"יופי לי"- ספא בשינקין 8 גבעתיים


"הידיים של שלומי"..

מעבר לציון שביקור בספא אמור להיות חוויה נעימה ומענגת לרוב, הביקור בספא "יופי לי" בשינקין בגבעתיים, הוא חוויה טיפולית גרידא (לפחות מבחינת הטיפול שאני חוויתי במשך שעה).

הספא "יופי לי", זה לא מאותם המקומות שמספקים עיצובים חדשניים ויוקרתיים כגון עצי במבוק בכניסה, דלפק מעץ אגוז וריצפת פרקט בוהקת שקונים את לב המטופל לעיתים יותר מהעיסוי עצמו, אך למרות זאת בל נשכח לשם מה הגעתי לכאן. לקבל עיסוי מקצועי.

שלומי, בעל המקום עם ניסיון של למעלה מ- 20 שנה עם תעודות של מעסה מוסמך/רפואי/כללי/אורטופדי/ספורטאים, מעניק ללקוחותיו החוזרים מספר סוגי עיסויים המוכרים לנו יותר כמו: שוודי, רקמות עמוק, אבנים חמות ועוד .


אחד הטיפולים שהוא "הלהיט" במקום(שאף אותו לא הכרתי עד ביקורי במקום) הוא :עיסוי בעזרת צדפות חמות . הסברו של שלומי על הטיפול: "מכניסים שקית עם תערובות של חומרים שונים ואצות לתוך הצדפה, שבקצהה האחד ישנו חור עם כסוי גומי. ברגע שפותחים ושמים את השקית עם החומרים יחד נפלט חום מהצדפה שאותה מניחים במספר מקומות על הגוף. רעיון מקורי כהמשך לטיפול האבנים החמות, שאותם בעצם מחממים ע"י סיר חימום חשמלי מיוחד.
מחיר טיפול בצדפות חמות הוא 280 שקל.
בנוסף, מוצעים במקום הטיפולים הבאים:

- הסרת שיער בשעווה, והסרה קבועה בשיטת ILP (טכנולוגיית הספק גבוה של פולסי אור שפותחה למטרת הרחקת שיער יעילה וזולה יותר מטיפולי לייזר בשל היכולת לכסות שטחי גוף גדולים)

- טיפולי פנים

- פילינג עם מוצרים של GIGI בעזרת מכשיר קוואדרו.

- איפור רגיל, לכלה, ולאירועים ע"י המאפרת אסנת הירש.

- עמדת מניקור פדיקור

ניתן לרכוש במקום מוצרי טיפוח של חברת GIGI.

ציונים בסולם שחר רבן:

הטיפול עסוי שוודי- מקצועי, אדיב וחזק(בהתאם לבקשתי) אם כי היה עם שמן מעבר לרגיל( לאלו שאוהבים טיפול פחות שמנוני, מומלץ ליידע לפני הטיפול). הציון:9.5

המקום נקי ומסודר אך ישנו מקום לשיפור עיצובי בהחלט לכן הציון למקום הוא:6.5 .

כתובת האתר לקביעת טיפולים:

http://www.spa-shenkin.com/


בברכה,

שחר רבן,

סטייליסט, מלביש אישי, כתב אופנה ב YNET
Home Styling
נייד: 0528193019
www.styleyourlife.co.il
shachar@styleyourlife.co.il
http://www.facebook.com/STYLIST.2011
https://twitter.com/#!/shacharabanne














תגובות

רשומות פופולריות