ארזת לבד? לא הסטייליסט שלי ארז לי!

 כמה פעמים שמענו בשדה התעופה את המשפט הבנאלי
 מצוות הביטחון:ארזת לבד"?
!"והתשובה תמיד הייתה: "כן ארזתי בעצמי
אנחנו  מעקמים פרצוף על השאלה החוזרת ונישנית לפני כל טיסה שלנו, כי התשובה די ברורה לנו.
 אין אני מצפה מכם שתשקרו לצוות הביטחון, 
אך יהיו כאלה שהיו שמחים להגיד לבודק הבטחוני:

"!הסטייליסט האישי שלי  ארז"

 ישנם את אלו שברחשי ליבם יודעים שאין להם את הזמן, 
 הסבלנות והחשק לארוז לבד לפני  שהם טסים לחו"ל והיו שמחים שמישהו יעשה את   המלאכה עבורם 


   JR FASHION ביגוד ומזוודה
צילום: איתן טל/ סטיילינג: שחר רבן. 

 שירות חדש שאני מציע יכול לכלול גם אותך ואולי את כל בני משפחתך
אריזה אישית, קפדנית ומקצועית
נשמע אולי קצת מופרך, אך אני  חייב להודות שכל מי שצרך את השירות עד היום טען ואמר: "איך לא חשבתי על זה קודם".

 יצאתם לקרוז של שבועיים בארה"ב עם כל המשפחה ואתם לא יודעים למי לקחת מה וכמה   בגדים לכל התקופה? נתקפים חרדה "קלה" רק מעצם המחשבה להוריד את המזוודות מה"בויידם" להתחיל לבחור את הפריטים הנכונים,לגהצם,לקפלם ולארוז לכל המשפחה בצורה כזו שיהיה מקום לרכישות נוספות מחו"ל.

 יש לכם ארוע משפחתי גדול שיכלול מספר אירועים בתוכו ואתם מתחבטים אילו בגדים נכונים לאיזה אירוע? 
הרי ידוע כי האירועים בחו"ל הם חגיגה של מספר ימים המתחילים ב מסיבת רווקים/ רווקות
.ארוחת צהריים, הארוע המרכזי שהוא החתונה ואפטר פראטי בסיומה
?איך משלבים בין כל הפריטים לאירועים היוקרתיים
  גם נסיעת עסקים בת יומיים יכולה להיות ה"תירוץ הנכון" להזמין אותי כדי שאארוז לכם במדויק את מה שאתם צריכים, כי אתם חייבים לסיים את העבודה במשרד טרם עלייתכם לטיסה.
 אני אוהב להשתמש בשקיות אריזה מיוחדות לטיסה קלות ושימושיות של חברת
Eagle Creek,  המתמחה בפרטי איחסון אריזה קלים ונוחים לנוסעים לחו"ל, כאשר כל פריט יכול להארז בצורה מצומצמת ונוחה.כמו שקיות אריזה  לגרביים/תחתונים/חולצות ועוד.





כך שהכל מאורגן ומסודר מאד ברגע שאתה נוחת ואינך צריך לקבל החלטות
  משניות בנוגע לסטייל שלך 
כי היה מי שחשב על זה קודם.


  כמובן שגם על נעליים מצוחצחות אין פשרות מבחינתי ואני מצייד את הנוסע בערכת הברקה 
למרות שאני דואג לצחצחם מראש.
               מתלבט איזו עניבה טרנדית ולאיזו חולצה היא תתאים לך?
אל דאגה- אני אארגן לך את החולצות התואמות לעניבות ואף אכין לך אותן קשורות.


כמובן שגם תיק הרחצה האישי יעמוד לביקורת והשלמות טרם עלייתך למטוס מטעמי.



 מספר טיפים  באנגלית לאריזה חכמה מטעם האתר:
www.eaglecreek.com

   השירות כאמור לגברים נשים וטף גם יחד.
 מאחל לכם טיסה נעימה קלה ובסטייל!

מוזמנים לפנות בכל שאלה


בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב XNET


Home Styling 

 הסטייליסט האישי שלך





  מייל: shachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוקhttp://www.facebook.com/STYLIST.2011
  כרטיס טוויטר:https://twitter.com/#!/shacharabanne
אינסטגרם: shachar_rabanne
 בלוג  אישי  :http://shacharabanne.blogspot.co.il/     
בלוג בXNET :






תגובות

רשומות פופולריות