Valentine's Day By StyleYour Life..



valentaine's day


  בפתח וכולם כבר במתח ... איך להפתיע את  בני הזוג שאתם אוהבים   ועדיין להשאר מקוריים...


   חשבתם על רעיון אחר?שימושי? מתנה לחיים בעצם שכל אחד או אחת היו שמחים לקבל?
 יש לי פתרון ייחודי ומיוחד עבורכם..
 מתנה מקורית ליום האהבה ולא דווקא פרחים שוקולד עיסוי או ארוחה במסעדה..

  ארגון ועיצוב מלתחת ארון הבגדים האישית...

 אתם קמים לעוד בוקר  מוטרף בזמנים...
  מנסים לארגן את הילדים לגני הילדים או בתי הספר,להפעיל את מכונת האספרסו, בינתיים רצים לצחצח שיניים, ובין לבין מנסים לבחור משהו ללבוש..
 הארון שלכם לרוב עמוס לעייפה מהמון פריטים ישנים וכחדשים ועדיין מתקשים לדעת מה השילובים מה נכון מה פחות מה מחמיא ואולי כבר לא..
  המירוץ כנגד הזמן מוביל אתכם לא מעט פעמים לבחור בפריטים שהם תקלת אפנה..
 לא חבל?  אפשר להוציא את הכסף על פריטים מדויקים יותר נכונים  יותר ומחמיאים  יותר..
וכל  זאת בעזרתי.:)


 אני מגיע לביתכם(בכל רחבי הארץ)..מתשאל בנעימות על אורח החיים   סגנון, העדפות,  בודק את המידות ואחרי שאני מבין אתכם יותר ומה  הצרכים, אני עובר על ארגון ועיצוב מלתחת ארון הבגדים  האישית שלכם..
 התהליך הוא כייפי מלמד ומפרה..
 אין צורך ללבוש את כל הבגדים כמובן, אני הוא זה שמנפה את הפריטים מתוך תחושות בטן עמוקות, מתוך ידיעה מקצועית האם זה נכון או לא..
 תוך כי התהליך אני גם  מדגים  ומצלם לכם שילובים חדשים שטרם  ראיתם או חשבתם ..
 ובעצם ממקסם את המלתחה האישית שלכם!
 התהליך גם חוסך כסף בסופו של יום.
 אתם מקבלים ממני המלצות  לגבי הסטיילינג האישי שלכם מה שיגרום לכם להבא לקנות אך ורק את הצבע הנכון, הגזרה, המידה והסגנון..
לאחר מכן תקבלו גם את רשימת החוסרים המדויקת .

 השלב הבא הוא יציאה לסבוב קניות בהתאם לתקציבכם האישי הסגנון והטעם שלי שחובר אליכם במדוייק
 . התהליך בגובה העניים ומגיע ממקום שאני רוצה שתראו מליון$.. מבלי להוציא  אותם...

 לפרטים ותאום אישי:0528193019
 ואתם מסודרים עם מתנה מקורית לבן זוג או לבת זוג
 או לכל  מי שאתם באמת אוהבים  ולא רק ביום האהבה..


 מבצע סדור ארון זוגי  בחודש פברואר.
20% הנחה!

בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב YNET, XNET
Home Styling 

נייד:0528193019
 אתרwww.styleyourlife.co.il
  מיילshachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוקhttp://www.facebook.com/STYLIST.2011
  כרטיס טוויטר:https://twitter.com/#!/shacharabanne
אינסטגרם: shachar_rabanne
 בלוג  אישי  :http://shacharabanne.blogspot.co.il/     
בלוג בXNET :

תגובות

רשומות פופולריות