אפליקציות אופנתיות


 בעידן בו אנו נתקלים באפליקציות חדשות לקניות ברשת, או הצעה להצטרף לעוד רשת חברתית חדשה, קשה כבר להתרגש.
אך הרשו לי לחשוף אתכם לאפליקציות  באמת מרגשות וממוקדות באופנה.
 יש עדיין חדש תחת השמש!
נתחיל באתר המספק לכם אינפורמציה אפנתית לפי מיקומכם הגיאוגרפי, הכולל עדכונים שוטפים על מבצעים והנחות. כשידיכם עמוסות בשלל החדש ומעייף להיסחב איתו לשאר הפעילויות שלכם, תוכלו דרך אפליקציה חדשה להזעיק שליח שיאסוף את מרכולתכם מהחנות/החנויות שקניתם בהן (אינכם צריכים להמתין לו בחנות) ולקבלה לביתכם בשעה שתחפצו.ולמי שלא אוהב להסתובב ולבצע קניות או שמחפש אחר פריט מסוים שאחד מחבריו או מכריו רכשו או לבשו, יוכל דרך אפליקציה חברתית אפנתית חדשה לעקוב אחר קניותיהם של חברכם ולהשיג את הפריט המבוקש.

  תכנון קניות מתוכנן ע"י מיפוי אזורי


סיטימייז היא מערכת מבוססת מיקום לגילוי בוטיקים ותכנון שופינג, המאפשרת למשתמשיה להיחשף באופן קל, מהיר ואינטואיטיבי לבוטיקים בעיר, לבחון את הקולקציות הנמכרות ולבחור את הבוטיקים המועדפים על בסיס סטייל, תקציב והעדפות אישיות. 
קהל היעד של סטימייז הם חובבי שופינג, מקומיים ותיירים. הפלטפורמה מתאימה לשלב התכנון בבית וכן במובייל בזמן אמת. 
חובבי השופינג המקומיים יכולים לעקוב ולקבל עדכונים על קולקציות חדשות, בוטיקים חדשים שנפתחים ומבצעים עדכניים. ותיירים יכולים לתכנן על השופינג שלהם בעיר על בסיס מפה אישית שמתעדכנת במובייל.
האתר מציע חלון ראווה דיגיטלי ללא עלות, עבור הבוטיקים כך שכל מעצב ובעל בוטיק יוכל לפתוח נוכחות לעסק שלו במערכת ולהחשף ללקוחות פוטנציאלים חדשים בארץ ובעולם.
לינק לאתר: www.citymize.com



משלוח קניות בלחיצת כפתור מהחנות לבית
Pick Up Bag

כולנו מכירים את המונח "יצאתי ליום שופינג"- יום של בילוי וקניות אותו אנו מבלים עם המשפחה, חבר/ה או אפילו לבדנו.הבעיה שלאחר שרכשנו פריטים בחנות או מס חנויות אנו מגלים עתה כי עלינו לגרור עמנו את כל שקיות הקניות למשך יתרת יום הבילוי בל נשכח כי "שופינג" אמור להיות מהנה קל ומפנק.
באמצעות אפליקציית המשלוחים הקלה והידידותית של פיקאפ בג תוכלו להזמין משלוח אישי מכל נקודה בתל אביב שתאסוף עבורכם את הקניות ו/או המשלוח שהתבקש , למסור לכם אותו בכתובת שתבקשו ובאותו היום, בתאום אישי. האפליקציה מעניקה לכם פתרון ושירות קל ונוח לא רק במקרה של קניות אלא גם במקרים שבו תרצו לאסוף דבר מה מהחנות, לפנק את קרוביכם ולשלוח להם מתנה שקניתם, או להחזיר דבר מה שקנינו לחנות.
 שירות פיקאפ בג ניתן בכל ימות השבוע (למעט שבת).
 החברה מבטיחה שרותי משלוח אישי במחירים נוחים במיוחד ובהתחייבות למסירת המשלוח באותו היום ובתאום אישי, תוך מתן אחריות מלאה על פריטי המשלוח מכל נזק שיגרם לו בעת המשלוח עצמו. כמו כן הלקוח יכול לקבל מענה לכל שאלה או בעיה באמצעות נציג השירות של החברה אליו ניתן להתקשר ישירות באמצעות האפליקציה.
כיצד זה עובד?
השירות מתבסס על אפליקציה טלפונית שכל לקוח יוכל להוריד בחינם לסמארטפון האישי שלו. דרך האפליקציה יוכל הלקוח בשלוש לחיצות כפתור קלות ומהירות להזמין שירות משלוח שיגיע לאסוף את שקיות הקניות מהחנות עד ליעד המבוקש והכל בתיאום אישי מולו.
 חיסרון:  עדיין לא  פעיל באנדרואיד
עלויות המשלוח:
המחיר נקבע בהתאם למספר השקיות1 וליעד המסירה.
משלוח בסיס -35 שקל
משלוח בסיס מחוץ לעיר ת"א 59-169 שקל

קניות  חברתיות  GOTit


בעידן הרשתות החברתיות,  קמה רשת חברתית חדשנית והפעם לקניות: קוראים לה GOTit והיא הכלאה בין תוכנת האינסטגרם הידועה לקניות ברשת.
בניגוד לאינסטגרם, שם בתי עסק בעיקר מקבלים לייקים מהעוקבים שלהם,
ב-GOTit בתי עסק יכולים לשתף פריטים ולמכור ישירות מוצרים דרך האפליקציה.
המשתמשים באפליקציית GOTit יכולים לספר לחבריהם על מוצר חדש שקנו ובאיזו חנות עשו זאת. האפליקציה מאפשרת למשתמשים לעקוב אחרי חברים בעלי תחום עניין דומה (אוכל, אופנה וכו'), להתעדכן במוצרים חדשים בחנויות, להיות מובילי דעה, לסמן מוצרים ייחודיים בלחיצת כפתור. היא גם מאפשרת לייצר רשימה של דברים שהייתי רוצה, ולחברים שלי להתאסף דרך האפליקציה ולבצע קניה של מתנות. 

האפליקציה החדשה הפכה להיות פופולרית מאז השקתה לפני מספר חודשים בישראל. מעל 50,000 משתמשים ו-500 בתי עסק כבר מוכרים דרך האפליקציה.
 וגם אני שם בשם
shachar rabanne 
 מוזמנים  להציץ בכרטיס שלי

בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב XNET
Home Styling 

נייד:0528-19-30-19
 אתרwww.styleyourlife.co.il
  מיילshachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוקhttp://www.facebook.com/STYLIST.2011
  כרטיס טוויטר:https://twitter.com/#!/shacharabanne
אינסטגרם: shachar_rabanne
 בלוג  אישי  :http://shacharabanne.blogspot.co.il/     
בלוג בXNET :






תגובות

רשומות פופולריות