פרויקט קולינרי בינלאומי -Round Tables by American Express

דמיינו את עצמכם בוחרים את אחת מהמסעדות הטובות בעולם
נכנסים לרכב(במקום לעלות על טיסה)
 ונוחתים היישר לאחת מהמסעדות המבטיחות בארץ(בת"א)
ונהנים ממנות שף שהגיעו היישר ממטבח מסעדתם, כדי לבשל לכם אוכל התואם למסעדתם?
 נשמע כמו חלום קולינרי אך הוא מגיע למימוש בימים אלו בישראל..

פרויקט קולינרי בינלאומי ענק חדש

Round Tables by American Express

המסעדות והשפים המדוברים בעולם משתלטים למשך שבוע
על המטבחים של המסעדות המובילות של תל אביב

-  3    שבועות
-    9  מסעדות בינלאומיות + 9  מסעדות בתל אביב
-         26  שפים ומסעדנים בינלאומיים
-        16 עיתונאי קולינריה מכל העולם
10,000 סועדים
זה כבר קורה...ואתם מזומנים לקחת חלק בחגיגה הקולינרית שמתרחשת בעיר האורות- ת"א!

 המסעדות הכי מדוברות בעולם - מניו יורק, לונדון, ברצלונה, רומא, ברלין, אמסטרדם, אתונה - אורזות את השפים שלהם לשבוע שלם ומשתלטות על המטבחים של המסעדות הכי שוות בתל אביב.
  מה הרעיון?

כל מסעדה מקומית מקבלת אחות בינלאומית ומארחת אותה לשבוע שלם, לתפריט ערב הכולל ארוחת טעימות מלאה המבוסס על מנות הדגל של המסעדה המתארחת, עם קורטוב של טעמים בהשראת השף המקומי. התוצאה  – שואו קולינרי חד פעמי, שכולו חגיגה של מפגש בין תרבויות.

אתם מוזמנים להגיע לטעום ולחוות מנות חדשות, טכניקות בישול מפתיעות וטעמים מיוחדים  מכל העולם וכל זה במחיר FIX* של 269 שקלים  לארוחת טעימות. למחזיקי  כרטיס American Express המחיר יעמוד על  229 שקלים  + כוס יין קינוח במתנה:  ירדן 2009 של יקב רמת הגולן.

מכירת המקומות במסעדות מתבצעת דרך אתר הפרויקט בלבד.



  מסיבת העיתונאים התקיימה במלון הרודס ת"א
 ואירחה לא. בוקר עשירה וטעימה את השפים המשתתפים בפסטיבל המושקע.

..
המסעדות הבינלאומיות

כדי להגיע לתמהיל המגוון של המסעדות הבינלאומיות, חרש צוות הפרויקט בראשות המסעדן יאיר בקייר את עולם הקולינריה העצום במשך חודשים ארוכים. לאחר הצלבות בין מדריכי האוכל הנחשבים בעולם, לבין רשימות המסעדות המומלצות של מגזינים ואתרים מובילים, וקבלת המלצות מתושבים מקומיים והשפים  הישראלים – צומצמה הרשימה לכ-150 מסעדות מערים נבחרות.
פניה נעשתה לכל המסעדות בתוספת מכתב רשמי ממשרד התיירות שנתן את ברכתו לפרויקט.

תשע המסעדות שנבחרו לבסוף הן שילוב של מסעדות ותיקות ומוערכות, חדשות וטרנדיות, בעלות מטבח שורשי לצד טכניקות בישול מודרני. 3 מהן מעוטרות בכוכב מישלן אחד (לא יותר מאחד, בכוונה תחילה - בכדי לשמור על מסעדות ברמת מחירים נגישה) וכולן נמצאות בדירוג גבוה ברשימת המסעדות המומלצות בעירן. כל מסעדה שולחת צוות של כ-3 אנשים, אותו יוביל השף הראשי של כל מסעדה בצמוד לשף המסעדה המארחת.

יקב רמת הגולן אשר משתתף הארוע הקולינרי הבינ"ל הזה, התאים תפריט יין ייחודי לכל מסעדה על ידי יועץ היין הראשי של היקב, רועי יניב ג'וניור. בחירת היינות נעשתה בשיתוף עם הסומלייה של המסעדה המתארחת, טרום הגעתם לישראל. בנוסף, בחרו להציג לסועדים מנהג בינלאומי אלגנטי  – יין קינוח, ירדן  מבציר 2009.

מכירת הכרטיסים לארוחת טעימות במחיר קבוע,
תפריט ערב, ימים ב'-שבת, החל מהשעה 18:30
מתבצעת מראש ובאתר הפרויקט בלבד:


*המחיר כולל ארוחת טעימות מלאה, מפתיחים ועד קינוח ,
 בפורמט שנקבע ע"י המסעדה. המחיר אינו כולל שתיה.

המסעדות המשתתפות
ואלו הן 9 המסעדות הבינלאומיות  ו-9 המסעדות המארחות. הכבוד כולו שלנו:


שבוע שלישי:
 15-21 נובמבר

שבוע שני:
 8-14 נובמבר


שבוע ראשון:
 1-7 נובמבר

The Cinnamon Kitchen   London
  @
טאיזו


Tragaluz
 Barcelona
@
יפו תל אביב


Stazione di Posta
 Roma
@
לומינה (כשרה)


Frühsammers
 Berlin  
 @
הרברט סמואל


CRAFT
London
@
קופי בר


THE FAT RADISH
New York
@
התרנגול הכחול


RON GASTROBAR
Amsterdam  
@
פאסטל


MILOS
 Athens
@
קלואליס  





Osteria Mozza
Los Angeles
@
קפה איטליה




שבוע ראשון: 1-7 נובמבר
@ לומינהStazione di Posta | Roma
האיטלקיה הטרנדית עם כוכב המישלן פוגשת את הכשרה של מאיר אדוני

סטאציונה די פוסטה בעלת כוכב המישלן הטרי (2014), ממוקמת בחלל מרהיב בו  שכן בית המטבחיים הישן של העיר. המסעדה נחשבת לאחת הטרנדיות של הבירה האיטלקית, ושייכת, כפי שכתב אתר האפינגטון פוסט, לגל המסעדות החדשות של רומא, "שצצות כמו פטריות אחרי הגשם, ועומדים בראשן נציגי דור צעיר של רומאים ששבו מעבודה במסעדות בעולם והביאו אתם רעננות, מודרניות וחוויית סעודה חדשה לעיר העתיקה הזאת".
המקום נקנה ב-2012 ע"י פינו קאו, בעלים של קבוצת מסעדות ובתי מלון ברומא, שהפך אותו לאחד המקומות המיוחדים של רומא: עם שוק אורגני קטן, חלל לתערוכות, בית קפה וכמובן, גם סטאציונה די פוסטה. המסעדה בהובלת שף מרקו מרטיני,  שהוכתר ב-2013 כ"שף המבטיח של מרכז איטליה" והוביל אותה למקום החמישי בדירוג המסעדות הטובות של רומא (מדריך  Roma nel Piatto ). תפריט המסעדה המבוסס על מטבח איטלקי, מודרני – עם נגיעות מולקולריות - משתנה לעתים קרובות, בהתאם לעונות השנה וליצירתיות של השף החדשני.
לומינה.  המסעדה הכשרה הבשרית של השף מאיר אדוני, רביעית מתוך חמש של השף אדוני, הנחשב מזה עשור למוביל הקולינריה העילית בישראל, מאז פתח את מסעדת היוקרה כתית ב-2002. בלומינה, השוכנת במלון קרלטון וצופה לחוף הים של תל אביב, מגיש אדוני אינטרפרטציה אישית לתפריט עשיר במנות ממטבחים יהודיים, דרך מנות דגל תל אביביות עכשוויות ועד למנות בראסרי קלאסיות.
הארוחות תתקיימנה בתאריכים  1-5/11/2015  בלומינה (הכשרה), מלון קרלטון , אליעזר פרי 10, תל אביב
(לומינה היא המסעדה הכשרה היחידה בפרויקט והארוחות בה יתקיימו בימים א'-ה') – SOLD OUT

**
THE FAT RADISH |  New York   @ התרנגול הכחול
ההוט ספוט של עולם האופנה והאמנות בניו-יורק פוגש את מעוז הסלבז הישראלי
פאט רדיש. נחשבת להוט ספוט של הלואר איסט סייד בניו-יורק, ונבחרה לאחת מ-10 מסעדות ה"פארם טו טייבל" הטובות בעיר לפי הווילג' ווייס. מאז פתיחתה לפני 5 שנים, אימצו אותה סלבריטאי העיר (הזמר מייקל סטייפ, האמן ג'ף קונץ והשחקנים ג'ייק גילנהול וליב טיילור הם בין הקבועים), שהתאהבו במטבח הבריא, "פארם טו טייבל" עם טאץ' בריטי יצירתי, של צמד החברים-השפים-היזמים-הבריטים פיל ווינזר ובן טוויל
.
השניים, שהחלו את דרכם במכירת סנדוויצ'ים למשרדים, הם היום הבעלים של קבוצת סילקסטון החולשת על 3 מסעדות ניו יורקיות מצליחות, חברת קייטרינג לאלפיון העליון וחברת קריאיטיב להפקת אירועים: מאהל ענק בפסטיבל המוזיקה והאמנות קוצ'אלה, אירועים למותגי על כמו בנטלי, טורי ברץ' ועוד.

בן טוויל השף, היה בעברו יד ימינו של המגה שף גורדון רמזי, ו-ווינזר הוא איש הקריאייטיב והמנוע של הקבוצה ונחשב ל"איט בוי" נוי יורקי. לפני שנתיים הם נבחרו ברשימת 30 הצעירים המבטיחים, מתחת לגיל 30, של פורבס.

לפני שלוש שנים פתחו מסעדת פופ-אפ פאט רדיש בפאריס במהלך שבוע האופנה, ולאור ההצלחה, עוד אחת הוקמה שנה שעברה בטירה מפוארת בריו ברזיל במהלך משחקי המונדיאל. עכשיו הם מגיעים אלינו.

התרנגול הכחול.
  גם היא הפכה מיום פתיחתה לאחת המסעדות המדוברות, המצולמות והמצליחות בישראל, עם שלל לקוחות נוצצים, שהפכו את המקום בעיצוב הכפרי בלב שכונת המגדלים היוקרתית של ת"א, למסעדת הבית שלהם. המטבח המושתת על מנות המשתנות על בסיס יומי, בהתאם לחומרי הגלם הזמינים בשוק מייצגות את המנעד הרחב של השף שאול בן אדרת בעל המולטי התמחות בבישול צרפתי, ים תיכוני, בלקני ועירקי.

  מבחר מנות מבית התרנגול הכחול של השף שאול בן אדרת






צילום:יח"צ
 השף שאול בן אדרת
 מתוך ארוע השקת הפרוייקט שהתקיים במלון הרודס בת"א




הארוחות תתקיימנה בתאריכים  2-7/11/2015  בתרנגול הכחול, ניסים אלוני 10, תל אביב

שבוע שני: 8-14 נובמבר
Tragaluz | Barcelona @ יפו תל אביב
המסעדה האייקונית של ברצלונה נוחתת במטבח של חיים כהן
טרגלוס. אחת המסעדות האייקוניות בברצלונה. בת 24 שנים ועדיין נחשבת כאחת הטובות בעיר, עם מטבח ים-תיכוני קטלוני מודרני. זו המסעדה הראשונה וספינת הדגל של GRUPO TRAGALUZ  אשר בבעלותם 16 מסעדות ומלון 5 כוכבים (HOTEL OMM). קבוצה שעליה כתב הניו יורק טיימס נכתב כי היא זו "שקובעת את הסטנדרט לאכילה בסטייל בברצלונה", עסק משפחתי שמנוהל  ע"י רוסה מאריה ותומאס טארואלה, אם ובנה שמאז 1987 לא מפסיקים להמציא ולחדש קונספטים של אירוח ומזון.
את האימפריה של טרגלוס מנהל ביד רמה השף הראשי הבינלאומי של הקבוצה אלן דבהיבה טולסה, ולצידו השף הראשי חוזה סאנטיגו. שף טולסה, שיגיע בראש צוות המטבח לישראל, נחשב לאחד השפים המומחים בעולם בטכניקות הקולינריות שלו, שחלקן ייחודיות לעולם הגסטרונומיה המולקולרית. הוא פיתח את יכולותיו במסעדות מישלן, שהידועה שבהן היא מסעדת El Bulli של השף פראן אדריה, שם שימש 10 שנים כראש מעבדת המחקר.  http://grupotragaluz.com/restaurante/tragaluz/
יפו תל אביב, מסעדת השף חיים כהן, מהשפים המוערכים בישראל של כל הזמנים, מזמינה את הקהל להנות מהמטבח המעולה שלו, זה ששינה את השפה הקולינרית בישראל – מטבח המשלב חומרי גלם מקומיים ועונתיים עם שיטות בישול והגשה מהמטבח הצרפתי, באווירה נינוחה ושמחה אל מול המטבח הפתוח וסביב הטאבון הלוהט.
הארוחות תתקיימה בתאריכים  9-14/11/2015 - ביפו תל אביב, בניין אלקטרה, רח' יגאל אלון 98, תל אביב. SOLD OUT

**
Osteria Mozza | Los Angeles @ קפה איטליה
השפית המצטיינת של אמריקה מגיעה לאיטלקיה של האחים ירזין
אוסטריה מוצה, אחת מהמסעדות האיטלקיות המדוברות ביותר בלוס אנג'לס, היא שיתוף פעולה של 3 מהכישרונות הגדולים ביותר בעולם הקולינריה הבינלאומי: השף מריו בטאלי - אחד השפים המוכרים ביותר בעולם, מומחה במטבח האיטלקי ולו שלל מסעדות זוכות פרסים, תוכניות בישול בטלוויזיה (The Chew), מחבר עשרה ספרי בישול רבי מכר ועוד. ג'ו בסטיאניץ' - שותפו מזה שנים של בטאלי, מסעדן, יינן ואחד מפאנל שופטי "מאסטר שף" אמריקה;  וכמובן, השפית ננסי סילברטון -  אשר מגיעה אלינו לתל אביב, ונחשבת לאחת השפיות הכי מצליחות ומשפיעות באמריקה בכל הזמנים.
סילבטון אוחזת ברזומה מפואר: רק ב-2014 היא זכתה בפרס "השף המצטיין של השנה"-Outstanding Chef of the Year” , אות הכבוד הגבוה ביותר בטקס קרן ג'ימס ביירד, שנחשב לאוסקר של הקולינריה. היא דורגה ברשימת "הנשים הכי חדשניות בתחום האוכל והמשקאות" של מגזין "פורצ'ן אנד פוד אנד ויין",  אשר הכתירו אותה לאשה שהמציאה מחדש את הבצק. זכתה בתואר "קונדיטור השנה" ע"י קרן ג'יימס בירד, הוכתרה כ"אמנית האוכל" ע"י המגזין "בון אפטיט", חיברה שמונה ספרי בישול, השיקה קו יוקרתי של גלידה וסורבה הנמכר במרכולים בארה"ב, עבדה עם שפים מובילים כמו ג'ונתן וקסמן במסעדת "מייקל" וכן עם וולפגנג ופאק ב"ספאגו", ועוד.
אוסטריה מוצה וסילברטון התקבלו באהדה גורפת מיד עם פתיחתה ב-2007. הלוס אנג'לס טיימס העניק לה ביקורת של ארבעה כוכבים וכתב: "אוסטריה שנהפכה לאמנות", בזאגאט כתבו שהיא "העלתה את אמנות הגבינות לרמה של שלמות". היא הוכתרה כ"מסעדה הטובה ביותר" ע"י קרן ג'יימס בירד ואף הוענק לה כוכב מישלן ב-2008.
קפה איטליה. המסעדה האיטלקית המצליחה של האחים המסעדנים יורם וארי ירזין, מכתיבי תרבות הבילוי, הקולינריה, האלכוהול והיין של תל אביב, היא אחד המוסדות הקולינריים האהובים בתל אביב עיר הטרנדים, המאכילה כ-500 אנשים מדי יום. קפה איטליה קמה מתוך תשוקתם של האחים לבישול איטלקי, וזו גם המסעדה שהחזירה את ארי ירזין למטבח ולתפקיד השף. התפריט, כמובן, מבוסס על המיטב של המטבח האיטלקי הקלאסי הכולל מנות פסטה, בשרים ודגים. ובנוסף, בכל יום מגישים בקפה איטליה שלל ספיישלים מפתיעים לטובת קהל הלקוחות הנאמן של המקום.
הארוחות תתקיימנה בתאריכים  9-14/11/2015  בקפה איטליה,קרמניצקי 6, תל אביב
***
CRAFT | London  @ קופי בר
השף הצעיר הטוב ביותר בבריטניה נוחת בקופי בר
קראפט לונדון נפתחה באפריל 2015 ע"י סטיבי פארל , השף הכוכב הצעיר, בשותפות עם  מעצב העל  טום דיקסון. המסעדה פרושה על פני שלוש קומות של שאפתנות קולינרית, בבניין מדהים של המרכז התרבותי החדש של גריניץ', ובו המסעדה, קפה, בר קוקטיילים וחנות. במרכז ניצב המטבח הבריטי החדש וההרפתקני של פארל שכתב 3 ספרי בישול, מגיש תוכניות בישול בערוץ 4 הבריטי וכותב טורי אוכל בטלגרף, זוכה פרס "השף הצעיר הטוב ביותר בבריטניה" ב-2010. בבעלותו 2  מסעדות נוספות - kitchen Dock במערב לונדון, Rotorinou במזרחה.

הקופי בר פתח את שעריו בשנת 1994 בלב אזור מוסכים בשולי העיר, וב-2015, 21 שנים אחרי, הוא עדיין אחד המקומות האהובים בתל אביב – תופעה ייחודית בנוף הגסטרונומי המקומי. הראשון בשורה של מקומות בילוי ואירוח השייכים למסעדני העל רותי ומתי ברודו, הבעלים של בראסרי, בייקרי, הוטל מונטיפיורי, רוטשילד 12 ודליקטסן. בנוסף לקלאסיקות של המסעדה - המבורגר ביין אדום, עוגת גבינה, ושרימפס פינו גריג'יו, הוכנסו לתפריט מנות חדשות, עם דגש על חומרי גלם טריים ומקומיים. לוחות הגיר הפזורים על הקירות מבשרים על שלל מנות היום המתחלפות בניצוחו של השף אוהד סלומון.
הארוחות תתקיימנה בתאריכים 9-14/11/15 בקופי בר, יד חרוצים 14, תל אביב



@ קלואליסMILOS | Athens       
היוונייה הכי טובה בעולם נוחתת במטבח של ויקטור גלוגר
מילוס נחשבת לאחת המסעדות הים-תיכוניות הטובות ביותר בעולם. מעצמה של ממש. הסניף שלה בניו יורק, למשל, מדורג במקום ה-23 מתוך 100 המסעדות המומלצות בניו יורק במדריך זאגאט היוקרתי. היא נוסדה במונטריאול ב-1979 על ידי השף והמסעדן קוסטס ספיליאדיס. מאז הפכה יעד לאוהבי אוכל יווני, באווירה אלגנטית בכל העולם -  עם  7  סניפים:  גם בניו יורק (1997), אתונה (2004), לאס וגאס (2010), מיאמי (2012), לונדון (2015) ובהמשך השנה תפתח גם מסעדה באיי הבהמאס.  ספיליאדיס עצמו הוא אישיות רב תחומית ונחשב לדמות מפתח בסצנת התרבות של ניו יורק ומונטריאול.
קלואליס נחשבת כבר 15 שנים לאחת ממסעדות השף המובילות בישראל, בהובלת השף ויקטור גלוגר, המוביל ביצירתיות מוקפדת מטבח המשלב אלמנטים צרפתיים קלאסיים וים תיכוניים, חומרי גלם נדירים שזוכים לטיפול אינטליגנטי אך פשוט ומופלא, עם מגוון שיטות בישול.

הארוחות תתקיימנה בתאריכים  9-14/11/2015 , בקלואליס, אבא הילל 16 , רמת גן
**
שבוע שלישי: 15-21 נובמבר
The Cinnamon Kitchen| London  @ טאיזו
ההודית הכי טובה בלונדון פוגשת את שף ומסעדת השנה של ישראל
סינמון קיטשן שייכת לקבוצת המסעדות ההודיות של השף ויוואק סינג'ה ( Vivek Singh)   - מי שנחשב לשף המוביל בייצוג הבישול ההודי המודרני, בממלכה הבריטית. 3 המסעדות שלו: The Cinnamon Club, Cinnamon Kitchen ו- Cinnamon Soho מדורגות באופן קבוע ברשימות 50 המסעדות הטובות בלונדון. ה"קיטצ'ן" היא גרסה קז'ואלית ונגישה יותר של מסעדת האם היוקרתית ה"סינמן קלאב" ויש בה גם בר קוקטיילים משובח בשם אניס.
ויווק נחשב לאוטוריטה של  בישול הודי, הוא גם כוכב קבוע בתקשורת הבריטית. הוא אורח קבוע בתוכנית הבישול של ה- BBC-  Saturday Kitchen, וכן, הוציא לאור 7 ספרי בישול. השף הראשי של הסינמן קיטשן הינו שף ראג'ו רמאצ'נדראן Raju Ramachandran) ), יד ימינו של שף ויוואק למעלה מעשור, זכה לפני שנה בפרס "השף האתני של השנה" בטקס היוקרתי  Craft Guild of Chefs Awards.

,Taizu המסעדה האסייתית ביצירתו של השף יובל בן נריה, אשר זכתה לאהדת הקהל ושבחי המבקרים מיום פתיחתה לפני כשנתיים, הינה זוכת פרס "המסעדה הטובה ביותר" בטקס פרסי האוכל של מגזין "טיים אאוט" לשנת 2014.  בן נריה מציג בה אינטרפרטציה אישית ומקומית למאכלי רחוב מחמש מדינות בדרום מזרח אסיה: הודו, סין, תאילנד, וייטנאם וקמבודיה. שילוב הטעמים, הצבעים והמרקמים לצד שימוש בחומרים מקומיים ובטכנולוגיות בישול מודרניות, הביאו לתוצאה חדשנית ומפתיעה בנוף הקולינרי: קונספט  ה"AsiaTerranean".
הארוחות תתקיימנה בתאריכים  16-21/11 בטאיזו, מנחם בגין 23, מגדל לווינשטיין, תל אביב
 SOLD OUT

**
  Frühsammers | Berlin   @ הרברט סמואל
השפית הראשונה בגרמניה שקיבלה כוכב מישלן נוחתת בהרברט סמואל
פרויסהמר'ס. השפית סוניה פרויסהמר, המתמחה במטבחי הים התיכון ודרום מזרח אסיה בפרשנות מודרנית, נחשבת למלכת הגורמה בגרמניה. היא האישה הראשונה והיחידה בברלין שזכתה בכוכב מישלן, עיטור הכבוד של "התנ"ך של הקולינריה", השפית האישה הראשונה שהיתה מועמדת לתואר "מאסטר שף" היוקרתי המקומי  וקיבלה את הציון הגבוה 17 במדריך המסעדות היוקרתי הצרפתי Gaultet Millault - ציון שאף שף בברלין לא קיבל לפניה.
הדגש במטבחה הוא על חומרי גלם מהאזור – עשויים בכל טכניקות הבישול: כמו למשל כתף בקר בצלייה על גריל פחמים, ירקות מעושנים, דגים המבושלים על אש קטנה או רטבים מותססים. בעלה פטר – שף בעברו, אשר קיבל כוכב מישלן בגיל 25 (!) - פרש מהמטבח ועבר לניהול המסעדה  ומרתף היינות שלה שזכה באינספור פרסים.

הרברט סמואל תל אביב. המסעדה אשר נולדה על חוף  ימה של העיר לפני 8 שנים היא אחת המסעדות המצליחות ביותר בישראל. השף-כוכב יונתן רושפלד חיפש את המטבחים המרתקים ביותר בעולם והגיש אותם בפרשנות אישית שלו. היום מוביל אותה השף הצעיר והמוכשר אדיר כהן שלקח את המושכות מרושפלד לאחר שהיה השף בפועל של המסעדה בשנתיים האחרונות. 

הארוחות תתקיימנה בתאריכים  16-21/11/2015  בהרברט סמואל, בית גאון, קויפמן 6, תל אביב יפו

**
RON GASTROBAR | Amsterdam  @ פאסטל
המגה סלב שף שהדהים את הולנד מגיע למוזיאון תל אביב
רון גסטרובר. במרץ 2013, הפתיע השף הכוכב רון בלאו את הולנד, כשהודיע שהוא סוגר את מסעדת שני כוכבי המישלן ובמקומה אחרי כמה ימים פתח את רון גסטרו-בר. בלאו מאס באווירה המעומלנת ובתמחור הגבוה, והחליט להנגיש את הבישול הקוסמופוליטי-צרפתי שלו במחיר אחיד של  15 יורו למנה.בלאו הצליח מעל ומעבר במשימה. ולראיה, זכה ב-2014 זכה שוב בכוכב מישלן אחד ונבחר למסעדה המקומית הכי טובה באמסטרדם ע"י טיים אאוט.
שף בלאו המהפכן בן ה-48 הוא אחד הכוכבים הגדולים של עולם הקולינריה בהולנד, כבר מ-1999, עת פתח את המסעדה הראשונה שלו: כל המסעדות שלו זכו לכוכבי מישלן (בין אחד לשניים), הוא כיכב במשך 3 עונות כשופט ב"טופ שף" הולנד, ב-2010 הוא קיבל את התואר הגבוה ביותר של עולם הקולינריה ההולנדי– מאסטר שף SVH.

פאסטל שוכנת בטבורו של האגף החדש של מוזיאון תל אביב, וזכתה זה לא מכבר בתואר המסעדה היפה בעולם. את המטבח שלה – בראסרי קלאסי באינטרפרטציה מקומית מוביל השף הצעיר והמוכשר הלל תווקולי, אשר החל את דרכו במטבח של המסעדה הטובה בעולם: Le Gavroche של האחים מישל ואלברט רו.
הארוחות תתקיימנה בתאריכים  16-21/11/2015 , שדרות שאול המלך 27, תל אביב
למידע נוסף www.roundtablestour.com



 שיהיה בתאבון!!!


בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב XNET
Home Styling 

נייד:0528-19-30-19
 אתרwww.styleyourlife.co.il
  מיילshachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוקhttp://www.facebook.com/STYLIST.2011
  כרטיס טוויטר:https://twitter.com/#!/shacharabanne
אינסטגרם: shachar_rabanne
 בלוג  אישי  :http://shacharabanne.blogspot.co.il/     
בלוג בXNET :





תגובות

רשומות פופולריות