מוצרי בישום וטיפוח חדשים לגבר..



 והפעם בפינת על טעם ועל ריח..
קיץ...
חם, לח, דביק ובעיקר מעיק..
 מה עושים? מנסים למנוע את ההרגשה החצי דביקה לפחות למשך רוב היום אם לא  אפילו לכולו..
 מוצרי מדף חדשים יעזרו לכם לשמור על רעננות, ניקיון,  בשילוב ריחות חדשים ומרעננים.. חלקם ליום חלקם יותר לערב.. וכמובן מוצרי טיפוח לשיער.. (מוצר חדש לאלו שמקריחים.. חשוב!)

  חבילות טיפוח ורענון ליום..

 חברת adidas משיקה מארז  בשם  Ice Dive הכולל בתוכו 3 מוצרים:

אפטר שייב 100 מ"ל – אפטר שייב בניחוח גברי רענן עם פורמולת Skin Protect Complex להגנה על העור ולהפחתת גירויים.
בודי ספרי 150 מ"ל – ספרי גוף רענן ללא אלומיניום עם אפקט ה-Cool Tech להגנה מפני זיעה ולתחושת רעננות.
ג'ל רחצה 250 מ"ל – ג'ל רחצה ושמפו  2 במוצר אחד.


מחיר המארז: 69 שקלים
להשיג ברשתות הפארם



 מארז נוסף וקליל מאד  בשם NAUTICA BLUE 
הוא של חברת  הביגוד נאוטיקה:
 הכולל בתוכו: 

 בושם (50 מ"ל)- קליל בריח ים לשעות היום בעיקר
 ספריי גוף (150 מ"ל) בניחוחות גבריים, אנרגטיים ומרעננים.
 הבושם קליל מאד ולא לצפות למשהו שיישאר הרבה זמן על הגוף, אך לשים אותו ברכב אות בתיק הספורט יכול להיות מענה נכון.
 דאודורנט כנ"ל חשוב  תמיד שיהיה עמך.





מארז NAUTICA BLUE מחיר מומלץ לצרכן: 89 שקלים 




 טיפוח השיער



"וולה פרופשיונלס" מותג השיער הבינלאומי משיק מארז מהודר לגבר הכולל  3 מוצרים שיעזרו לך לשמור על השיער במיוחד מפגעי השמש הלחות המים והמלח בימות הקיץ:


      SP MEN REFRESH SHAMPOOשמפו יומיומי לשיער ולגוף (250 מ"ל) המעניק לחות ותחושת רעננות. מכיל מנטול, ויטמינים 5 B, A, E , F.

     SP MEN MAXXIMUM TONIC - תכשיר שיער לטיפול בשיער דליל (100 מ"ל) המפחית את תופעת הנשירה (במקרה של נשירת שיער תורשתית, לאחר שימוש קבוע במשך 3 חודשים). ממריץ את עור הקרקפת ומסייע לחיזוק שורש השיערה.
הוראות שימוש: לטפטף באמצעות הפיפטה על עור הקרקפת לפחות 3 פעמים בשבוע על שיער חפוף שיובש במגבת או על שיער יבש. יש לעסות בעדינות לתוך עור הקרקפת ולא לשטוף. במידת הצורך ניתן להשתמש באופן יומיומי.
 טרם ניסיתי מכייון שהשיער שלי לא דליל ולא נושר בשלב זה ותודה לאל..:)

      SP MEN EVERYDAY HOLD - ג'ל (100 מ"ל) בעל אחיזה חזקה למראה מעוצב.
הוראות שימוש: לשימוש על שיער לח או יבש. יש לפזר על השיער באמצעות האצבעות לקבלת העיצוב הרצוי. 

ניתן להשיג אצל מעצבי השיער המובילים בישראל.
מחיר מומלץ לצרכן: 280-300 שקלים .

 בישום:

 "DSQUARED2"בית האופנה הקנדי משיק ניחוח חדש לגבר:

"DSQUARED2 WILD"


 בואו ונציץ על הסרטון לפני שנתחיל להריח אותו..
נראה כי זה יעש לנו חשק להמשך..




 בהשראת הסרטון: הגבר כמודל גברי וחזק.
 עיצוב וצילום:שחר רבן


אודות  המותג: DSQUARED2
DSQUARED2 הינו בית אופנה קנדי, אשר נוסד ב-1995 ע"י האחים דין ודן קאטן. חנות הדגל של המותג ממוקמת במילאנו ומאופיינת ב"טעם של בית, מקום בו נפגשים עץ קנדי וסגנון איטלקי משובח". הבשמים שואבים השראה מאהבה ומהערכה עמוקה לשורשים ולבית. לפי דין ודן "הבושם לעולם לא ייכנס לפניך לחדר".  

ניחוח הבושם "DSQUARED2 WILD":
 ניתן לאמר שהוא מורכב עד כי עדיין לא הצלחתי לעמוד על קנקנו:)
 מצד אחד חזק בניחוח אמברי-ארומטי מחוזק ומצד שני מעודן, בניחוח מיימי.
 כך שהתערובת אינה קלה להגדרה.לפי טעמי הוא יכול להיות גם מעט יוניסקס על נשים מסויימות(בעיקר דומיננטיות).
  מסוקרן לדעת ממה התבלבלתי?בוא ונבחן את הריחות המרכיבים אותו:
תו עליון – סנטולינה, צמח עם ענפים אפורים ופרחים צהובים המספק ריח פרשי וארומטי בשילוב ניחוח שרף.
תו הלב – שיח הלוטם בניחוח מעושן בשילוב שרף בניחוח בלסמי.
תו בסיס – אמבר עם ניחוח עצי מעושן משולב עם ניחוח מימי.

עיצוב הבקבוק:
עיצוב הבקבוק אלגנטי ומאופיין בקווים נקיים. הבקבוק עטוף בסרט שחור מעור, בדומה לגבר עטוף בכתפיות. האריזה האפורה מייצגת אלגנטיות מאופקת.
               ציון: 8 בסולם שחר רבן                                                                


"DSQUARED2 WILD" א.ד.פ 100 מ"ל, מחיר לצרכן: 499 שקלים.
להשיג ברשתות הפארם


 בושם נוסף חדש והפעם מבית האפנה האיטלקי


Ferré black





Ferré הינו בית אופנה איטלקי, אשר נוסד בשנת 1996. מייסדו, ג'יאנפרנקו פרה, מכונה "ארכיטקט האופנה" הודות לקוויו הפשוטים והגיאומטריים. 

הבושם החדש בהשראת עיצוביו של ג'יאנפרנקו פרה: גבריים, מתוחכמים ונצחיים. ניחוח הבושם אלגנטי ומשדר מסתורין ומשיכה.
 

ניחוח הבושם
 חזק דומיננטי,  חריף, מתובל, גברי ומושך!

מבוסס על תווים עציים מתובלים.
תו עליון- שילוב של אשכולית, פלפל שחור ולבנדר.
תו לב- תבלינים אקזוטיים דוגמת הל וכוסברה המשולבים בצורה הרמונית עם פרח פריחת התפוז.
תו בסיס- ניחוח עצי של ארז המחוזק עם פצ'ולי ופולי טונקה.

עיצוב הבקבוק
אריזת הבושם מעוצבת בהשראת משחקים של צבע והשתקפות האור באמצעות ריצודים מתכתיים. הבקבוק בעל קווים טהורים, אשר יוצרים אפקט נקי וגברי ועיצוב קלאסי ועכשווי. העקומה העדינה בחלקו העליון של הבקבוק, אשר רחבה יותר מהבסיס, משחזרת את הצללית הגברית.

Ferré black לגבר א.ד.ט 100 מ"ל. מחיר לצרכן: 399 שקלים
את בשמי Ferré ניתן להשיג ברשתות הפארם.

9.3 בסולם שחר רבן


בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב XNET
Home Styling 

נייד:0528-19-30-19
 אתרwww.styleyourlife.co.il
  מיילshachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוקhttp://www.facebook.com/STYLIST.2011
  כרטיס טוויטר:https://twitter.com/#!/shacharabanne
אינסטגרם: shachar_rabanne
 בלוג  אישי  :http://shacharabanne.blogspot.co.il/     
בלוג בXNET :



תגובות

רשומות פופולריות