קסטרו פורצת לתחום הלבשת הילדים - ובגדול!!!!

הילדים של קסטרו - אהבה ממבט ראשון.
קסטרו מכריזה על כניסתה לאופנת הילדים,  במטרה להביא בשורה חדשה
ולהעניק לילדי ישראל אופנה
מובילה במיטבה   

קולקציית האופנה לילדים של קסטרו מוקדשת לעולם קסום של דמיון אינסופיונוצרה בכדי להעניק מענה אופנתי מושלם גם לילדיםמ-Newborn ועד גיל 14ההשקה מסמנת התחלה חדשה ומרגשת עבור בית האופנה,והקולקציה תושק לקראת ראש השנה ופתיחת שנת הלימודים החדשה



 רק חברה מובילה וגדולה כמו קסטרו יכולה לפתוח במקביל בחודש ההשקה  כ-25 חנויות ילדים!!
 אשר ישולבו ברובן בתוך חנויות קסטרו ויתפרשו על פני 100 מ"ר בממוצע, בהשקעה של כ- 18 מיליון שקלים...
 השבוע במסעדת TOTO יצאה חברת קסטרו בהצהרה כי הם פורצים אל ענף הלבשת הילדים ובגדול!! מה שבעצם היה תוצר מתבקש לחברה ותיקה  עם מוניטין רב שנים ועם  הצלחה רבה שקשה להתחרות בה.
 לא הוצגו פריטים מהקולקצייה, אם כי הבטיחו לעשות השקה בנפרד לקו הילדים. סקרנותם של העיתונאים במקום  הייתה רבה אך לא קיבלה את המענה.
  הרגיש לי כי " הסקרנות הרגה את החתול"..:)

קו האופנה לילדים של קסטרו עוצב תחת הקונספט Imagineוהוא מושק באמצעות הסלוגן "תתחילו לדמיין...".



הלוגו המסקרן לקו הלבשת הילדים


 במרכזו ניצב העולם הקסום והחשוב ביותר לילדים - עולם הדמיון היצירתי והאינסופישבא לידי ביטוי בדמויות כובשות לבכולן מאוירות על רקע לבן בשילוב המיתוג של ה-Red Bar המזוהה של קסטרו.

"קולקציית האופנה לילדים של קסטרו תיצור עולם שלם מלא קסם ודמיון של אופנה ולייף סטייל", הוסיף רוטר, "ותכלול מגוון עשיר של בגדים ואביזרים שילדים אוהבים - והורים אוהבים לאהובבמשך למעלה משנה עמלו מעצבי הסטודיו החדש על הקמת הקטגוריהויצרו אותו בשפת האופנה וכתב היד המובהק של קסטרו,במטרה להעניק חוויית אופנה מרגשתאיכותית ומקורית גם לילדיםומתוך מחשבה מעמיקה וכמובןמלאת אהבה". 


מיתוג של שקיות קו ההלבשה.


מעצבי בית האופנה ישיקו מדי עונה קולקציית אופנה ולייף סטייל לילדים מגיל ינקות ועד 14שתיצור עבורם חווית אופנה כיפיתמלאה ומגוונתמבגדי קז'ואל ליומיום דרך לבוש חגיגי לאירועים ואפילו מתנות שילדים אוהבים במיוחדאת קולקציית הלבוש מלווה גם קולקציית אקססוריז מדויקת הכוללת נעליים חגורותכובעים ועוד.


קו אופנת הילדים של קסטרו יציג עולם שלם וקסום של אופנה ולייף סטייל לתינוקות מגיל Newborn ועד ילדים בגיל 14ותציע להם קולקציה עשירה ומגוונת - מבגדי קז'ואל ועד אופנה חגיגית לילדיםאת הקולקציה עיצבו מעצבי הסטודיו של בית האופנהלפי ערכי המותג ובהתאמה לכתב ידה ושפתה של קסטרוהקו נחלק לשתי קבוצות גיל בכדי ליצור התאמה לצרכיה השונים של כל קבוצהובהתאמה לבנים ובנותקבוצת התינוקות מגיל 0 – עד 24חודשיםנחלקת ל-2 קבוצותNewborn עד 6 חודשים ומ-6 עד 24 חודשיםואילו קבוצת הילדים פונה לגיל שנתיים עד 14.
 קדימה  לאווירון!

קונספט המיתוג של קו אופנת הילדים של קסטרו נוצר מתוך ההבנה כי חווית דמיון מפותחת אצל ילדים בונה זהות עצמיתמעניקה יכולות יצירתיות,יכולות מחשבה ודרך להכיר את עצמך ואת הסביבהעולם הדמיון אצל ילדים הוא דרך ביטוי לרגשותיהם וכך סביבון הופך לחלליתכובע הוא כתר של מלכת הלבבותקופסת קרטון היא רובוט וחולצה קשורה על מטאטא הופכת לפיראט.

כקונספט המייצג מותג אופנה צעיריצירתי ומובילהוא מעניק ללקוחותינו חוויה מרגשתכך בשפת קונספט הילדים נוכל לראות איורי דמויות מעולם הילדיםאיורים תמימים ונקיים המופיעים על רקע לבןבכל איור משולב הלוגו של קסטרו - RED BARהאיורים יהוו את שפת החלוקה הפנימית של

הקולקציהכך למשל בגדי תינוקות Newborn ימותגו באיור של ירח וכוכביםבגדי התינוקות והפעוטות ימותגו עם איור הינשוף והצבובנוסף להם נראה גם כתר לנסיכות וגיטרה לבניםרובוטגלגיליותחייזר חמוד בחלליתשבלולצפרדע ועוד
 דמות מאויירת וחביבה - ינשופון


חנויות קסטרו לילדים יעוצבו תחת קונספט עיצוב חדשני אשר יבדיל את קו הילדים מקטגוריית הנשים והגברים בחנויותלקוחות קסטרו ייהנו מחווית קניה אופנתיתנעימה ונגישהתוך התמצאות קלה ונוחה בחנות על פי חלוקה לגילאים וחלוקה לבנים ובנותקולקציית האופנה אשר תיחשף ותושק לקראת החגים תציג את התמהיל האופנתי המתאים ביותר לאורח החיים והאקלים הישראליתוך דגש על אופנתיות ואיכות.
  וזאת הזדמנות נהדרת עבורי למנף את הסטיילינג האישי גם לילדים:)


בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב YNET
Home Styling 
נייד:0528193019
 אתר: www.styleyourlife.co.il
  מייל: shachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוק: http://www.facebook.com/STYLIST.2011

תגובות

  1. בגדי ילדים עסק לא פשוט, המון תחרות יש שם - במיוחד כשהרשתות הגדולות מייצרות בערימות ומחדשות קולקציות כל שני וחמישי..

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות