בתקופה האחרונה יש לי תחושה כי מה שקורה בעולמנו
הולך להיות רע מיום ליום.. נשמע כי אני לא מנבא טובות אך כל עוד לא תהיה התייחסות בכבוד לזולת ודאגה לשלום העולם כולו, אנחנו אלה שנביא את קיצה של האנושות ולו לפני התחממות גלובלית של כדור הארץ, שמעיבה על קיומו גם כן.המשפט ואהבת לרעך כמוך", לצערי אינו קוד התנהגות שאנשים בארץ במיוחד, מקפידים עליו.
אנחנו רואים זאת בכל רגע במשך יום אם בתור לקופה
בסופרמרקט, אם בחוסר האדיבות על הכביש, אם בהתנהלות בשדה תעופה ושהייה שלנו
בחו"ל, מריבות ורציחות של אנשים מסיבות שלא ניתן לשאת ובמיוחד את הקלות שבהרג, בפרט.
אך הפסימיות שלי מצליחה לקבל משמעות
אחרת ברגע שאני שומע סיפורים הפוכים מכך ואז אני לוחש לעצמי בלב: ישנם אנשים טובים
באמצע הדרך..
בלייק מייקובסקי, בעל חברת הנעליים והאביזרים TOMS האמריקאית שבבעלותו, הגיע למסקנה כי כסף מאד נחמד שיש, אך אם על הדרך
אפשר לעזור לאנשים מעוטי יכולת להשיג את הפריטים הבסיסיים שיש לכל אחד מאיתנו ולא במעט
,( ׁכמו זוג זוג נעליים) ,אשרי וטוב לו ולכל
הסובבים אותו.
תמונה של בלייק המנכ"ל(גם פילנטרופ, גם מעצב ובנוסף, גם חתיך).
הכל החל בעצם בשנת 2006, כאשר בלייק ביקר בארגנטינה, שם הוא הבחין בילדים מקומיים רצים ברחובות העיר ללא נעלים לרגליהם או סנדלים, מה שהתגלה כבעיה עמוקה עבור אותם ילדים במדינות מתפתחות רבות ברחבי העולם, מים נקיים לשתייה אינם משאב זמין, יש ללכת בדרך לא דרך על מנת להגיע אליהם, הדרך חושפת את הילדים למחלות שגורמות, בין השאר, גם להפסד ימי לימודים. בנוסף, בתי ספר רבים אינם מאפשרים כניסה לכיתה ללא נעליים! הילדים נתקעים במעגל בלתי נגמר ולא מצליחים לשפר את איכות חייהם.
מספר דוגמאות של נעליים לילדים של המותג TOMS.
את הנעליים שהוא תורם הם בצבע שחור כדי לא ליצור הבדלים ..
מכאן הכל התפתח לרעיון ONE FOR ONE .
מודל עסקי של חברת נעליים בה
על כל זוג שימכור, ייתן זוג לילד במצוקה.
TOMSהוא איננו מותג נעליים קונבנציונלי, הוא
נולד מתוך תשוקה לנתינה וצורך לתקשר את העובדה שבעולם חיים ילדים רבים ללא יכולת
לרכוש נעליים, על כל מה שמשתמע מכך.
במאי 2006 החלה החברה לפעול ובתוך חצי
שנה מכרה 10,000 זוגות נעליים וחילקה 10,000 זוגות נעליים לילדים ארגנטינאים!אנשי החברה
מסתובבים בעולם במיוחד במדינות העולם השלישי עם צוותים מיוחדים שבאים ומודדים את מידת כף רגליהם של אלו שאין להם נעליים אם מדובר בבתי יתומים באוקראינה או
בכפרים נידחים באפריקה.
כיום תהליך הנתינה נמשך וגדל –TOMS השיקה קו
משקפיים שפועל באותו קונספט: כל זוג שנמכר מעניק בדיקת ראיה וטיפול תואם לאדם
במצוקה!
שקיפויות ומראה כחלק מהטרנדים העולמיים בעולם האופטיקהמשקפי שמש טרנדיות בעיצובי יוניסקס.
החברהמשתפת פעולה עם גופי הצדקה הגדולים בעולם
ומעל 80 ארגונים ברחבי הגלובוס להעמקת תהליך הנתינה. שם המותג,TOMS , נולד מהמילה TOMORROW- והתפתח מהקונספט שאומר,
נעליים עבור מחר טוב יותר : Shoes for tomorrow project
מה
שאני מאד מאמין ומאמץ בחום.
אינך יכול לחיות בכלוב של עצמך כשישנם אנשים
רעבים ללחם.
על כן אני מצדיע לו! ולאורי הבעלים של חברת STORY
שהחליט מתוך מניעים אישיים ולא רק אפנתיים להביא את המותג המדהים ארצה.
גרביים:HAPPY SOCKS-סטורי
תיק: STUSSY
שעון:G-SHOCK
משקפיים: ATNIA BARCELONA
ניתן
להשיג ברשת סטורי ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ ובאתר www.storyonline.co.il
טווח מידות +
מחירים
גברים : 41-46, החל
מ-269 - 599 קל
נשים, 36-41, החל מ-269- 599 שקל
ילדים: 30-36, החל
מ-165 - 169 שקל
בייבי: 22.5- 27,- 259 שקל
משקפי שמש : 549
ש"ח - 949 שקל
בברכה,
שחר רבן
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב YNET, XNET
Home Styling
נייד:0528193019
אתר: www.styleyourlife.co.il
מייל: shachar@styleyourlife.co.il
אתר: www.styleyourlife.co.il
מייל: shachar@styleyourlife.co.il
כרטיס פייסבוק: http://www.facebook.com/STYLIST.2011
כרטיס טוויטר:https://twitter.com/#!/shacharabanne
אינסטגרם: shachar_rabanne
בלוג אישי :http://shacharabanne.blogspot.co.il/
בלוג בXNET :
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה