יום ראשון, 22 בפברואר 2015

DUKE OPTICS משיקה את משקפי השמש השווים לעונה הקרבה

 לבוא האביב כולנו מחכים בימי הקור האחרונים,
 אך מבחינתי זהו תירוץ קטן להתלהב מקולקציית משקפי השמש הקרבה, כי בלו הכי אנחנו נהנים מהם כל השנה ומיותר לציין שאף בימות חורף:).
   משקפי השמש הם מזמן אינם רק פריט הכרחי לשמירה על קרנית העין, אלא אקססוריז נחשק, שאני מניח שלכל אחד מכם ישנם כמה זוגות במגירה..
אם לאמר את האמת שלי כבר ממש מלאה ועדיין איני יודע שובע מהם.
מכיוון שהמגוון הרחב של המסגרות, העדשות, הצבעים והחומרים כה רב, עד כי אי אפשר לוותר על זוגות נוספים ולא חשוב כמה ישנם כבר.
 כל זוג הוא חוויה בפני עצמה! במיוחד אם מדובר על מותגים נחשקים איכותיים  שבאמת שווה להשקיע בהם.
ומדוע?
    אתחיל באיכות  עבודות יד דייקנות וחומרים חזקים ויקרים.. אמשיך לעיצוב  הייחודי והרבגווני
 ואסיים בחוויה המרגשת להניח פריט שכל המכלול שמניתי,יכול לרגש אותך כל פעם מחדש..
 הצצה קטנה לעולם כה רחב של משקפי השמש שחברת
DUKE OPTICS שמחה לרענן לכם את המגירה במותגים חדשים ואטרקטיביים. 

את הקולקציות השיקיות של המותגים הבינ"ל, בחרה החברה להציג במלון בוטיק אף הוא שיקי מאד ! 

 בין מותגי החברה המובילים ניתן למצוא את: 
MYKITA
BARTON PARREIRA
ILLESTEVA
GENTLE MONSTER
 DITA 
THOM BROWNE
 SPEKTRE
 RED BULL RACING 
BALMAIN


 הדגם של חברת  SPEKTRE,
 שהתחדשתי בו.. גמישות, קלות, זרועות עדינות כאלו לעולם לא פגשתי ולא היו לי ,לכן לא יכולתי לא לאמץ אותן לאפי ובנוסף, בעלות עדשה מעולה. פרט עיצובי שקשה להתעלם ממנו והוא הגשר הגבוה המחבר בין  2 העדשות.

 דגם נוסף מבית  SPEKTRE

מדדתי אין ספור זוגות שווים ואיכותיים ביותר
 הרי אני חובב משקפיים מושבע איך לא אתנסה??


 

יוצאים לסקי? רכיבה על אופניים? סנפלינג?
מומלץ להצטייד בזוג נוח של המותג  RED BULL RACING 
 שמתיישב היטב  ומכסה חלק נרחב מהפנים.

   מציץ מאחד החדרים במלון עם זוג נוצץ במיוחד!שימו לב לצורת המסגרת הקטועה.גם מראה גם זהב וגם צורניות. מי צריך יותר מזה????????

 גם את חלל המרפסת לא השאירו יתום.. והציגו מבחר זוגות בעלי מסגרות מראה טרנדיות.

אחד המותגים החביבים עלי ביותר שנהנתי מאד ממנו לפני שנתיים ועד עצם היום הזה הוא:

ILLESTEVA




 טרנד העונה:שילוב של מראה מטאלית והדפס חיות.

המותג הוקם בשנת 2009 על ידי דניאל סילברמן, ישראלי שהתשוקה העיקרית הייתה עיצוב משקפיים. סילברמן גדל בגרמניה ועבר לעיר ניו יורק להגשים את חלומו והקים את המותג. אחת ההשראות הבולטות של המותג היא העיר ניו יורק  ובהתאם לכך העיצובים בקולקציות תואמים לטרנדים הכי חמים בעולם האופנה. העיצובים הצעירים והייחודים הפכו לפופלארים בקרב סלבריטאים מובילים ביניהם: דניאל קרייג,ריאהנה, ביונסה, אלטון ג'ון ועוד.
   המותג ממשיך גם העונה בקו הטרנדי והאופנתי ומציע מגוון רחב של משקפי שמש, בגדלי אובר סייז בשילוב עיצובים חדשניים ושימוש בחומרים טבעיים כגון: טיטניום במבוק ועוד...

טווח מחירים:
1,500-2,100שקל

                         mykita 


קולקציית הקיץ 2015 מתאפיינת העונה בשני קווים מרכזיים:
הראשון, מציג את  הקו הנקי והקלאסי של המותג, במסגרות המאפיינות את הזהות העיצובית של mykita עם התאמה לטרנדים נוכחיים. כך ניתן לראות בקולקציה מסגרות אובר סייז ולצידן מסגרות עגולות, המתאפיינות בגשר אף כפול וטרנדי. צבעוניות אחידה השומרת על חזות קלאסית ואלגנטית בשילוב עדשות צבעוניות המעניקות זריקת אוונגרדיות מעניינת ומקורית מבלי לפגוע בקווים הנקיים והקלאסיים.

