עולם הג'ינס עפ"י LEE COOPER

לפי הסקרים הכלכליים שאני קורא בעיתון גלובס, מסתבר כי   אורח חייו של הג'ינס הולכים ומתקצרים בעולם האפנה.
 זה נשמע כמו בשורת איוב לכל המכורים לבד הדנים שלא יכולים לנוע בלעדיו, אך בשטח המצב נראה קצת שונה.
סיור בוקר ב SHOW ROOM של חברת הג'ינסים המובילה LEE COOPER ברשל"צ, מוכיח כי הג'ינס חי נושם ואף, בועט.

 מתוך קולקציית החורף 2015-16


  אוסף של כפתורים  לי קופר משנים קודדמות.


 כך מרכיבים ג'ינס!

קשה היה לי שלא להתלהב משידרוג מכנסי הג'ינס שהכרתי עד היום.. היו לא מעט זוגות שחשקתי לאסוף אותם ולברוח משם בצעדי שמחה.
 אז מה חודש לי בעצם??
 * שהגבר הישראלי מעדיף את גזרות הסקיני בעיקר, כדי להדגיש את  רגליו החטובות
*  שאחוזי הלייקרה במכנסיים גורמים לנו להראות טוב יותר
 * הגזרות חתיכיות וטרנדיות
 * הג'וג ג'ינס הפך להיות להיט
* השטיפות התרחבו ומכילות עוד גוונים
*  אך עדיין הכחול, השחור והאפור שולטים ביד רמה.

                    בואו ונציץ על מה שהתרחש באותו בוקר.. 
                            בוחן את הפריטים בכובד ראש
למשש תמיד חשוב!!!
                            משוטט לי ותוהה מה אצוד לי
        מתוך קמפיין החורף  2015-16
   נעלי סניקרס שאהבתי מאדדדדדדדדדדדדד


     שימו לב לניטים בקטע האחורי של הנעליים

המעצבת הסבירה לנו שכיום חשוב מאד הקטע הפנימי של עיצוב המכנסיים, כי כשאתה מוריד אותם, עדיין שמים לב מה מתרחש שם בפנים..:)

אז מה הג'ינס שלכם לעונה?


צילומים:שוקה כהן
שחר רבן

בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב XNET
Home Styling 

נייד:0528-19-30-19
 אתרwww.styleyourlife.co.il
  מיילshachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוקhttp://www.facebook.com/STYLIST.2011
  כרטיס טוויטר:https://twitter.com/#!/shacharabanne
אינסטגרם: shachar_rabanne
 בלוג  אישי  :http://shacharabanne.blogspot.co.il/     
בלוג בXNET :




תגובות

רשומות פופולריות