מותג הנעליים MELISA יוצא בשיתוף פעולה חדש ומרגש עם מעצב העל קארל לגרפלד


מותג הנעליים הברזילאי המפורסם "מליסה", הידוע בנעלי הגומי הממוחזרות(מריחות כמו בזוקה של פעם), הייחודיות והצבעוניות,עם הפן הנאיבי והיצירתיות..

 יוצא לעונת חורף 13/14 רגועה מעט יותר בעיצובי הנעליי נשים,
 כאשר הדגש הוא על שיתוף פעולה חדש ומרגש עם מעצב העל האגדי קארל לגרפלד וזאת לאור ההצלחה עם המעצבת  האוונגרדית לא פחות ממנו הגברת  Vivienne  Westwood   שעשתה חיל עם המותג עצמו לפניכם לינק  של עיצוביה הקודמים במליסה שהיוו תפנית חדה למותג:
https://www.google.co.il/search?q=vivienne+westwood+shoes&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=omUiUpz9Euih7AbbyYDoDA&ved=0CEEQsAQ&biw=1348&bih=619






 ספר ענק עם יצירותיה של הגברת וויויאן  ווסטווד 
שקיבלתי מתנה ליום הולדתי

מותג הנעליים "מליסה" משיק לראשונה שיתוף פעולה עם מעצב העל קארל לגרפלד. דגמי הקולקציה עוצבו  בהשראת תרבות ילידי ארץ המותג , ברזיל, אשר חוגגים את שמחת החיים (  joie de vivre” ) .
"אלגנטיות", היא מילת המפתח להגדרת אוסף הדגמים המושקים תחת שיתוף הפעולה.
נעל השפיץ המיוחדת  בעלת שתי  רצועות קרסול המעוצבת במראה נקי ויוקרתי, המגיעה בפלטת צבעים מתכתיים ומטאליים- שחור\ אפור, בורדו\ בז' וכחול מט ונקראת  על שם המעצב- קארל לאגרפלד..
דגמים נוספים אותם ניתן למצוא בליין האקסלוסיבי –



סקיצת נעלי לגרפלד..







 לאחר הפיתוח התכנון והייצור... הרי היא לפניכן

מליסה גלאם+קארל לגרפלד- נעלי בלרינה שפיץ שטוחות בעיצוב קלאסי, בסיסי , המזוהה עם כתב ידו של לגרפלד . את החלק הקדמי שלהן עיטר המעצב, באפליקציה עם 3 עיגולים שקופים. פלטת הצבעים המסוגננת מאופיינת בגוונים מתכתיים ומטאליים- לבן\ שחור\אפור\ כסף וזהב.





 נעל 3 העיגולים של קארל

מליסה אינסנס+קארל לגרפלד- דגם זה מושפע מה"שמחה" וה"שיחרור" המזוהים עם הברזילאיים באמצעות הפרטים הקטנים והמיוחדים. דגם זה מפתיע במיוחד, בזכות עקב בצורת גביע גלידה צבעוני ומנצנץ על חלקו האחורי של העקב. הדגם מגיע בגוונים של שחור או לבן בטקסטורת מט או מבריק, עליהם משולבים גביעי הגלידה באופן בולט לעין ובצבעוניות עליזה ומנצנצת של סגול , ורוד וצהוב.


סקיצה של נעלי הגלידה של קארל לאגרפלד





התוצאה המוגמרת של נעלי הגלידה..
 בתאבון!!

"מעולם לא עבדתי עם פלסטיק בדרך זו בעבר. זו לא הטכניקה הקלאסית. אני רגיל לעבוד עם טכניקות מסורתיות יותר ב"פנדי", "שאנל" ונעלי לגרפלד "
עוד הוא מוסיף:"שיתוף הפעולה עם מליסה נותן לי משב רוח מרענן. אני מעצב נעליים באותה הדרך שבה אני מעצב בגדים , עם תחושה. אני מביע בעיצוב וביצירה שלי ".
לגרפלד הסביר כי שיתוף פעולה זה, הוא ארוך טווח שימשיך לארבע קולקציות קפסולה עם "מליסה", תעזור לו להכיר את ברזיל והתעשייה שלה טוב יותר.
טווח מחירים :  449  - 749 שקל

קארל לגרפלד ו MELISSA  ברשת הבוטיקים  story

שנקין 60 ת"א, דיזינגוף 246 ת"א,

קניון גבעתיים, קניון רמת אביב , קניון עזריאלי,  מתחם התחנה ת"א



מרינה
בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטייליסט אישי, כתב אופנה ב YNET
Home Styling 
נייד:0528193019
 אתר: www.styleyourlife.co.il
  מייל: shachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוק: http://www.facebook.com/STYLIST.2011

תגובות

רשומות פופולריות