חולמים על הגדלת המלתחה האישית ללא קניות חדשות?


אנחנו קמים לעוד בוקר ומנסים לאתר את הלוק הבא לעבודה.
יש מצב שקצת מיצינו את מה שיש לנו בארון והתחושה היא:
 "מה עוד הפעם את את אותו הלוק"? 

ברגע שאנחנו מתחילים לשעמם את עצמנו הגיע הרגע לעצור
 ולבדוק מה ניתן לעשות בנדון.
הרי שלכולנו יש כמות בגדים שונה, שאותה אכנה ב X.
לקנות עוד בגדים זו תמיד אופציה אך הקנייה תלויה במספר פרמטרים:
1. תקציב
3. קניה חכמה (מה הכי מדויק עבורנו ומה נצרך ביותר)
2. מקום בארון





אני מציע את שירות הגדלת המלתחה Xּּ+40ֵ%
מה זה אומר?
אז רגע אחד לפני שאתם יוצאים לגהץ את כרטיס האשראי..
סטייליסט אישי יגיע לביתכם ,עורך אתכם הכרות קצרה וממוקדת לטובת העניין
לאחר מכן מתחיל לנפות את כל מה שלא מתאים לכם/לכן מבחינת :
- צבע
- סגנון
- מידה
- בלאי
לאחר מכן הוא  ייצור לכם עוד אופציות לבוש שיכללו מראות מגוונים מיוחדים ורלוונטים עבורכם. 
תוך כדי התהליך יצלם לכם את האפשרויותהחדשות  והמרעננות

אתם לא תאמינו אבל אפשר להגדיל את הלוקים לפחות ב 40%!!!!(במידה ונותרים פריטים רלוונטים בארון)
בנוסף תקבלו  רשימת חוסרים רלוונטית למלתחה האישית
 והמלצות לקניית פריטים מדויקים עבורכם  
מה חסר לכם בארון כדי ליצור מלתחה מלאה ומדויקת.
 
 התועלת שבתהליך:
-  חסכון כספי
 - שמירה על קיימות
- חסכון בזמן על "אין לי מה ללבוש"
 - שיפור המראה והתחושה הכללית
-  מראה מנצח הוא מראה שיוביל אתכם להצלחה ואף לתרגמה לכסף
 - הפחתת התחושה המתסכלת להראות  שוב כתמול שלשום
 
אם מצאתם לפחות  3 סעיפים שאתם מסכימים אתם,
 זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ ראשונה ללא תשלום
לקריאת המלצות כנסו לאתר הרשמי:
  לכל שאלה  נוספת 
מוזמנים לסמס לי לוואטס אפ:
 0528-19-30-19








תגובות

  1. מעניין ממש, השירות ניתן על ידך בלבד? אשמח לשמוע טווח מחירים. בנוסף אשמח לדעת אם אתה יודע גם להרחיב את האופקים של המתלבשת.. אני מתה לנסות חצאיות אבל זה פשוט לא הולך לי. אני לא אדם של חצאיות ואין לי במלתחה. יודע איך אפשר להתגבר על זה?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות