רשת PADANI תכשיטנים משיקה את חנות הדגל בנמל תל אביב והקולקצייה MY FIRST PADANI


בראשית דרכה, לפני למעלה משישים שנה, התמחתה חברת Padani
עיצוב וייצור של קולקציות תכשיטים באיכויות הגבוהות ביותר ובסטנדרטים בינלאומיים.
בשנים האחרונות השיקה פדני קולקציית תכשיטים ייחודית שבנוסף לערכה האסתטי טעונות גם במסרים ריגשיים כגון אהבה, חברות, אמהות, נאמנות ועוד. כל אלה במחירים נגישים שמתחילים בסכום של אלף שקלים בלבד.
לראשונה רשת "פדני תכשיטנים" משיקים את הבשורה בקטגוריית תכשיטי היוקרה עם קולקציית "My First Padani"  - קולקציית תכשיטים במחירים מיוחדים, המתאימה לקהל הצעיר ולמי שמחפש את התכשיט הראשון, והצעד הראשון בעולם התכשיטים היוקרתי.
הקולקציה כוללת תליונים וצמידים ובעתיד הקרוב תשלב גם עגילים וטבעות, החל מ 740-1980  שקלים.
 התכשיטים בקולקציה הצעירה עשויים זהב צהוב 18 קראט,
בשילוב יהלומים, בעיצובים צעירים ועכשוויים.
בקו התליונים בקולקציית My First Padani נראה תליוני זהב מעוצבים כשפירית, מפתח, לב. בקו הצמידים, צמידי ויולטו ושפיריות.
   נתחיל להתרשם ממסםר קולקציות עכשוויות ברשת:
 הראשונה והמעניינת  היא:

DRAGONFLY (שפירית)קולקציית השפיריות עוצבה בהשראת השפירית בעלת הסגולות הייחודיות. מעוף השפירית הוא כריקוד בלט אצילי, מלא באלגנטיות ובחן. יש בה קלילות ומגע קוסמי שגורם למתבונן בה להיות מרותק כמו אל פייה. השפירית מסמלת לידה מחדש. מתנה טובה להתחלות חדשות, לשינוי בחיים והגשמה עצמית.
קולקציית השפיריות היא אחת ההצלחות הבולטות ביותר של פדני, והפכה במהרה לאייקון עיצובי בעולם התכשיטים. הקולקציה כוללת מגוון רחב של תכשיטים יוצאי דופן בעיצובם, של עגילים, שרשראות, תליונים, וצמידים.

    השפירית מסמלת לידה מחדש

SYMPHONY
קולקציית סימפוניה נוצרה בהשראת צמחי המים. בדומה לתנועת הצמחים והרחש העדין אותו הם יוצרים, נעים הפעמונים של קולקציית סימפוניה עם הגוף ומלחינים קומפוזיציות קסומות. בכל רגע נתון, בכל יום מימות השנה, הם ילבשו צורה חדשה וימלאו את חייכם בהרמוניה. 
תכשיטי הקולקציה מעוטרים ביהלומים בשיבוץ זוויתי, המעניקים להם דינאמיות וברק שונה
.

   תכשיטים מהקולקצייה היקרה יותר..

  תכשיטים מעוצבים בקולקציות השראתיות.
 עבודדה מדוייקת של המשבצים ניכרת לעין

    קינוחים מעוצבים עם הלוגו של פדני. יוקרה ושיק כבר אמרתי?

  ICE
קולקציה מאירת פנים ושמחה, המשחקת בין אסימטריה וחוסר שיווי משקל, בין אבנים לחללים שיוצרים עניין. טבעות, צמידים ותליונים בקולקציה משובצים ביהלומים בגוון לבן, ורוד וירוק עם נוכחות כובשת שיוצרים מגע של זוהר. 

VIOLETTO
קולקציית הויולטו הפכה לאייקון עיצובי ולסמל המחבר בין יוקרה לעיצוב  של בית פדני תכשיטנים. קולקציית הויולטו עוצבה בהשראתו של פרח הסיגלית והיא מורכבת מארבעה עלי כותרת, כשאחד מהעלים פונה כלפי מעלה ומייצג תנופה ומשיכה אל העליון והרוחני.
א-סימטריה זו, היא שהופכת את הפרח ללא קונבנציונאלי ויוצרת שלמות ייחודית, חדשה והרמונית המושכת את העין. סמל הויולטו משמש כהשראה לקולקציות רבות ומגוונות של בית פדני  וכך היא מופיעה גם בקולקציה החדשה My First Padaniהקולקציה כוללת עגילים, שרשראות, תליונים, טבעות, צמידים ועוד.


LOVE & FRIENDSHIP
קולקציית תכשיטים אישיים, הנותנים ביטוי עיצובי ויוקרתי לרגעים מרגשים הנצורים בתוך תכשיט אישי המעצבים בפדני ייחסו חשיבות מיוחדת לתחושה של נתינה וקבלה, מתוך אהבה וחברות ויצרו קולקציה אופטימית המשמרת את הרגע המרגש.
הקולקציה מתאפיינת בחריטות של ביטויי אהבה וחברות על תכשיטי זהב בצורה של סמלים, המייצגים רגשות כגון סמל הלב, מגן הדוד, החמסה, הספירלה ועוד. הכיתוב הוא כמו מכתב אהבה שתמיד רצינו לקבל או לשלוח ליקירנו. הקולקציה עשירה בתליונים, טבעות, עגילים, שרשראות ועוד. 
משום שמירתה המתמשכת של חברת פדני על איכות גבוהה בתחום התכשיטים ועמידתה בסטנדרטים בינלאומיים, בחרו המותגים המובילים בעולם את חברת פדני כנציגתם הבלעדית בישראל. 
רשת "פדני תכשיטנים" פתחה לאחרונה חנות דגל חדשה בנמל ת"א המשתרעת על לא מעט מ"ר ומקנה חווית קנייה שונה מהרגיל בתחום התכשיטי יוקרה והשעונים המוצעים למכירה ממיטב בתי העולם.




בחזית החנות החדשה של פדני בנמל ת"א

 מאחל לכם יהלומים וזהב כל חייכם...

 בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב XNET
Home Styling 

נייד:0528-19-30-19
 אתרwww.styleyourlife.co.il
  מיילshachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוקhttp://www.facebook.com/STYLIST.2011
  כרטיס טוויטר:https://twitter.com/#!/shacharabanne
אינסטגרם: shachar_rabanne
 בלוג  אישי  :http://shacharabanne.blogspot.co.il/     
בלוג בXNET :

תגובות

רשומות פופולריות