ט"ו באב- טובים השניים מן האחד

ט"ו באב שוב בפתח וכולם כבר במתח ...
כיצד תפתיעו את בני הזוג שאתם אוהבים ועדיין תישארו מקוריים?
יש לי להציג בפניכם מתנת חיים שכל אחד / אחת היו שמחים לקבל
מעבר לפרחים, שוקולד, עיסוי או ארוחה במסעדה.
ארגון ועיצוב מלתחת ארון הבגדים האישית...



לכבוד ט"ו באב החלטתי לצאת במבצע מרגש שיקרב ויתרום לחידוד הקשר הערכה והאהבה ביניכם.(פרטים בסוף הפוסט)
כי מה יותר כייף להתעורר בבוקר ולדעת כי יש מישהו לידכם שאוהב ודואג לכם?
גם הנראות החיצונית שלכם חשובה במיוחד כשאתם יחד.
אתם קמים לעוד בוקר צפוף בזמנים...
מארגנים את הילדים לגני הילדים / בתי הספר,
מפעילים את מכונת האספרסו, בינתיים רצים לצחצח שיניים, ובין לבין מנסים לבחור משהו ללבוש..
הארון שלכם לרוב עמוס לעייפה. המון פריטים נמצאים בארון.
פריטים קודמים, פריטים חדשים ועדיין מתקשים לדעת מה השילובים
הנכונים, מה נכון, מה פחות נכון, מה מחמיא ואולי בעצם כבר לא..
המירוץ כנגד הזמן מוביל אתכם לא מעט פעמים לבחור בפריטים שהם תקלת אופנה!
לא חבל?אפשר להוציא את הכסף על פריטים מדויקים יותר נכונים
ומחמיאים יותר וכל זאת, בעזרתי.:)
אני אגיע לביתכם(בכל רחבי הארץ).אתשאל בנעימות על אורח החיים סגנון, העדפות, אבדוק את המידות ואחרי שאני אבין אתכם יותר ומה הצרכים, אני אעבור על ארגון ועיצוב מלתחת ארון הבגדים האישית שלכם..
התהליך הוא כייפי, מלמד ומפרה..
אין צורך ללבוש את כל הבגדים כמובן, אני הוא זה שמנפה את הפריטים מתוך תחושות בטן עמוקות, מתוך ידיעה מקצועית האם זה נכון או לא..
תוך כדי התהליך אני גם מדגים ומצלם לכם שילובים חדשים שטרם ראיתם או חשבתם ..
ובעצם ממקסם את המלתחה האישית שלכם!
התהליך גם חוסך כסף לאורך זמן.
אתם תקבלו ממני המלצות לגבי ה סטיילינג האישי שלכם מה שיגרום לכם להבא לקנות אך ורק את הצבעים הנכונים, הגזרות, המידה והסגנון המדויק.
את רשימת החוסרים המדויקת תקבלו בצורה מרוכזת במייל .
לפרטים ותאום אישי:0528-19-30-19
ואתם מסודרים עם מתנה מקורית לבן /בת זוג

לזוגות חד מיניים, או לכל מי שאתם באמת אוהבים ולא רק ביום האהבה..
מבצע ט"ו באב 2018
הזמיני לעצמך סדור ארון וקבלי סדור ארון לבעלך מתנה!



בברכה,


תגובות

רשומות פופולריות