Eat&Style

אוכל ואופנה הם 2 מרכיבים חשובים ומרתקים בחיי, שאת המכנה המשותף קישרתי בבוא השנים.



אופנה, מגיל צעיר העסיקה וריגשה אותי עד לנקודה שבה החלטתי למקסם את התחביב והטעם האישי שלי ולפתוח עסק לשירותי סטיילינג מקצועיים ואישיים. בשם


אנינות טעם באוכל ושתייה התפתחו במרוצת השנים והובילו אותי למסקנה הברורה, כי לא מספיק רק הטעם שנשאר בפינו, אלא גם הנראות של האוכל שלעיתים אף גוברת ומשאירה חותם חזק יותר.

ביקרתי בעשרות רבות של מסעדות במשך חיי והחלטתי כי הגיע הרגע בו לא אשמור את מסקנותיי לגבי האוכל בליבי יותר,)ואת אוזנו של השף לא מעט פעמים שיצא לשמוע את דעתי על מעשי ידיו( ,אלא אוכל לשתף ולהפנות לתשומת לבכם על מסעדות, בתי קפה או מקומות שחיכי גרם לי הנאה ואולי גם להיפך. ועל כן, מומלץ אולי לא לגשת.
שמח לפתוח את הפוסט הראשון שלי ב בלוג האוכל והאופנה.. על  בר מסעדה  בשם לילה מורד.
בברכה,
שחר רבן
0528193019
Shachar@styleyourlife.co.il


תגובות

רשומות פופולריות