Tam Tam Core שיעור סטודיו חדשני וייחודי במועדון הכושר החדש GREAT SHAPE הרצליה- בקניון שבעת הכוכבים



 אימון באווירה שבטית אפריקאית בתחילתו של שבוע...
נשמע קצת מעייף ומלחיץ במיוחד שלא ידעתי מה ללבוש לאימון שכזה..
אך בכל זאת בחרתי במכנסיים קצרים שחורים(מחטב יותר)J וחולצה של אדידס לבנה.. נעליים מסתבר היו מיותרות במהלך האימון..


 לאחר סיור מודרך במכון הכושר החדש  GREAT SHAPE הרצליה- בקניון שבעת הכוכבים,  שנפתח לאחרונה ושאליו הגעתי לטובת הכרות עם המועדון החדיש ולאימון סטודיו בניצוחה של: תמי קיס המדריכה הנמרצת/מחוטבת להפליא עד כדי קנאה חיובית.
כשתמי הפעילה את המוזיקה האפריקאית, תוך מספר דקות לא יכלה להשאיר אותי אדיש למצב העייפות המצטברת של השבוע.. במיוחד שיש לי אי אלו גנים אפריקאים חבויים בתולדות המשפחה.


אני מניח כי כולנו התנסינו בלא מעט שיעורי סטודיו כאלו ואחרים מעניינים יותר או פחות, אך שעור שכזה היה מבחינתי חוויה מדהימה שגרמה לי לחשוב כי הוא חובה לפחות 3 פעמים בשבוע. ואני לא מחסידי האימונים לאחרונה. 
היה בו משהו באמת שונה!!!!

Tam Tam Core
 הוא שיעור מסטר של יוצרת שיטת הcore- תמי קיס, המשלבת קצב, יצירה, חדשנות בתנועה, בתרגילים, במעברים, במוזיקה  נותן מענה לכל מרכיבי הכושר הגופני ולשחרור מנטאלי ורגשי.
אנוכי ימני בשורה האחרונה

הוא משלב תנועה בסגנון טרייבל- שבטי, חיזוקים, כוח מתפרץ ושילובי רצפה תנועתיים המשכללים יכולת תפקודית יומיומית בזוויות שונות לחגורת הכתפיים, אגן, מפרקי ירך ועמוד שדרה ומנצלים את מרחב החלל לתנועה המישורים השונים.
השיעור משלב מעברים, עליות וירידות מתמידות להעצמת האימון המטבולי  חילוף חומרים(חשוב ביותר), שזה הטרנד העכשווי ביותר בתחום האימונים אך מותאם לכל גיל ורמה.

 היתרונות האימון רבים וכוללים: פיתוח כוח וסבולת כוח, גמישות, פיתוח המערכת הקרדיו  שיפור צפיפות עצם, שריפה קלורית משופרת גם לאחר האימון ולא רק בעת האימון, שיפור יציבה ויכולת יציבות בתנועה סטטית ודינמית תוך רמת ריגוש גבוהה ויצירת כוראוגרפיה מתמשכת ללא הפסקה בשיעור. 
  לדברי תמי:" השיעור מתאים לכלל האוכלוסייה, בכל גיל וברמת קואורדינציה עם התאמות לכל רמת יכולת".

סניף החדש של GREAT SHAPE בהרצליה הנו אחד מהסניפים החדשים ברשת. הוא משתרע על פני 1,400 מ"ר מתוכם 300 מ"ר גג  רחב ממדים, שניתן לצפות ממנו על נוף הים, תוך כדי  אימון אירובי משולב במוזיקה קצבית, שכבר עושה את רוב האווירה ובו מתחם פנאי ושיזוף במידה וסיימתם אימון מוצלח ומתחשק לכם להתפנק בשייק עם פרוטאינים. מתחמים נוספים ביניהם: סטודיו סמאש (שיטת אימון ייחודית לרשת המשלבת קיק בוקס ואומנויות לחימה), חדר פילאטיס מרהיב ומיוחד עם מיטות פילאטיס, סטודיו לאירובי, סטודיו לספינינג ובו כ-30 זוגות אופניים, זירת קיקיבוקס חדשנית, חדר כושר ענק עם המכשור החדיש ביותר של חברת freecore עולמית הכולל עשרות מכשירי אירובי, המתופעלים על ידי מגע יד הכולל חיבורים לאייפון 5 (כי אי אפשר בלעדיו לצערי)..      
 מתחם מנוחה לאחר האימון, בר מסעדה בריאות עם מרפסת פתוחה, עמדות אינטרנט ובנוסף המועדון מרושת ב-WIFI,  מקלחות ומלתחות מפנקות(ונקיות) הכוללות סאונה יבשה, שמרטפיה ועוד.


ניתן להתנסות בשיעור הייחודי במועדון הכושר GREAT SHAPE - בסניף החדש שנפתח בימים אלו בהרצליה בקניון שבעת הכוכבים


מנוי ברשת GREAT SHAPE לפי מסלולים המותאמים ללקוח עולה 280 שקל למסלול שנתי, הכולל כניסה חופשית לכל החוגים והפעילויות במועדון.

שיעור ניסיון- ללא תשלום

מחיר כניסה חד פעמי למי שלא מנוי ברשת עולה- 50 שקלים.


 ממליץ בחום להגיע לשיעור התנסות ולביקור בחדר הכושר!

בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטייליסט אישי, כתב אופנה ב YNET
נייד:0528193019
 אתר: www.styleyourlife.co.il
  מייל: shachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוק: http://www.facebook.com/STYLIST.2011
   

תגובות

רשומות פופולריות