יום שני, 17 באוגוסט 2015

אופנה וקולינריה מעוצבת כחלק מתצוגת האפנה של קסטרו לחורף 2015-16



לחמניות  "פחם" כהות, ממרחי זיתים ועגבניות בתוך שפורפרות צבע, בקבוקי טוניק קטנים בשילוב קוביות קרח אורכיות, מפגן דוגמנים ודוגמניות מאחורי תריסים חשמליים העולים ויורדים וסעודת אבירים  מעוצבת להפליא,כל אלו ועוד חיכו לנו בתצוגת החורף  2015-16 העוצרת נשימה של חברת קסטרו הידועה בתצוגות המרהיבות שלה יותר מכל חברה אחרת בארץ.
לינק לחלק מהתצוגה : (צילום שלי)
https://www.youtube.com/watch?v=1SVDpDW8FWI

האירוע היה  מעט "טעון" בעיקר בנאומה של גברת אתי רוטר הבעלים של חברת קסטרו, בעקבות השיח שהתפשט כמו שריפה בשדה קוצים נוכח העימות עם הבלוגריות בטענה ש"קסטרו אינה נותנת מענה למידות 44 ומעלה " מה שמותיר את קהל המידות הנ"ל עם מענה קלוש בשוק האפנה.  תגובה  אישית שלי לכך תוכלו למצוא בפוסט קודם:



קסטרו הגישה לנו ממטעמי העיצוב העונה את הפריטים הלבישים הנוחים והפחות "תצוגתיים" מתוך מגמה ככל הנראה, 
"מה שנראה, זה מה שנלבש העונה".

המגמות העונה לא  יהיו עוצרות נשימה אלא טרנדים שכבר ראינו בעבר וככל הנראה נראה גם בהמשך השנים. מסתבר שלמגמות האפנה יש גלגל מחזוריות.

בבית האופנה יצרו העונה פרשנות חדשה ומודרנית לארבע תקופות מכוננותשנות השישים מראה הבוהו-שיק שאפיין את שנות השבעיםאופנת הפאנק והמראה הנשי החזק של שנות השמוניםוהגראנג׳ הבועט של שנות התשעים. 



  מוטיב המטפחות חוזר שוב, כסטיילינג ללוקים החורפיים
   מחזה הקוביות השחורות עם התריסים העולים ויורדים כשכל פעם ראינו דמות אחרת שנכנסה לקוביה והחליפה לוק, היה מחזה מיוחד שראוי לציון גם מבחינה אדריכלית.

בתום התצוגה הוגשו לאורחים מנות תואמות שנוצרו בהשראת קולקציית האופנה  וחולקו כרטיסיות מודפסות על שולחנות האבירים המעוצבים  עם המנה שתורגמה לטרנד הנלבש כך למשל קוקטייל בהשראת גווני הקולקציה ״נקטף״ על ידי האורחים מבין ענפי עץ עם ענני קרמל-קינמון מתוק.


בהשראת מגמת הפרנזים המובילה בקולקציה,

 
עוצבו מנות פסטה שנתלו על גבי מתקנים מיוחדים שהתבשלו על השולחנות



הדפסים מתוך הקולקציה זכו לעיבוד גרפי מוחשי דרך תערובות תבלינים


    הדפס אתני  כתרגום לתבלינים אקזוטיים



תרגום המוטיב הגרפי והתלת מימד לקוביות שחורות שעליהן הוגשו צנימים, חמאה ,עגבניות מיובשות ופרוסות סלמון כתום. היה מחזה  קולינרי מושקע ושילוב נהדר.






   טרנד החולצות הארוכות על גבול הטוניקה ממשיך איתנו מהקיץ. מומלץ בעיקר לבחורים גבוהים.


 הדוגמנים והדוגמניות  ביצעו את הפינאלה בין שולחנות האורחים כאשר עדיין  היו מסובים. 

 לא יכולתי שלא לצלם את המחזה:


ייעוץ קריאטיביאייל דה ליאו
הפקהמוטי רייף  
קונספט קולינריעידו גרעיניסטודיו ״אפטיט״
סטודיו אפטיט הוא סטודיו לעיצוב חוויות אכילה. הסטודיו חוקר תרבות אוכל, מנהגים, מאוויים ורגשות אשר מתכתבים עם אוכל ומתרגם אותם באמצעות עיצוב למוצרים, חוויות, חללים, מותגים, מוצרי מזון, מייצגים, ארוחות קונספט, הרצאות וסדנאות. הסטודיו בניהולו של עידו גרעיני מעצב ושף.


 הלוק שלי לתצוגה:
  חולצת T-SHIRT :אוסף פרטי
 וסט פשתן ארוך: BEN WEAR
 סיכת דש: אוסף פרטי
 צמיד: סילביה פריצקר
מכנסיים:GOLF
 כפכפים:שופרא

 אני מבקש לסיים את הפוסט בכמה מילים חמות לחברת קסטרו :
שדואגת מזה 7 עשורים להלביש את בני עמנו עם המון אהבה ותשוקה לאפנה.
 הם עושים כמיטב יכולתם לפנות לכולם אך לא תמיד זה יכול לקרות.
 כפי שלא כל מסעדה מתאימה לקהל מסויים ואת זה אסור לשכוח.
 לבוא בטענות זה הדבר הכי קל!
 אך לעשות חושבים ולראות מה נקודות הזכות לה מסתבר לצערי יותר קשה. וחבל.


בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב XNET

נייד:0528-19-30-19
 אתרwww.styleyourlife.co.il
  מיילshachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוקhttp://www.facebook.com/STYLIST.2011
  כרטיס טוויטר:https://twitter.com/#!/shacharabanne
אינסטגרם: shachar_rabanne
 בלוג  אישי  :http://shacharabanne.blogspot.co.il/     
בלוג בXNET :


תגובה 1: