשת גווניו של הצבע משתקפת בקולקציית ה-Black לנשים, עם סקאלה צבעונית שנעה בין כחול קובלט חי לכחול שמיים מעודן, כחול הענב האפרפר בהיר עם מבחר טקסטילים במגוון משקלים כגון קרפ דה שין, ג'רזי, כותנה, ושיפון. 
בולטים בקבוצה הכחולה פריטים כגון שמלה עם עבודת קפלים גיאומטרית אלכסונית במחשוף, סריגים דקיקים, מכנסי שורטס, ז'קט מחויט, והדפסי פרחים על חולצת משי. 
התפתחות טכניקת הדפוס הדיגיטלי המאפשרת יצירת הדפס פרוצס ריאליסטי ומדויק, מלא בפרטים וגוונים, ומאפשר הדפסי נוף מפורטים, תלת מימדיות של פרחים ואיכות גבוהה של עיבוד תמונה. ההדפסים הדיגיטליים בקו ה-Black מתאפיינים בצבעוניות שבבסיסה הכחול - כך למשל קבוצה שנוצרה בהשראת העיטורים המאפיינים את כלי הפורצלן-לימוז' של המאה ה-19, בגווני לבן וכחולים. אליהם מצטרפת קבוצה ובה הדפסי פרחים מצויירים הכוללת שמלת כחול-דיו עמוק עם פרחים צבעוניים, גופיה, ושורטס מחויט. ההדפסים הדיגיטליים בקבוצה נבנו כולם על פי צורת הגזרה של כל פריט, והם מדגישים את קוי המתאר של הגוף הנשי ומחמיאים לו.
מטאלי

 את תחילת העונה פותח קו ה-Black בפרשנות חורפית למגמה המטאלית, עם קבוצת סווטשירטים בגווני אפור מלאנז', עם עיטורים במראה שנדליר מאבנים וקריסטלים מנצנצות.

פרשנות קלילה יותר מציגים בקבוצה סריגי רשת דקיקים מטאליים בגווני ורוד ותכלת, וסריגים בסריגת שינוי גוון הדרגתי הנעים בין ורוד ועד תכלת מטאלי. 
גם בשיאה של העונה משתקפת המגמה המטאלית במלואה, עם קבוצה חגיגית לקראת האביב וחג הפסח, הנשענת על גוונים מטאליים, ומתפתחת לשילובי שמנת וזהב ונגיעות הדפסי נחש בבדי שיפון קלילים, והדפס הנחש מלווה גם את נעלי העונה.
הקבוצה משלבת עושר של רקמות, הדפסי פויל, ופרשנויות מגוונות למגמה המטאלית באמצעות דיטיילים בפריטים. בולטים בקבוצה: מכנסי שורטס מחויטים בגוון מוזהב, טופ שיפון ללא שרוולים עם רקמת פסי פאייטים, טופ שיפון בהדפס ליזארד מטאלי או עם סיומת סריג לורקס מנצנץ בקו המחשוף, עושר של רקמות כגון חולצות כפתורים עם רקמה במראה וינטג'י בצווארון וכפתורי זהב, טופ תחרה עם נוצות שנרקמו בחרוזים כסופים ונוצצים, סריג שזור עם פאייטים וללא שרוול, טי שירט עם חיתוכי לייזר מעור שנרקמו בחזיתה, וגופיה בגוון ניוד עם רקמת דיסקיות פאייטים שקופים בגוון זהה.


קו ה-blue נשים
הבשורה החשובה של קו ה-Blue, קו הג'ינסים המנצח של קסטרו, טמונה בקיץ 2013 במנעד צבעוני של שטיפות שנע בין בהיר ומולבן עד כהה וגולמי. מבין שלושת הטונים של העונה החדשה הגוון הדומיננטי ביותר הוא ה-Bright: הג'ינסים מתבהרים מאוד, ומבשרים על מגמה קייצית מולבנת ושטופה.
גם משקלי בדי הדנים קיציים, דקים ונושמים במיוחד, ובחלק מן הדגמים נוכחים טיפולים ושטיפות קרעים והמראה ה"מכוסח". 
כמדי עונה, גם הפעם מתחזקות גזרות הג'ינס המנצחות בקולקציית הנשים:
Sarah, Noa, Rachel, Sarai, Rebecca, Michelle.
אל מכנסי הג'ינס של קסטרו מתווספים פריטים וקטגוריות משלימים וחדשים בקו הדנים:
חולצות ג'ינס / קטגוריית החולצות הורחבה במיוחד עם קולקציית חולצות ג'ינס בגזרות ללא שרוול, חולצות שרוול ארוך בגזרת fitted מחמיאה, שמגיעות בשלוש שטיפות: מבהיר מאוד ועד כהה מאוד - Dark הכהה והגולמי, Mid-Blue - גוון הביניים הכחול, וה-Bright - ג'ינס בהיר ומולבן במיוחד.
אליהן מצטרפת גם חולצה בגזרת בויפרנד-אוברסייז, הדומה לחולצה גברית שאותה ניתן ללבוש גם כשמלה. 
הג'ינס המחטב - Jeanius / הצלחת הג'יניוס, הג'ינס שהוא גם מחטב, פרי פיתוח ייחודי וחדשני של הסטודיו לעיצוב, הביאה לפיתוחו בסדרה חדשה של צבעים נוספים וקייציים, והצבע הלבן הוא צבע מפתח.
כפתורי הג'ינס עוצבו ויוצרו במיוחד לדגם: עשויים אמאייל ובגרסת קיץ בצבע לבן. 
הסקיני הצבעוני / מכנסי סקיני בטכניקת צביעה ייחודית של טבילה בחביות צבע לאחר שהדגם תפור לחלוטין.
הצביעה המעט לא אחידה מעניקה לדגם מראה וינטג'י מעט Used, עם אבזור מתכת כסוף, בצבעי העונה: כחול קובלט, אפרסק, צהוב, תכלת וירוק דשא.
שורט ג'ינס / הגזרות הנצחיות של קסטרו מקבלות כולן גם פרשנות במכנסי שורטס ג'ינס: שורטס דנים בגזרת בויפרנד עם תפר צד מוסט כלפי חלקו הקדמי, וגם בגזרה ארוכה, רפויה ומשופשפת, ודגם Eve בעל המותן הגבוה והכפתור האחד.
אליהם מצטרף גם שורט ג'ינס שבטנת כיסיו, המעוטרת ברקמת פאייטים מוזהבים, מציצה מתחת לקו המכפלת של הג'ינס. 

אביזרים 

 קולקציית האביזרים מהווה קטגוריה חשובה , עם מגוון רחב במיוחד של אביזרים להשלמת המראה כגון, תיקים, חגורות, משקפי שמש, תכשיטים ועוד.

המגמה המטאלית משתקפת היטב גם באגף האביזרים המשלימים: שימוש בזהב, כסף ומראה "הולוגרמה" המשמש לדיטיילים רבים בנעליים, אלמנטים ממתכת ואבנים דמויות יהלומים משולבות בדגמים, ותיקים וחגורות מוסיפים טאץ' מנצנץ לפריטים עם ארנקי קלאץ' מעוטרי פאייטים, חגורות מתוכשטות כגון חגורת מתכת, חגורת חוליות מתכת, חגורת צמה משולבת שרשרת מתכת, חגורת אבזם העשויה ניטים בצורת פירמידה, וחגורות רבות מדגישות מותן ואלסטיות במגוון צבעים. 
צבעוניות קייצית מקבלת את מרכז הבמה, עם קולקציית אביזרים צבעונית ונועזת מאי פעם, עם מבחר דגמי בלרינות צבעוניות בצבעי העונה, צעיפים אווריריים עשויים רשת וגאזה בצבעוניות פסטלית בהירה, מטפחות עשויות משי, ארנקים וחגורות. 
משחקי שחור לבן קונטרסטיים מקבלים במה באמצעות קולקציית תיקי יד וינטג'יים עם משחקי שחור לבן ואבזמי זהב, משקפי שמש עם דוגמת שחור לבן גיאומטרית, נעלי סליפר-מוקסין במשבצות שחמט, נעלי עקב מחודדות וגם בגזרת פיפטואו פלטפורמה עם פסי שחור לבן, חגורות וכובע קש. 
המראה הטבעי מככב העונה עם מראה קש וקליעות בגפות הנעליים, בעקבים, כובעים ועוד. כך למשל נעלי רוקי וגם בשילובים עם סוליות ועקבי עץ, ובשלושה דגמי כובעי קש עם פסים בשחור לבן, צי וקש טבעי וורוד עם קש טבעי. את המראה משלימים גם דגמים כגון סנדלי סלינג בק (רצועה אחורית) במראה עור טבעי עם חיתוכי לייזר, ותיקי קש ארוגים שתי וערב עם ידיות במבוק.
המראה הארכיטקטוני שמלווה את קו ה-Black בעונה הנוכחית בולט בקבוצת תיקי עור קשיחים בגזרת Tote עם כיס פנימי וסגירת מגנט בגווני כחול קובלט וחום, ותיק קלאץ' שטוח שמתפרק לשלושה תיקים שונים עם גימורי מתכת בפינותיו, תיק פרספקס שקוף שבתוכו תיק מטאלי כסוף ומבריק, תיק מעטפה שטוח ומרופד המתאים לאייפד, אותו ניתן להכניס לתוך תיק מעטפה שקוף תואם. 
קולקציית האביזרים מתפתחת וגדלה מדי עונה, והעונה מצטרפים אליה מספר חידושים ופיתוחים מסקרנים:
נעלי הבלרינה השקופות / פיתוח חדשני שנוצר בסטודיו של קסטרו .
נעלי הבלרינה השקופות נוצרו כדי לאפשר למתלבשות הנאה ומשחק מצבע הנעליים שהן נועלות, והן מאפשרות להחליף מראה במהירות ובקלות, מבלי לחלוץ נעליים כלל.
אל נעלי הבלרינה השקופות בקולקציה, העשויות יציקת סיליקון נוחה וגמישה במיוחד, ניתן להוסיף גרביים עדינות שנסרגו בדיוק בצורת המבנה הפנימי של נעל הבלרינה, והן מגיעות בשלל צבעי קיץ ניאוניים משמחים: צהוב, כתום, ורוד, עם טקסטורת פסים, נקודות ועוד. התוצאה מאפשרת לנועלת להחליף את מראה וצבע נעליה בכל רגע נתון, על ידי החלפת הגרביים בלבד, ומאפשרת לה לעבור ממראה יום לערב, ממראה סולידי לנועז, או פשוט - כי מתחשק לה לשנות.

בגדי ים וכפכפי פליפ-פלופ תואמים / קבוצת בגדי ים חדשה משלימה את קולקציית האופנה והאביזרים של קסטרו, ומשלימה את קו הלנז'רי הסקסי של קסטרו עם מגוון גזרות ביקיני בהשראת שנות ה-50, ובצבעוניות קייצית ניאונית ומושלמת: כתום, צהוב, טורקיז, וגם בהדפס פרחוני או עם נקודות פולקה רטרואיות.אל צבעי הניאון מצטרפים גם השחור והצי, בגד ים לבן, לכולם חרוזי זהב שמוסיפים להם טאץ' של מסע שיט מהודר.
בגדי הים עוצבו בשיטת ה- Mix & Match המאפשר משחק והתאמה אישית של חלקים עליונים ותחתונים, והגזרות המגוונות נועדו להתאים למגוון מבני גוף: מחזיית ביקיני עם פוש-אפ וריפוד פנימי מובנה, ועד ריפוד פנימי הניתן לשליפה, לצד חזיה עם קפלונים קטנים קדמיים וגם במראה קשירת טוויסט. 
את כל הדגמים מעטר עוגן מתכת קטן ומוזהב, ואת קבוצת בגדי הים משלימה קבוצת כפכפי פליפ-פלופ בצבעוניות וטקסטורות תואמות. 

משקפי שמש / קולקציית משקפי השמש החדשה עוצבה בכדי להעניק ללקוחות קסטרו את הטאץ' הסופי והמושלם, והעונה עוצבו משקפי שמש במסגרת פלסטיק דומיננטית בהתאמה לכל צבעי העונה הקיציים, משקפי שמש עגולים במראה ג'ון לנון עם מסגרת מנומרת, שני דגמי טייסים עם עדשות צבעוניות כגון ורוד, ירוק וכן מסגרת מנומרת, משקפי פלסטיק עם דוגמא גרפית בשחור ולבן, מסגרות בגימור לבן ו"חלבי", עדשות מראה הולוגרמיות, גזרת החתול הקלאסית, ועוד. 

קו ה-red גברים
את ההשראה לעונת אביב-קיץ 2013 של קסטרו מן שאבו העונה מעצבי בית האופנה מן החיבור בין עולם טבעי וטרופי, לבין טכנולוגיה ותרבות דיגיטלית, עם קריצה מעט נוסטלגית אל ימי מסיבות הרייב והטכנו של שנות התשעים. 


בקו ה- Red הקז'ואלי בולט העונה עושר של דפוסים דיגיטליים, המחברים העונה בין העולמות השונים, באמצעות הדפסי אבסטרקט והדפסים בסגנון הוואי והטרופיקנה, בפרשנות של צבעוניות מעודנת ופסטלית, צביעות בטבילה (דיפ דיי),

אפקטים של מעברי צבע הדרגתיים, ושימוש בבדים טכנולוגיים כגון ניילון ורשת. המראה העונה הוא קליל, משוחרר ומתרחק מקוי הגוף. כך למשל טי שירט בדפוס דיגיטלי אמורפי נלבשת עם ז'קט ניילון לבן רפוי ומשוחרר, ומכנסי שורטס מחויטים.  
צבעוניות הקולקציה נעה מניאון רווי ועד פסטל מעודן: ורוד מעושן, אפרסק, ירוק תפוח ומנטה. הצבעוניות הקייצית עוטפת את הקולקציה בפריטי הלבוש שנחשבים ליסודות המלתחה הגברית, ואלה מקבלים פרשנות עדכנית חדשה וצבעונית: מכנסי צ'ינו בשלל צבעי פסטל, גופיות, ומכנסי שורטס בגזרת צ'ינו במגוון צבעים קיציים כגון ורוד, צהוב, כתום, ירוק, כחול וטורקיז, חולצות פולו בסריגת מלאנז', בגווני ירקרקים, סגלגלים, ורדרדים ועוד.
את פריטי היסוד בקולקציה מלוות חולצות אריג בעלות שרוול קצר בהדפסי פרחים בנוסח הוואי, בצבעוניות 
תואמת לגווני העונה.
שובו של הצבע הורוד / קיץ 2013 מבשר על הקאמבק של הצבע, והוא נוכח בכל חלקי הקולקציה: ממכנסי שורטס בגוון פוקסיה ועד מגון חולצות כפתורים, קרדיגנים, טי שירטים וגופיות.



אביזרים / את קולקציית ה-Red לגברים מלווה מבחר של אביזרים משלימים המאפשרים מראה כולל מושלם, לצד הצהרה אופנתית וצבעונית. בקולקציה החדשה מגוון חגורות עור קלועות, חגורות מטאליות, סניקרס ומוקסינים מבד (Boat Shoes) בצבעים ניאוניים כגון טורקיז, כתום ופוקסיה. את הקבוצה משלימים תיקי קנבס בצבע קאמל, ותיקי תרמיל-גב במגוון צבעים כגון כחול צי, בורדו, ירוק ושחור. את תיק הגב העשוי ניילון ניתן לקפל ולהכניס לתוך שקית בד, ולפתוח בקלות לאחר מכן. 

קו ה-black גברים

קו ה- Black מקפיד על מראה נקי, גיאומטרי ומינימליסטי, עם דגש לגזרות מחויטות וטקסטורות מעודנות. 
הצבע הלבן, החשוב במיוחד בעונה הנוכחית, מהווה מעין קנבס חלק ונקי בקולקציה, והוא הופך לגוון מתווך בין שני הקווים Red ו- Black
החליפה והחולצה הגברית ניצבות במרכז הקולקציה, והן מקבלות שלל פרשנויות עדכניות, באמצעות סקאלה צבעונית חדשה, אך גם במגוון טקסטורות שיוצרות בה עניין ויזואלי. 



החליפות נעות בסקאלה צבעונית כגון חאקי בבד כותנה בשילוב ספנדקס, דרך כחול צי, אפור כהה, אפור בהיר, וחליפה מאריג פיל-א-פיל (בד אריג ששזור בו חוט לבן ומזכיר במראהו את בדי האוקספורד והשומברה) בגוון תכלת.
חולצות האריג זוכות העונה לעיסוק מרכזי בעיצוב מחדש של דיטיילים קלאסיים.
הן מלאות משחקים עיצוביים מעניינים בטקסטיל ובצבעוניות בצווארונים, בכפתרות, בגסקות (חתכי הגב העליון), חפתים, תיפורי כפתורים ועוד. 
בדי חולצות האריג משתבחים העונה עם מבחר כותנות חלקות ופריכות, איכויות כותנה גבוהות במיוחד, חולצות וואל נושמות וקלילות המתאימות במיוחד לקיץ, וחולצות אריג עם הדפסי פרחים. 
צבעי העונה נשענים על סקאלה פסטלית כגון ניוד, תכלת וורוד, ונעה עד צבעים קלאסיים של מראה הסמארט: כחול צי, שחור ואפור. 
מראה הגוון האחיד בולט העונה במיוחד בקו ה-Black. חולצות האריג מתכתבות עם צבעוניות החליפות והן נלבשות בגוון טון-על-טון עם החליפה, למשל בחאקי, תכלת וכחול, או בשילוב ורוד בהיר ומעושן, וחליפה חלקה הנלבשת עם חולצת פרחים.


את תחילת העונה מלווה קבוצת סריגים דקיקים וקרדיגנים בצבעי העונה. 
אביזרים / אביזרי העונה משלימים את מראה הסמארט המתוחכם של הקו:
נעליים קלועות מעור בגזרה קלאסית אלגנטית, סנדלים לבנים עם רצועות וסוליית שעם, מגפי דזרט עשויות קנבס, נעליים אלגנטיות עם סוליה המשלבת שכבת גומי ושכבת
אספדריל, מוקסינים מזמש, נעלי לקה שחורות בגזרת אוקספורד עם סוליית פלטפורמה.
את הקבוצה משלימות גם מבחר עניבות ב-Black, נקודות ופייזלי. 
קו ה-blue גברים
קולקציית הג'ינס של קסטרו מן נעה בין שתי סקאלות צבעוניות ומנוגדות:
מבהירים מאוד עד כהים מאוד ללא שטיפה, ואלה מתחברים יחד באמצעות הצבע הלבן.
המראה המוביל בקבוצה מבשר על מגמת המראה הכולל מפריטי Raw Denim - פריטי ג'ינס לא מכובסים, במראה אינדיגו טבעי, הנלבשים עם טי שירטים לבנות וצחורות, לצד ג'ינסים בהירים מאוד עם קרעים במראה "מכוסח". 
מגוון פריטי הג'ינס רחב מאי פעם: ז'קטים, חולצות במראה מחויט, מכנסי צ'ינו, כובעי קסקט, מכנסי ג'ינס עם קו גיהוץ במראה מחויט, ומכנסי שורטס מג'ינס. 
במקביל מתחזקות מדי עונה הגזרות המנצחות של קסטרו:
Adam, Moses, Jonathan, Jacob 



פרשנות אישית:
 ניתן היה להקפיד על  תפירת הבגדים על הדוגמניות בעיקר. נראו מכנסונים קצרים מדי על החלק האחורי של הדוגמניות מה שגרם להן לא להראות מונחים היטב על הגוף.(ואם לא על הדוגמניות אז מה יחשבו הלקוחות)?
חולצות שלא החמיאו לחלק מהדוגמניות בעלות חזה גדול ומפתח סגור מדי ואז נוצר חלל באזור הבטן שגרם לחלוצה להראות רחוקה מהגוף. האם לכך התכוונו המעצבים?
  נראה דוגמן  כחוש ביותר שהיה לבוש בטייטס  כסוף מטלי עם סנדלים רומאים  באותו צבע, שנראה כאילו הוא שט בהם. כאמור הביגוד לא היה מותאם באופן מלא לדוגמנים והדוגמניות.
 את בשורת השחור לבן הטרנד החזק לקיץ היה נראה כי העתיקו ושכפלו בכל אביזר או דרך אפשרית  וזה היה נראה קצת עמוס מדי לגבי הטרנד.
 קשה היה לי להגיד שראיתי  פריטים מפתיעים במיוחד 
(מעבר להדפסי החרסינה  בצבעי לבן כחול)ולדעתי היו תצוגות בעבר עוצרות נשימה כמו  בחורף לפני שנתיים.
לא לשכוח שזה תמיד עניין של טעם אישי גם..אך תמיד קסטרו יכולה להפתיע גם במהלך העונה עם דגמים נוספים.:)


טווחי מחירים נשים:

ז'קטים
199-459
מעילים
299-499
מכנסיים
99.9-359
סריגים
99.9-259
חצאיות
99.9-259
שמלות
129.9-399
חולצותT
39.9-179
גופיות
39.9-179
חולצות אריג
79.9-259
צעיפים
49.9 – 159.9
תיקים וארנקים
69.9-499
נעליים
159-329
כפכפים וסנדלים
29.9-259
חגורות
39.9-89.9
ג'ינסים
129.9-359
בגדי - ים
99.9
הלבשה תחתונה
24.9-129.9
כובעים
69.9



טווחי מחירים גברים:

ז'קטים
199 – 699
מכנסיים
169 – 299
סריגים
129.9 – 199
חולצות T
39.9  - 129.9
גופיות
39.9 – 79.9
חולצות אריג
99.9 – 199
צעיפים
99.9 – 129.9
תיקים
99.9 – 299
נעליים
199 – 499
כפכפים
29.9
חגורות
29.9 – 129.9
תחתונים
99.9 – 129.9
ג'ינסים
169 – 499
עניבות
79.9 – 129.9
כובעים
99.9 – 129.9

 בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטייליסט אישי, כתב אופנה ב YNET
Home Styling 
נייד:0528193019
 אתר: www.styleyourlife.co.il
  מייל: shachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוק: http://www.facebook.com/STYLIST.2011








  










תגובות

  1. קולקציה מגניבה וייחודית. ממש רוצה למצוא משקפי שמש עגולים
    בקולקציית המשקפיים. מאמר מעניין ביותר, תודה רבה :)

    השבמחק
  2. ממש אהבתי את פרטי הלבוש, חלק יותר וחלק פחות. שמחה שכל הזמן יש גיוון בקולקציות שלהם, בדיוק חושבת לרכוש גי'נס חדש ודי אהבתי את קטגוריית ה ג'ינסים לנשים שלהם.

    השבמחק
  3. ככל שהשנים עוברות כך ההשקות באופן כללי ועבור בגדי נשים בפרט הופכות להיות צבעוניות וחגיגיות יותר, מרשים לראות ולהיות חלק מהתעשייה.
    יש שיגידו שהתמחור לעומת שנת 2013 השתנה אבל כמו כל דבר יש התאמה למשק ולמה שקורה בכלכלה העולמית.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות