אלמביקה מתחדשת..

את אלמביקה אני מניח שלא מעט נשים  מכירות מלפני 2 עשורים..
 זה בערך בזמן שרק גרזתי נגמ"שים בצבא, אך עדיין הייתי בתחום הסטיילינג האישי, מבלי שידעתי איך מכנים אותו בשפה המקצועית..
 הייתי מלביש נשים אמיתיות ,עם בגדים שדודתי ייבאה מפריז. כל  סופ"ש, הייתי נוסע לת"א מעמיס מזוודה מלאה בכל טוב.. ומלביש את נשות גבעת נשר, מקום הולדתי..
   וכך, גם אלמביקה עושה כבר לא מעט עשורים. מלבישה נשים אמיתיות.
 אם נאמר את האמת, ענף המידות בארץ לוקה בחסר ולצערי נשים במידות טובות לעתים נופלות במראות שלהן בגלל חוסר היצע ועיצוב קלוקל, מה שמוביל אותם לטעויות אופנה ולהסתתרות מסוימת.
 אלבמיקה,ידועה בחוש המקצועי שלה לעשות זאת נכון ויחד עם זאת לשמור על טרנדיות  בחלק מהפריטים והגזרות הרחבות הידועות  שלה.
 מאידך, היו פריטים שהייתי מנסה לעצב אחרת. במיוחד את גזרות המכנסיים הרחבות מדי.
 אל מותג הנעליים האהוב עלי UNITED NUDE (שאני מחזיק זוג נעליים שלו לגברים) נחשפתי לראשונה בחנות העודפים של אלמביקה, בבית טפר. הוא מקורי, מעניין,  נוח לרוב ואינו דומה לשום רשת אחרת בעולם. העקבים התלויים שלו תמיד סקרנו אותי.. כיצד באמת ניתן לעמוד עליהם.. ומסתבר שניתן!! 
 בוא ונתרשם ממספר פריטים שצדו את עיני במסגרת הפרזנטציה  לחורף 2013-14, שהתקיימה בשבוע שעבר בחנות הדגל הגדולה שלה ברח' אבן גבירול בת"א..

            צילום: שחר רבן


                 צילום: שחר רבן


  עליונית קטנה פרוותית,  בעלת אורך קצר  אך עשירה מאד במראה. במיוחד אם יצאת להצגה בקאמרי, זה הזמן לעטוף את עצמך בפריט שכזה


         צילום: שחר רבן
 קורין מדגמנת  צעיף  קטיפה בוורוד, היכול להקפיץ כל שמלה לבנה פשוטה!
           צילום: שחר רבן
   

קורין מרגישה נוח בבגדי אלמביקה ויוצאת לסט צילומים ספונטני..
  עטה על עצמה סריג בוורוד פודרה קליל היכול להשתלב נהדר עם שמלת קומביניזון אדומה.


      צילום: קורין אברהם
   אנוכי מדגמן תיק עור איכותי  הנמכר באלמביקה


       צילום: שחר רבן 
 נעליי UNITED NUDE      המחיר:1,950 שקלים                                                 



             צילום: שחר רבן 
 ועוד זוג נעלים איכותיות של המותג..

          צילום: שחר רבן 

  עצוב חלון ראווה  באווירה אירופאית. שאפו!

                                                   
             צילום: שחר רבן 
                                               
  עץ המשאלות של אלמביקה...                                                             מטפחות זה כל הסיפור!
        צילום: שחר רבן 

 צעיף צבעוני ומקורזל לימים חורפיים שכל טיפת צבע יכולה לרענן אותם...
 אם צווארך קצר ועבה,  השתדלי ללכת אתו בצורה משוחררת יותר..


 צילום: שחר רבן

מתי לאחרונה נתקלת בתיק עור משולב פרוות פוני?
 שילוב מקורי ומעניין.. לגבי המחיר שווה לשאול את הקופאית

      צילום: שחר רבן

אמנם לוק מעניין  במיוחד אם נשים דגש על הנעליים..
 מבחינתי, מכנסיים רחבים במיוחד לנשים מלאות לרוב עושה להם עוול.
 הייתי ממליץ תמיד על מכנסיים קרובים לקווי הגוף.. על דוגמנית רזה זה יכול להראות מעניין אבל לא משוכנע שמחמיא.

      צילום:גורן ליונבונצ'יץ' 


   מעיל צמר א- סימטרי רחב, עם כיסי ענק בכתום חמרה.                           אי אפשר להשאיר אותו על הקולב!!!


          צילום:גורן ליונבונצ'יץ'       

פתאום יש לי ספק האם מדובר במעצבת בעלת  השראה יפנית? משהו בשילוב כאן פשוט עובד! לא רוצה לחשוב כמה קשה להוציא גזרה לפריטים שכאלו...

 את הפריטים ניתן להשיג ברשת  חנויות אלמביקה: בקישור הבא:


בברכה,

שחר רבן
סטייליסט, מלביש אישי, כתב אופנה ב YNET
Home Styling 
נייד:0528193019 

 כרטיס פייסבוק: http://www.facebook.com/STYLIST.2011


תגובות

  1. בגדים ממש מגוונים ויפים, האם קיימים גם ג'קטים לנשיםבמידות גדולות?
    תודה

    השבמחק
  2. המעיל הכתום הזה מדהים ביופיו!

    השבמחק
  3. ראיתי את המגוון שהוציאו השנה למעילי נשים לעומת השנים הקודמות ואני חייבת
    להגיד שפשוט התאכזבתי.
    אני בחורה שאוהבת את הגוף שלה ( למדתי לאהוב את החלקים המלאים יותר)
    ואני לא רוצה ללבוש כל פעם את אותו מעיל ענק שלא מחמיא.
    המותג שהצגת פשוט מסקרן, אני צריכה לעשות לשם נסיעה ולבדוק את העניין.
    תודה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות