גלי משיקה קולקציית נעליים רחבה לילדים לסתיו חורף 2013-14


 המזוהה כמותג ישראלי לכל המשפחה, משיקה קולקציית נעלים לבנים ובנות בנוסף, מותגים כמו האש פאפיס ונעלי בנים של המותג קאטרפילר.
נעלי הבנים   ( מידה 22-41)  
קבוצת Wildness – ההשראה לקבוצה זו שאובה מעולם הטיולים. נעליים במראה נעלי מטפסי הרים וספורט אתגרי , מגפוני צ'לסי במראה גס בשילוב ג'אמסים . בקבוצה זו נעשה שימוש בתיפורים גסים צבעוניים, דפוסים, ניטים, רצועות מתכווננות היוצרות מראה עדכני  ועוד . הצבעוניות השלטת היא  של ניביי, חום, בי'ג וירוק.

קבוצת URBAN  - שואבת השראתה מהעיר. בקבוצה ניתן למצוא מבחר רחב של מגפונים ונעליים בלוק יותר קשוח כולל מגפונים עם תיפורים גסים וגומי בצדדים, ביניהם מגפוני קאטרפילר לילדים עם המראה האופייני למותג ובתוספת צמדנים לנעילה נוחה , נעליים בשילובי צבעים ועם בתפורים צבעוניים, ניטים ועוד. צבעוניות הקבוצה:  כחולים, שחורים, אפורים וחומים.
  
קבוצת FASHION - קבוצת סניקרס אופנתית במראה "קולי" המשתלבת נהדר עם ג'נסים , ומתאימה לשימוש יומיומי, עשויה מחומרים נושמים ואיכותיים. צבעוניות:ירוק , כחול ,רויאל , ושילובי משבצות ופסים.


 סניקרס משולב עם בד דנים -  כמו שבנים אוהבים!

בנוסף, ניתן למצוא העונה נעלי בית לבנים בגובה 3/4 עם רוכסן לסגירה מהירה,עשויות פליז חם בצבעוניות של כחול נייבי , אפור ושחור עם שלל איבזורים.

 נעלי הבנות

קולקציית נעלי הבנות מתחלקת לשתי קבוצות:
בנות ממידה 24-30
בנות ממידה 28-38

בשתי הקבוצות טרנדיים אופנתיים משותפים:

"Young" - קבוצת מגפונים בלוק אופנתי , המתאים לשימוש יומיומי לנערות ולילדות.
מגפונים עם כיווצים, תוספות של פרוות ,בטנות חורף משובצות וצבעוניות, מאובזרים באבזמים, תיקתקים, גומיות, פונפונים, צמות ועיטורים נוספים ובתוספת עקבים בגבהים שונים , המתאימים לילדות ונערות.  צבעוניות הקבוצה:  סגול ורוד, קאמל, אוף ווייט, חומים למיניהם ובורדו.
 
 רוצה להיות כמו אמא..
רכיבה ובוקרים - טרנד הרכיבה ממשיך מעונה קודמת. זוהי קבוצה קלאסית המתאימה לכל ילדה ונערה, והעונה מאופיינת בשילובים של מתכות ניטים, רצועות קלועות , ואבזמים ייחודים הלקוחים מעולם הרכיבה.
צבעוניות חורפית של חומים  בייג'ים,סגולים ,שחורים ואפורים.
 נעליים בסגנון ד"ר מרטינס המוכרות מאד בעולם חוזרות ובגדול!
ספורטיבי - הקבוצה כוללת מגפיים ונעליים בשילובי בד וקנווס ובגבהים שונים, דיטיילים הלקוחים מעולם נעלי הספורט, גימורי לאק  ,שילובשרוכים צבעוניים, סוליות לבנות ושילובי פרוות בגימורים.
  צבעוני שובב וטרנדי
פרוות וסריגים- הטרנד אתני- קבוצה השואבת השראתה מטיול ללאפלנד הרחוקה. בקבוצה מגפיים ומגפונים המשלבים סריגים בסגנון גרביים סרוגות, ופרוות נעימות וחורפיות, פונפונים, ועוד  מגפיים אורבניות טרנדיות עם טעם אתני, בצבעוניות משולבת ומגוונת. ניתן למצוא גם את הפרנזים שחוזרים השנה בגדול, בשלל מגפונים ונעליים המתווספות בגימורי הנעליים  ומקנות מראה צעיר ושובב.

סקי -טרנד שמקבל השראתו מהרי השלג. בקולקציה ניתן למצוא מגפיים המאופיינים בתפירת קווילט על גבי  ניילון,  במגוון צבעים כמו חום, סגול, בורדוו בתוספת פרינטים, פרווה, חרוזים ורקמות . 
מגפי גשם – מגפי גשם עשויים גומי עם גימור מניילון צבעוני נצמד , להגנה מלאה מהגשם. בנוסף מוצעים גם ברשת גלי מגפי גשם של מותגי הילדים האהובים:  נסיכות, מיקי וויני דה פו.
כל קולקציית מגפי הגשם לילדים מוצעת בתיק שקוף עם רוכסן , היכול לשמש גם כתיק אוכל לגן, לשעות אחה"צ או לכל שימוש יצירתי אחר. 
מגפי הגשם מוצעים בעיטורי פסים, לבבות, דפוס צבאי, עיטורי רובוטים, כיתובים ודמויות מצוירות כמו פו הדב, נסיכות, מיקי מאוס ועוד .
 בנוסף,  העונה מוצע דגם מגף גשם מגומי בתוספת פרווה בגימור , המקנה לו מראה ייחודי. 
סירות - ליין רחב של נעלי סירה שטוחות שנערות וילדות מאוד אוהבות. הליין מציע עיצובים ייחודיים ומגוון רחב צבעים ודוגמאות: החל מנעלי סירה חלקות,  דרך נעלי סירה בגימור לק , נצנצים, בדפוסי נמר, וכלה בנעלי סירה שילובי ניטים, כפתורים ופפיונים. 
נעלי בית - קבוצה עשירה במיוחד של נעלי בית לבנות- סרוגים או לחילופין עשויים מחומר דמוי צמר כבשים  רך ונעים ,בשילוב פרוות, כפתורים ובמגוון סגנונות כולל קבקבי בית EVA  - המתאימים אנטומית לכף הרגל, עשויים מגומי רך ו מרופדים בפרווה רכה חמימה . מוצעים בשלל צבעים גם לבנים וגם לבנות.
קבוצת נעלי הבית מאופיינת בשימוש בסוליות עשויות מ- PVC - עמידות, המאפשרות נוחות בכל צעד וחמימות רבה.

נעלי צעד ראשון לתינוקות ( מידה 19-26) :

קולקציה ייחודית המתמחה בתינוקות שרק תחילו ללכת ותינוקות שכבר הולכים הליכה יציבה.
   שילוב מעולה של צבעוניות

כל הדגמים עשויים עור נובוק רך  בקולקציית נעליים ומגפונים תוך תמיכה והגנה על הקרסול , אך יחד עם זאת משאירים אותו חופשי ובכך מאפשרים את התפתחות התקינה.
המבנה האנטומי של הנעליים אוחז את כף הרגל ומגן עליה .

הדגמים עשויים בטנות עור ורפידות רכות למניעת זיעה, הסוליות קלות וגמישות במיוחד ומונעות שחיקה והחלקה.
השראת קולקציית הבנים URBAN ולקוחה מעולם נעלי הספורט והטיול- גימיקים, תפרים גסים צבעוניים, דפוסים וניטים, משולבים עם רצועות עור המקנות מראה אופנתי בצבעוניות של ניביי חום בי'ג וירוק.

השראת קולקציית הבנות הייתה מטרנד ה-  -FLOWERSריבוי של פרחים נוסטלגיים, , דפוסים, ורקמות עשירות והכול בצבעוניות עמוקה חורפית של ורוד כהה סגול פוקסיה ובייג'.
בקבוצה גם מגפונים אופנתיים לשימוש יומיומי מעוטרים בפרוות כפתורים,דפוסי פרחים,וכיווצים.

קבוצה זו מתמחה בעיצובים קלילים, צבעוניים ואופנתיים שיתנו מענה גם לרצונותיה של כל אימא.

בייבי ספורט:

ממשיכה בהצלחה מעונה קודמת בקולקציה ייחודית המתמחה בתינוקות שרק תחילו ללכת וגם אלו שהולכים יציב.  האימום עליו נבנתה קולקציה זו ,מדמה כף רגל אמיתית המעורסלת בתוך רפידת נעל.
כל הדגמים עשויים חומרים ספורטיביים ונושמים המעניקים לרגל הרגשה חופשית וקרירה.  
הסוליה מונעת החלקה ,תחתית הסוליה מחורצת בחריצים המאפשרים קיפול טוב נוח באזור האצבעות המקלים על ההליכה של הפעוט. 

טווח מחירים:
נעלי בנים: החל מ 159.90 ₪ ועד 199.90 ₪
נעלי בנות: החל מ  179.90₪ ועד 219.90 ₪ 
נעלי צעד ראשון: 199.90 ₪  

להשיג ברשת גלי ברחבי הארץ 
 הליכה בטוחה ונעימה עם רשת גלי:)

בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטייליסט אישי, כתב אופנה ב YNET
Home Styling 
נייד:0528193019
 אתר: www.styleyourlife.co.il
  מייל: shachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוק: http://www.facebook.com/STYLIST.2011

תגובות

רשומות פופולריות