Dream cake by swatch

עוגת החלומות

שיתוף פעולה יוצא דופן בין  מותג השעונים 
Swatch
 והקונדיטורית הבינלאומית  ואמנית השוקולד משוויץ: שרה הוצ'ולי

חלום של שעון  בצורת עוגה:
DREAMCAKE


סווטש,  כידוע תומכת בקולקציות ובעיצובים אשר מחברים את ערכיה ואת ערכי המותג לפרשנויות חדשות, עדכניות ופורצות דרך, בתחומי העיצוב, אופנה, אסתטיקה ופונקציונאליות.

שיתוף פעולה חדשני זה הניב שעון חדש "עוגת החלומות" - בהשראת עולם העוגות, ממתקים והסוכריות כחלק מקולקציה נרחבת הנקראת: PASTRY CHEFS אשר מושקת בקולקציית אביב 2014, ברחבי העולם וגם בישראל בימים אלו ממש.
 
השעון שעוצב ע"י שרה הוצ'ולי הושפע רבות מאהבתה העזה ליפן, ליופי, אסתטיקה ומתוקים. השעון בצבעי ורוד, מעוטר בפרחים ואזכורים של פריחת הדובדבן בעונת האביב. השעון מקושט במוטיבים מעולמה: פפיונים ורודים,  אריזות תכלת מעוצבות, מחוגי שעון  מעוצבים בצורת מזלג וכף הגשה, פרחי אביב ועוד.

אריזת השעון היא חוויה בפני עצמה -  קופסת עוגה מהודרת, עם אותם עיטורי פרחים בצבעי ורוד וכתום פסטל, בדומה לצורתן של העוגות ששרה מגישה בבית קפה שבבעלותה.
הערכה כוללת גם מתכון מיוחד לעוגת הדגל של הקונדיטורית המובילה בעולם.
 
 השעון החבוי בקופסא- אינו אכיל:)

שרה הוצ'ולי קונדיטורית ומומחית שוקולד שוויצרית. היא אופה ומבשלת מאז שהיא ילדה ונחשבת לאחת הקונדיטוריות המפורסמות והמובילות בעולם. למדה עיצוב גרפי, מומחית בעיצוב עוגות ועיצוב עם בצק סוכר. יש לה תשוקה עזה לכל התרבות היפנית לכן קראה לבית קפה שלה בשוויץ "הפינוקים של מיוקו". מיוקו היא דמות שהיא המציאה שמתגוררת בעיר טוקיו עם חברות, והיא זאת נותנת השראה לבית קפה ולעיצוב הכללי.

 מחיר לצרכן: 599 שקל

השעון ישווק בכמויות בודדות בחנויות סווטש המובחרות בחודש פברואר  2014

 בברכה,
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב YNET, XNET

נייד:0528193019
 אתרwww.styleyourlife.co.il
  מיילshachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוקhttp://www.facebook.com/STYLIST.2011
  כרטיס טוויטר:https://twitter.com/#!/shacharabanne
אינסטגרם: shachar_rabanne
 בלוג  אישי  :http://shacharabanne.blogspot.co.il/     
בלוג בXNET :









תגובות

רשומות פופולריות