הקו השני, מציג קולקציה בצבעוניות מתפרצת: מסגרות בשלל צורות וטקסטורות סופר טרנדיות. המסגרות עשויות כולן מחומרים איכותיים שהעיקרי מבניהם הוא אצטט- המורכב מכותנה המשולבת בפיגמנטים מקשת צבעים רחבה. בקולקציה נראה מסגרות עגולות בצבעוניות עזה, הדפסים חייתים שנשארו איתנו מהעונה הקודמת, מסגרות חתוליות בצבעים מלאים ועזים לצד מסגרות צבעוניות  בצבעי פסטל קיציים וגשר אף כפול וטרנדי.
המותג ידוע בשל שתופי הפעולה האופנתיים אותם משיק מידי עונה ביניהם ניתן למצוא עיצובים של מרג'לה, דמיר דומא ועוד...


טווח מחירים:

2,900-3,200 שקל


מתוך הפרזנטציה המעניינת שהציגה את מותגי המשקפיים ב 4 חדרים שונים, במלון בוטיק  Dizengoff Avenue Hotel.

בית MYKITA, הוקם בשנת 2003 בברלין, גרמניה על ידי ארבעת המעצבים המנוסים: מוריץ קרוגר, פיליפ הופמן, דניאל הופמן והראלד גוטשלינג.
הם החלו את דרכם המשותפת כשפליפ הופמן והראלד גוטשלינג נפגשו בזמן לימודיהם האקדמאים לעיצוב תעשייתי באוניברסיטת ברלין לאומנויות, וחברו יחדיו לפרוייקט משותף. במסגרת הפרוייקט הם הגו את הרעיון לעצב משקפיים המבוססות על אומנות המסורת היפנית – אוריגמי, ללא הלחמות או ברגים.
  מתחילת דרכו של המותג, התאפיינה החתימה העיצובית של המותג בסגנון עיצובי ברור, איכות מוצר מעולה ופוטנציאל חדשנות אדיר, כל אלו סייעו למותג להגיע למקומו הנוכחי כאחד מהמותגים המובילים בתעשיית האופטיקה הבינלאומית.

                                    צילום:שחר רבן
DITA
מדובר בקולקציה אקסקלוסיבית מאוד הנמכרת בחנויות האופנה היוקרתיות ברחבי העולם.
מאחורי המותג ניצבים ג'ון וג'ף חברי ילדות מקליפורניה שהקימו את המותג בשנת 1995. המוטו שעומד מאחורי החברה- 
 "אין בלתי אפשרי"
במותג לוקחים את העיצובים עד הקצה הן בשימוש בחומרים איכותיים  והן במודלים מורכבים- כאשר אחד המודלים  בקולקציה  מורכב מ-42 חלקים.

המשקפיים בקולקציה הינם בעיצוב קלאסי עם טוויסט עכשווי. הקולקציה הנוכחית מציגה מגוון רחב של טרנדים 
ומשלבת בין מזרח למערב, השואבת את היופי שבשניהם לצורך דגמים  בלתי קונבנציונאליים, המשמרים את המיטב משני הניגודים, עד ליצירת הרמוניה עיצובית מצד אחד ומהפכנית וטרנדית, מהצד שני.
בקולקציית הקיץ ניתן למצוא מסגרות אובר סייז שיקיות, מסגרות מרובעות בצבעוניות עזה, מסגרות במראה פלסטי דומיננטי ושיקי בגוונים נועזים כמו סגול וכחול רויאל, מסגרות חתוליות בגמורים מוזהבים, הדפסים חייתיים, מסגרות עתידניות משוננות בחלקם העליון בשילוב עדשות צבעוניות, ומסגרות עגולות בגמורים מטאליים.
כל המשקפיים מיוצרים ביפן בעבודת יד עם הקפדה על הפרטים הכי קטנים שיש.המסגרות עשויות מטיטניום, אצטט יפני באיכות הגבוה ביותר. 
טווח מחירים:
2,500- 4,000 שקל

שיהיה לנו קיץ מלא שיק!!!


בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב XNET
Home Styling 

נייד:0528-19-30-19
 אתרwww.styleyourlife.co.il
  מיילshachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוקhttp://www.facebook.com/STYLIST.2011
  כרטיס טוויטר:https://twitter.com/#!/shacharabanne
אינסטגרם: shachar_rabanne
 בלוג  אישי  :http://shacharabanne.blogspot.co.il/     
בלוג בXNET :







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה