בוטיק TAG HEUER פתח את שעריו בקניון רמת אביב

מותג היוקרה השוויצרי TAG HEUER משיק בוטיק ראשון בישראל

לאחר השקת חנות היוקרה לואי ויטון  בקניון רמת אביב בקול תרועה וצלצולים (שנימתם הייתה בעיקר צרת עין),  הצטרף אליו חברו הטוב מותג היוקרה השוויצרי , מצידו השמאלי המותג:
  TAG Heuer  השייך ל קבוצת LVMH (לואי ויטון).
 פתיחת הבוטיק בישראל הינה חלק מהאסטרטגיה המרכזית של המותג, תוך הרחבת מגוון המוצרים מעבר לתחום השעונים, וביניהם: מוצרי עור כמו תיקים, ארנקים, חגורות וג'קטים, קסדות ואקססוריז נוספים.














TAG HEUER נוסד בשנת 1860 בשוויץ  ופועל כיום ברחבי העולם עם מעל ל-150 בוטיקים עצמאיים, כאשר בשנה האחרונה בלבד הושקו 27 מהם.
המותג ידוע בזכות חדשנות טכנולוגית ועיצובית בשעוניו ומוכר בעיקר ע"י שיתופי פעולה מעניינים עם תעשיית מרוצי המכוניות. לא בכדי, חלק ניכר מהפרזנטורים של המותג במשך השנים היו נהגי מרוצי הפורמולה: פרננדו אלונסו, איירון סנה ולואיס המילטון.




 בשנים האחרונות המותג שילב בקמפיין הפרסום שלו ובמהלכיו השיווקיים פרזנטורים מוכרים אשר תואמים לערכיו ותורמים רבות למען הקהילה, כדוגמת ליאונרדו דקפריו, קמרון דיאז, בראד פיט, מריה שראפובה, אומה תורמן ועוד.







בין הפריטים הייחודיים המוצגים בבוטיק החדש:

מהדורה מוגבלת שעוצבה בשיתוף מותג האופנועים Triumph כמחווה לשחקן הקולנוע המיתולוגי סטיב מקווין, שכיכב בסוף שנות ה-60' בסרטים הוליוודים על מרוצי אופנועים כמו "לה מאן", ומציגה קסדות, תיקים ומעילי עור בניחוח וינטאג' של שלהי שנות ה-60'. הפריטים המוצעים במהדורה מאופיינים באלמנטים המזוהים עם מקווין ועם הסרט, כגון: חתימתו, פסים בצבעי כחול-לבן מתוך המרוץ בסרט ועיצוב בסגנון וינטאג'.


מעבר לכך, מוצגת ה"טרילוגיה", מהדורת התכשיטים המוגבלת שעיצב המותג בשיתוף השחקנית קמרון דיאז, המככבת לאחרונה כשגרירה של TAG HEUER. הטרילוגיה כוללת צמיד, טבעת ושעון הבולטים בעיצוב נקי, אלגנטי ונשי.

מוצג בבוטיק אף דגם אחד מתוך מהדורת השעונים המוגבלת ל-3,000 יחידות בלבד של שעון הכרונוגרף Calibre 1887, המוקדשת ליום הולדתו ה-80 של JACK HEUER, אחד המעצבים הגדולים של המותג ואף האיש שעיצב את שעוני CARRERA המקוריים. השעון החדשני בציפוי טיטאניום קרביד, זכה בפרס היוקרתי "Aiguille d'or" ב-Grand Prix d’Horlogerie בז'נבה.

מהדורה מוגבלת נוספת שנמכרת היא שעוני הכרונוגרף CALIBRE 16, שעוצבו כמחווה לשותפות בין TAG HEUER לבין מרוץ המכוניות MONACO GRAND PRIX. כך, מעצבי המותג שילבו רצועות העשויות גומי שחור בטקסטורה של צמיגי מכוניות, ובחלקו האחורי של כל שעון חרוט מספור השעון מתוך המהדורה המוגבלת ל-4,000 פריטים בלבד.






   הצעת לבוש שלי :


 חולצה: SPRINGFIELD למשביר לצרכן

 צעיף: אוסף פרטי

חגורה:Bershka

מכנסיים ראלף לורן :קניון  רמת אביב

נעליים: ASOS
  
מזוודה מבמבוק: GOPANDA


בוטיק TAG HEUER
קניון רמת אביב, קומה שנייה
בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב YNET
Home Styling 
נייד:0528193019
 אתר: www.styleyourlife.co.il
  מייל: shachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוק: http://www.facebook.com/STYLIST.2011




תגובות

רשומות פופולריות