TOP TEN בקולקצייה עשירה לחורף..


 צילומי  קטלוג מרהיבים של  חברת TOP TEN

 בניצוחו של הסטייליסט  המוערך ראובן כהן והצלם שי יחזקאל, יצרו 5 מגמות עדויות נפלא הכוללים ביגוד ואביזרים שחברו יחד לתוצאה מושלמת ועדכנית, כך שתוכלי לאמץ את מראות החורף הקרב במחירים מאד נוחים לכיס.

  הרשת מעניקה מחבר עצום של פריטים כך שכל אחת תוכל למצוא מספר פריטים שיעניקו לה שדרוג למראה ולא חשוב באיזה טרנד תבחר, ממגוון של תכשיטים, תיקים, ארנקים, אביזרי חורף (צעיפים, כובעים, גרביים וגרביונים) אביזרי שיער, משקפי שמש, והנעלה. הקולקציות עשירות במגוון סגנונות בלתי נדלה! 
 בואו ונציץ על מה שמוצע לנו ברשת..
Cool & Color


 מראה קולג' אמריקאי צבעוני ללא גבולות!

  תוכלי להצטייד גם באחד הלקים האופנתיים שניתן למצוא ברשת..\ או לאמץ לעצמך כובע מצחיה  במראה ספורטיבי


טרנד בולט לעונת החורף הקרובה המאופיין במגוון רחב של צבעונית עם נגיעות של מוטיבים ספורטיביים, המושפעים מאופנת הקולג' האמריקאית ובשילוב של צבעים בוהקים וזרחניים, כמו צהוב, טורקיז, ורוד, כחול רויאל, חרדל וצבע הג'ייד שמאוד פופולרי בחורף זה.     
קולקציית התכשיטים נבנתה מנגיעות של צבעים, החל משילובי אבנים צביעות מיוחדות של מתכות כגון אפוקסי ושילובי חוטים ובדים אשר יכולים לשדרג כל מראה חורפי וקודר לצבעוני ועליז.

Mellow breeze

טרנד נוסף שבולט בחורף הקרוב הוא ה- Mellow breeze, המאופיין בצבעוניות הרמונית וחמימה עם משב רוח קליל המושפע מסילואטים של תקופת הסיקסטיז, ברוח אלגנטי ונשי.
הגוונים השולטים בטרנד הינם גווני הפסטל: ורוד בהיר, מנטה, בז' ואפור בהיר, אשר משרים אווירה רכה ונעימה לימים הקרים.
ברשת קיימים מגוון של פריטי אופנה המשלבים חומרים כגון ז'מש, בדי טוייד, לבד ודמוי פרוות אשר אופיינים לחורף, והעונה הם יגיעו בגוון הפסטלי.
להשלמת המראה ניתן למצוא תיקים קשיחים עם סגירות מתכת חדשניות, תיקי מיני בגיזרה אופיינית לשנות ה-60 בשילוב רצועות העשויות משרשראות מתכת, כובעי מגבעת העשויים 100% צמר, כפפות לבד עם נגיעות של כפתורים, דמוי עור ובדי טוייד נעימים למגע ומחממי אוזניים עם פרוות ובדים סרוגים.

Urban folk

טרנד בולט נוסף לחורף 2015 מושפע מאופנת ה-BOHO שהחלה בקיץ האחרון וממשיכה גם לחורף הקרוב. הטרנד מתאפיין בנגיעות אתניות ואקלקטיות בשילובי הדפסים פולקלורים עם נגיעות של הדפסים אצטקים.
 צמידים 39.90 שקל

בנוסף ניתן למצוא ברשת, קולקציית תכשיטים ייחודית עשויה בעבודות יד עם ליפופי חוטים, שזירת חרוזים, שרשראות מאסיביות עשויות מעץ בעלות ניחוח אתני, אשר מעשירות את הלוק לכל מי שחושקת במראה האוריינטליוהכל בצבעוניות של  גווני היין והברי לצד צבעי חורף מובהקים כמו חום וקאמל.

Mysterious black


הצבע הדומיננטי של החורף הוא ללא ספק השחור. שילובי טקסטורות, מעברים של שקוף ואטום, מאט מול מבריק וטקסטורות שונות אשר מהוות משחק בגווני השחור ומעצימות את המראה המעט גותי והמסתורי של החורף.
 מראות גוטים   לא רק בלבוש 
תוספת של תכשיטים נכונים יעשו את ההבדל
   עגילים 19.90 שקל
  צמיד 29.90 שקל

 בקולקציית התיקים והארנקים ניתן למצוא תיקים המשלבים הדפסים מהעולם המיסטיתיקים וארנקי קווילט (תיפורים אשר יוצרים דוגמא תלת ממד על גבי הבד), שימוש במתכות ורוכסנים לצד בדי דמויי פרווה אשר מהווים טרנד חשוב 


  תרמיל גב - הטרנד הלוהט גם העונה




  תיק שיקי וצעיר " אוזני שפן  עגול"
 עשוי מקווליט

גם בגזרת התכשיטים ניתן למצוא קולקציה שחורה עשירה במוטיבים ומתכות דמוי תחרה אשר מדמות מראה של קעקוע, סמלים מיסטים, שילובי צבעי מתכות בפריט אחד אשר יוצרות מראה דרמטי ואופנתי המתאים ליום או לערב.


קולקציית Real Gold collection


לאלו שמחפשות תכשיטים לאורך זמן עמידות.. תוכלנה להצטייד
 בתכשיטים המצופים בזהב אמיתיK 14.  
שרשראות החל מ- 79.90 ש"ח, טבעות החל מ- 39.9 ש"ח, עגילים החל מ- 39.9 וצמידים החל מ- 39.9 ש"ח.

שיהיה לך חורף  מתוכשט וחמים!
בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב XNET
Home Styling 

נייד:0528-19-30-19
 אתרwww.styleyourlife.co.il
  מיילshachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוקhttp://www.facebook.com/STYLIST.2011
  כרטיס טוויטר:https://twitter.com/#!/shacharabanne
אינסטגרם: shachar_rabanne
 בלוג  אישי  :http://shacharabanne.blogspot.co.il/     
בלוג בXNET :


תגובות

רשומות פופולריות