הילדים של קסטרו - אהבה ממבט ראשון.
קסטרו מכריזה על כניסתה לאופנת הילדים, במטרה להביא בשורה חדשה
ולהעניק לילדי ישראל אופנה
מובילה במיטבה
קולקציית האופנה לילדים של קסטרו מוקדשת לעולם קסום של דמיון אינסופי, ונוצרה בכדי להעניק מענה אופנתי מושלם גם לילדים, מ-Newborn ועד גיל 14. ההשקה מסמנת התחלה חדשה ומרגשת עבור בית האופנה,והקולקציה תושק לקראת ראש השנה ופתיחת שנת הלימודים החדשה
רק חברה מובילה וגדולה כמו קסטרו יכולה לפתוח במקביל בחודש ההשקה כ-25 חנויות ילדים!!
אשר ישולבו ברובן בתוך חנויות קסטרו ויתפרשו על פני 100 מ"ר בממוצע, בהשקעה של כ- 18 מיליון שקלים...
השבוע במסעדת TOTO יצאה חברת קסטרו בהצהרה כי הם פורצים אל ענף הלבשת הילדים ובגדול!! מה שבעצם היה תוצר מתבקש לחברה ותיקה עם מוניטין רב שנים ועם הצלחה רבה שקשה להתחרות בה.
לא הוצגו פריטים מהקולקצייה, אם כי הבטיחו לעשות השקה בנפרד לקו הילדים. סקרנותם של העיתונאים במקום הייתה רבה אך לא קיבלה את המענה.
הרגיש לי כי " הסקרנות הרגה את החתול"..:)
קו האופנה לילדים של קסטרו עוצב תחת הקונספט Imagine, והוא מושק באמצעות הסלוגן "תתחילו לדמיין...".
הלוגו המסקרן לקו הלבשת הילדים
במרכזו ניצב העולם הקסום והחשוב ביותר לילדים - עולם הדמיון היצירתי והאינסופי, שבא לידי ביטוי בדמויות כובשות לב, כולן מאוירות על רקע לבן בשילוב המיתוג של ה-Red Bar המזוהה של קסטרו.
"קולקציית האופנה לילדים של קסטרו תיצור עולם שלם מלא קסם ודמיון של אופנה ולייף סטייל", הוסיף רוטר, "ותכלול מגוון עשיר של בגדים ואביזרים שילדים אוהבים - והורים אוהבים לאהוב. במשך למעלה משנה עמלו מעצבי הסטודיו החדש על הקמת הקטגוריה, ויצרו אותו בשפת האופנה וכתב היד המובהק של קסטרו,במטרה להעניק חוויית אופנה מרגשת, איכותית ומקורית גם לילדים, ומתוך מחשבה מעמיקה וכמובן, מלאת אהבה".
מיתוג של שקיות קו ההלבשה.
מעצבי בית האופנה ישיקו מדי עונה קולקציית אופנה ולייף סטייל לילדים מגיל ינקות ועד 14, שתיצור עבורם חווית אופנה כיפית, מלאה ומגוונת: מבגדי קז'ואל ליומיום דרך לבוש חגיגי לאירועים ואפילו מתנות שילדים אוהבים במיוחד. את קולקציית הלבוש מלווה גם קולקציית אקססוריז מדויקת הכוללת נעליים חגורות, כובעים ועוד.
קו אופנת הילדים של קסטרו יציג עולם שלם וקסום של אופנה ולייף סטייל לתינוקות מגיל Newborn ועד ילדים בגיל 14, ותציע להם קולקציה עשירה ומגוונת - מבגדי קז'ואל ועד אופנה חגיגית לילדים. את הקולקציה עיצבו מעצבי הסטודיו של בית האופנה, לפי ערכי המותג ובהתאמה לכתב ידה ושפתה של קסטרו. הקו נחלק לשתי קבוצות גיל בכדי ליצור התאמה לצרכיה השונים של כל קבוצה, ובהתאמה לבנים ובנות. קבוצת התינוקות מגיל 0 – עד 24חודשים, נחלקת ל-2 קבוצות: Newborn עד 6 חודשים ומ-6 עד 24 חודשים, ואילו קבוצת הילדים פונה לגיל שנתיים עד 14.
קדימה לאווירון!
קונספט המיתוג של קו אופנת הילדים של קסטרו נוצר מתוך ההבנה כי חווית דמיון מפותחת אצל ילדים בונה זהות עצמית, מעניקה יכולות יצירתיות,יכולות מחשבה ודרך להכיר את עצמך ואת הסביבה. עולם הדמיון אצל ילדים הוא דרך ביטוי לרגשותיהם וכך סביבון הופך לחללית, כובע הוא כתר של מלכת הלבבות, קופסת קרטון היא רובוט וחולצה קשורה על מטאטא הופכת לפיראט.
כקונספט המייצג מותג אופנה צעיר, יצירתי ומוביל, הוא מעניק ללקוחותינו חוויה מרגשת. כך בשפת קונספט הילדים נוכל לראות איורי דמויות מעולם הילדים, איורים תמימים ונקיים המופיעים על רקע לבן. בכל איור משולב הלוגו של קסטרו - RED BAR. האיורים יהוו את שפת החלוקה הפנימית של
הקולקציה, כך למשל בגדי תינוקות Newborn ימותגו באיור של ירח וכוכבים, בגדי התינוקות והפעוטות ימותגו עם איור הינשוף והצב, ובנוסף להם נראה גם כתר לנסיכות וגיטרה לבנים, רובוט, גלגיליות, חייזר חמוד בחללית, שבלול, צפרדע ועוד.
דמות מאויירת וחביבה - ינשופון
חנויות קסטרו לילדים יעוצבו תחת קונספט עיצוב חדשני אשר יבדיל את קו הילדים מקטגוריית הנשים והגברים בחנויות. לקוחות קסטרו ייהנו מחווית קניה אופנתית, נעימה ונגישה, תוך התמצאות קלה ונוחה בחנות על פי חלוקה לגילאים וחלוקה לבנים ובנות. קולקציית האופנה אשר תיחשף ותושק לקראת החגים תציג את התמהיל האופנתי המתאים ביותר לאורח החיים והאקלים הישראלי, תוך דגש על אופנתיות ואיכות.
וזאת הזדמנות נהדרת עבורי למנף את הסטיילינג האישי גם לילדים:)
בברכה,
שחר רבן
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב YNET
Home Styling
נייד:0528193019
אתר: www.styleyourlife.co.il
מייל: shachar@styleyourlife.co.il
אתר: www.styleyourlife.co.il
מייל: shachar@styleyourlife.co.il
כרטיס פייסבוק: http://www.facebook.com/STYLIST.2011
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה