מרכז Home Design ישדרג לכם את הבית לקראת החג

 האביב בפתח ואת זה כולנו מרגישים!
 זמן להתחדשות, לבלוב ושינויים... היכולים להיות גם בביתכם במחיר נגיש ביותר!

וזו הייתה סיבה טובה  מספיק כדי להזמין  אותי למרכז 
Home Design בנתניה,כדי להשתתף בפרוייקט  עיצובי שיזם המקום,שבו לקחו חלק 11 בלוגריות ואנוכי, הגבר היחיד בחבורה כדי לעצב חלל שקיבלנו עפ"י הגרלת פתקים,לאחר א.בוקר שנערכה בבית הקפה ששוכן במקום.



  עם הבלוגרית עפרי שיכלה להיות בת דודתי ושם משפחתה גם  כן רבן:) צירוף מקרים שכזה..

 המרכז מתפרש על 2 קומות ענק שבו מרוכזים מספר מותגים וחנויות המתמחות בריהוט, שטיחים, פרקטים, תאורה ואיבזורים  נוספים לבית הכולל אין סוף אקססוריז. המגוון עצום התצוגה מרהיבה ,השירות מקצועי ומה שניתן זה פשוט להפשיל שרוולים, לקחת עגלת סופר ולהתחיל לבצע את השינויים בחלל שהגרלתי ונבחרתי לעצב: קסטיאל AS IS.


מה הולך להיות פה היום?...............

  המותג שייך לבית העיצוב של משפחת קסטיאל המוכרת מאד בתחום, כבר למעלה מ 3 עשורים ומתמחה בריהוט מודרני ויוקרתי לבית.
 בשנים האחרונות, הוחלט ליצור לייבל זול יותר ונגיש לקהל הרחב..
 לרגע קל עמדתי ותהיתי מה הולך להיות הקונספט העיצובי שלי, כי הרי לכל תחילתו של תהליך, חייבת להיות מחשבה מקדימה ומשם כבר הכל זורם.
 כך למדתי בלימודי עיצוב הפנים שלי בויצ"ו, שעזרו לי בהמשך דרכי, ליישם את תהליך ההום סטיילינג שאני עושה במסגרת תפקידי היום כסטייליסט, כתב אופנה ומעצב בתים המוכר בשם Home Styling.
 הקונספט היה: החולצה שלבשתי באותו בוקר!! של  חברת Desigual הספרדית שנכנסה לגבולות ישראל ומיוצגת כרגע ע"י אופנת אירן.
   הפירוש המילולי של דסיגוואל, הוא א- סימטרי וזה מה שהרגשתי באותו רגע שבה לי לשדר. במיוחד לאור החלל העייף והאפרורי שקיבלתי וזו הייתה הזדמנות להגשים את גחמותיי העיצוביות ולשלב צבע בכל פינה, כדי לשדרג את החלל עד כמה שניתן...
 אני הייתי אמד מרוצה מהתהליך והתוצאה הסופית.. מקווה שגם אתם..:)


   החלל  כפי שקיבלתי במקור: פינת אוכל וסלון


 החלטתי במסגרת הזמן הקצוב שהיה לנו, כ 3 שעות שאני הולך להפוך את המקום 
 לפינה צבעונית שמחה ומלאת צבע!

  קטע וידאו שמתאר את התהליך:
https://www.facebook.com/video.php?v=10153187636874469&set=vb.523724468&type=2&theater


  קדימה לעבודה!






 זוג קרפדות ירקרקות שמצאו את מקומן במקום אחר לבסוף..
 על השולחן העץ בסלון




  שילבתי שטיחים בגדלים וצבעים שונים,
  השארתי את פינת הישיבה בצבעי שמנת ואפור, אך הוספתי כורסאות קטנות בגדלים לא זהים.


   החלפתי את שולחן האוכל בשילוב כסאות וספסלים בגדלים שונים
 כולל כיסאות עץ בעלי אוזני ארנב בשחור והשני בלבן
 קצת הומור מסביב לשולחן האוכל לא מזיק!




 עדיין לא סיימתי.. עכשיו הזמן להניח את האקססוריז במקומם!





 שלל כריות בהדפסים מגוונים המזכירים את המוטיבים המקסיקניים


 חיבוקי קטן בזמן הפוגה קטנה בעבודה
  פתחתי גינה קטנה על שולחן הסלון :)
 ירוק תמיד מוסיף חיים גם אם זה מפלסטיק..

  מתוך האיבזרים שמצאתי באי.די דיזיין בקומה התחתונה
 ממש כמו חנות ממתקים צבעונית!!!

  באפריל יש לי יום הולדת הזמנתי כבר עוגה:::)
 מוזמנים להתכבד ממנה או לרכוש לכם גם אחת כזו 
 שתישאר לכם FOR EVER
   פסיפס המראה המוזהבת מזכיר לי לרגע את בנייני עזריאלי עם החלונות הסימטריים. ולכם?


  הצהוב לימון שולט מאד בצבעי הקיץ בעולם האפנה,
 אך גם בהום סטיילינג
  מראה מראה שעל הקיר..


 תפוח ואגס ענקיים כקישוט על המזנון בצבע שמנת שהשארתי


 הוספתי מנורה של מעצב ישראלי, הממחזר חומרים, שהשתלבה נהדר עם הגוונים והנמיכה טונים בקטע מסויים.
 וזה החלל  המעוצב שלי...

ולאחר 3 שעות התאספנו כדי להגיד לכם תודה!  

מוזמנים להתרשם מהחנויות הנמצאות במקום בלינקים הבאים:





  חג אביב שמח ופורח!!


המתחם החדש לעיצוב הבית HOME DESIGN- רחוב הגביש 10, א.ת. פולג נתניה www.homedesign.co.il 8685*
שעות פעילות:
ימים א'- ה' 21:00-10:00 , שישי 14:00-09:00, שבת 18:00-22:00

   מוזמנים להעזר בשירותי  Home Styling  שלי

בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב XNET

נייד:0528-19-30-19
 אתרwww.styleyourlife.co.il
  מיילshachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוקhttp://www.facebook.com/STYLIST.2011
  כרטיס טוויטר:https://twitter.com/#!/shacharabanne
אינסטגרם: shachar_rabanne
 בלוג  אישי  :http://shacharabanne.blogspot.co.il/     
בלוג בXNET :


תגובות

רשומות פופולריות