טיפול קוסמטי בפאם קליניק- חוויה שלא תרצו לקום מהמיטה!




מה יותר נחמד מלנחות אחרי טיסת לילה ולהגיע לטיפול מרענן הנקרא "החדרת לחות של פאם -קליניק"? הרי ידוע כי בזמן שהותנו באוויר עקב לחצי טמפרטורה ,העור שלנו מתייבש יותר וזקוק לתחזוקה מתמדת ,במיוחד לאחר טיסות.
 היה לי העונג להתרווח על מיטת הטיפולים תחת ידיה של הקוסמטיקאית הוותיקה קלרה, במכון פאם קליניק בקניון רמת אביב, שבימים אלו חוגג  27 שנות פעילות ענפה של 3 האחיות: אורלי, גאולה ועופרה ,כאשר המקצועיות שלהן הובילה לביקורם של אלפי קליינטיות וגם קליינטים במרוצת השנים. שגם אני  כחובב קוסמטיקה ולייף סטייל נמנע עליהם.


 טיפול פנים מקצועי הוא מעבר לרמת ניקוי קומודונים, או ליטוף הפנים בקרמים.
 החשיבות היתרה היא לתת אמון בקוסמטיקאית  שמטפלת בפנייך ויודעת לזהות מה הוא סוג העור ומהם התכשירים הנכונים במיוחד עבורך ולא למרוח קרמים רק כדי לענק את העור. 
כך הרגשתי במהלך הטיפול  של קלרה .הייתה לי הרגשה שהיא אכן יודעת מה היא עושה ובמה היא משתמשת. כך שיכולתי לנום מעט אחרי נחיתתי מטיסת הלילה, לקול ציליל מוסיקת טבע.
 התחלנו בניקוי ראשוני של הפנים והצוואר, ולאחר מכן עברנו למריחת 2 סוגי פילינגבהדרגה:
1.     פילינג אלפא הידרוקסי- מרקם של ג'ל וניטרולו ברגע שמוסיפים לו מעט מים, הוא הופך להיות קיצפי- בניחוח תפוזים.
2.     פילינג אינזימטי- מביר את התאים המתים וגורם לתאים אחרים להתחדש במקומם.הפילינג היה בעל  ניחוח  של פסיפלורה.
עיסוי כתפיים כחלק מהפינוק

ברגע שהעור היה מרוכך היה קל יותר לנקות את הקומודונים (הנקודות השחורות המצטברות לעיתים על העור (שלשמחתי הרבה לא היה צורך בעבודה מרובה בנושא).
 לאחר מכם  קלרה החדירה לחויות שונות בעזרת אלקטרודות חשמליות באזורים שונים כגון: עיניים/צוואר, כבעוד היא טוענת"כי לכל אזור יש את חומר המיוחד עבורו".
 בשלבים הבאים התמקדנו במסכות, כאשר הראשונה הייתה מסכה לחותית מאד, המעניקה לחות לעור הפנים ברמה של 5.5 PH שזו הרמה הנכונה ללחות העור.
ומעליה מסכה מרגיעה ומקררת נוספת.
 הסרנו את כל המסכות בעזרת מגבות חמות המעושרות בתמצית ארומטית של לימון,שאלו היו תענוג צרוף שאין כדוגמתו.
 ברוב זמן הטיפול הרגשתי שאני מטייל לי להנאתי באיזה פרדס ריחני שכל ריחותיו ניגרים באפי.המרקם של מוצרי "פאם -קליניק" היה מעודן מאד ונעים למגע, מוצריהם נרקחים במעבדות קוסמטיקה, באופן מיוחד עבור  "פאם -קליניק "
 לא יכולנו שלא לסיים בקרם לחות וקרם הגנה לפני היציאה מהטיפול כדי לשמור על איכות הטיפול שעברתי. טיפול שערך כשעה הותיר בי את הרצון לחזור עליו מדי חודשיים כהמלצה.
יצאתי מרוענן עם פנים מבריקות וחיוניות  בתוספת הלחות הנכונה לעור.

  לאחר הטיפול.. במראה רגוע ונינוח עם עופרה, אחת מ 3 האחיות המנהלות את  FEMME CLINIC במקצועיות ואדיבות רבה.

חשוב לי לציין כי טיפולי הפנים אינם מיועדים רק לנשים.
 גם אנחנו הגברים,סובלים מהזדקנות תאי העור שלנו ועל כן ,אם נחליט כי "להיות צעירים לנצח" (עד כמה שניתן), זה עניין של בחירה מלבד הגנטיקה האישית של כל אחד או אחת מאיתנו, נצטרך לשמר  ולתחזק את עור הפנים והגוף  כמובן.

 מעבר לטיפול הפנים המקצועי הנעים והאפקטיבי שחווייתי לראשונה בפאם- קליניק,על שיזוף בהתזה (מחומר קני סוכר),אני לא מוותר מדי חודש-חודשיים המעניק לי מראה של  פליט מהאיים הקריביים.. כי כמו שאני אומר:" מה שלא מעניק הטבע, משפר הצבע"..העיקר שאני יוצא מרוצה ואיני זקוק לצרוב את עורי בשמש הקופחת, במיוחד שיש לי אירועים מסוקרים חשוב לי ביותר להיות במיטבי.(מעבר לביגוד כמובן.)
 ממליץ בחום על טיפול החדרת לחות ובכלל על כל שאר הטיפולים המקצועיים הניתנים במקום.



פאם-קליניק                                     טלפון   1801-224-442   
קניון רמת-אביב קומה ב'
רח' איינשטיין 40, רמת-אביב

שעות הפעילות:

א'-ה' - 9:00 - 21:00
ו' - 9:00 - 15:00
בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב XNET
Home Styling 

נייד:0528-19-30-19 


 כרטיס פייסבוקhttp://www.facebook.com/STYLIST.2011
  כרטיס טוויטר:https://twitter.com/#!/shacharabanne
אינסטגרם: shachar_rabanne
 בלוג  אישי  :http://shacharabanne.blogspot.co.il/     
בלוג בXNET :



תגובות

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות