רנואר מציגה את קולקציית הקיץ 2014המרעננת:FRESH START


 הרבה  לבן נראה על מסלול התצוגה של רנואר שהשיקה את קולקציית 
RENUAR RUNWAY לעונת אביב קיץ 2014 .
הן מבחינת הקולקציה והן  מבחינת התפאורה..
   קוביות בגבהים שונים העשויים פורמייקה לבנה פוזרו במרוכז באמצע הבמה,כאשר הדוגמנים שנבחרו במראה דומה הדסו זוגות זוגות, פעם נשים ופעם גברים,שפצחו בקולקצייה לבנה, קלילה, סקסית ונוחה לימות הקיץ הישראלי.


מהשורה השנייה היה נראה כי הבגדים ישבו היטב על גופם של הדוגמנים והדוגמניות מה שלרוב לא קורה בחלק מהתצוגות ועל כן יש לומר: שאפו. כמו כן, גם הסטיילינג היה נקי ושידר מראה  של תצוגה מקצועית מחו"ל.אלמנט נכון ומדויק לקולקציה היה קולרים כסופים  לדוגמנים והדוגמניות בגדלים וצורות שונות. וזאת הודות לליטל מעוז הסטייליסטית שרצה עם המותג מספר שנים בהצלחה גדולה.

 רונקו, המעצב הראשי  של רנואר וטוונטי פור סבן השייכת גם לקבוצת רנואר ובעל המעוף היצירתי שניצח על כל  תזמורת העיצוב  הביא הפעם  את הסטודיו לעיצוב קולקצייה שונה,המעוצבת בהשראת עולמות התוכן המקוריים של מעצבי האופנה והאביזרים של החברה.
במהלך ראשון מסוגו, בחרו מעצבי החברה להציג על מסלול תצוגת האופנה העונתית קולקציה מסחרית אשר אינה שואבת מן הטרנדים האופנתיים אשר ניצפו במסלולי התצוגות בעולם אלא להתמקד בעיצוב מקורי ישראלי.  שזה  הימור  יחסית מבוכן לחברה כה גדולה אך אני סמוך ובטוח  כי הפריטים הם  בחלקם אל זמניים ונגישים כך שהקהל יתחבר אליהם.
ההשראה הזו היא שהביאה את מעצבי רנואר ליצור קולקציה המבשרת על התחלות חדשות, פריחה, הבטחות ובשורות לעתיד טוב יותר. הנקראת:
 FRESH START.
הקולקציה מציעה שלוש קטגוריות אופנתיות מובילות, שכל אחת מהן מבטאת רגע ראשוני ומרגש, היוצרות קולקציה מושלמת לנשים ולגברים:
BLANK PAGE: פריטים בגווני לבן המעידים על דף נקי וחדש כאשר בפתח הכל אפשרי. מבחר גדול של בדים וטקסטורות היוצרים קבוצה חזקה ומרשימה כאשר הצלליות צרות וארוכות, משחקים של שקיפות ואטום, א-סימטריה, ניגודים וקווים ישרים וחדים אשר מקבלים מראה שונה על ידי שימוש בחומרים רכים ונוזליים. בין הפריטים ניתן למצוא חליפות לבנות לגברים, ווסטים בגזרת פראקה עשויים בדי אורגנזה שקופים ומנגד בדים בעלי טקסטורה עשירה בלבן.



 סטיילינג  מעולה של תיקי קלאץ' נלבשים באלכסון מה שנראה  בתצוגות  שונות בבירות העולם. מקווה שגם הגבר הישראלי ישכיל לאמץ את הטרנד.


 שקיפות סקסית אך עדיין שומרת כל גבריות בשילוב עליונית בצבע ירוק לימוני


  ספורטיבי וסקסי כאחד  בעיני יוצרי מעצבי הקולקצייה של רנואר. כך יראה הגבר בקיץ הקרוב. 


                              טובים השניים מן האחד!


 אור גרוסמן הפרזנטורית

THE BEGINNINGS:  הפריטים בקבוצה זו עדינים ומוצעים בגוונים בהירים עם נגיעות פסטל של וורדרד, ירקרק וגווני נחושת משולבים עם נגיעות של לבן צח. בקבוצה זו מורגשת התפתחות של צללים ומשחקי הגזרות והנפחים בגזרות באים לידי ביטוי ביצירת עולם חדש. בולטות בקולקציה שמלות בגזרת קופסא בשילוב שרוולים באורך אמצע הזרוע ומפתחי צוואר קטנים.




מראה קייצי מנצח בצהוב  עם קווים רחוקים מהצללית אך עדיין מאד מחמיאים.

במיוחד על ג'ינגיות וברונטיות..:)

 שמלות קולר  בצבע  כתום/אדום 



מקטורן לבן ללא שרוולים אחד הפריטים השווים לגבר

BRAKE OF DAWN:  הפריטים מוצעים בגווני כחול עמוק, מראה רטוב ומבריק השומר על צללית רכה יותר בפריטים מחויטים ואלגנטיים. ניתן למצוא מכנסיים רחבים באורך אמצע השוק, אוברולים מיוחדים ופריטים עליונים בגזרות א-סמטריות מרתקות.




חצאית  כפלים  בלונית הולכת להיות הטרנד החם לעונה

טווח מחירים קולקציית RENUAR RUNWAY: 149.9-499.9 ש"ח

 הצעת לבוש שלי לתצוגה:

 חולצת עור:  SKETCH
  משקפיים: מרק ג'ייקובס לאופטיק דורון
 מכנסיים: מותג מבולגריה.
תיק גב: LASTER
 נעליים: אדי כילאב
 ששרת עור: סילביה פריצקר


  . סקופ: רנואר פותחת ב 14.2.14 את חנות הדגל שלה בדיזינגוף סנטר .

בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב YNET, XNET
Home Styling 

נייד:0528193019
 אתר: www.styleyourlife.co.il
  מייל: shachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוק: http://www.facebook.com/STYLIST.2011
  כרטיס טוויטר:https://twitter.com/#!/shacharabanne
אינסטגרם: shachar_rabanne
 בלוג  אישי  :http://shacharabanne.blogspot.co.il/     
בלוג בXNET :


תגובות

רשומות פופולריות