תצוגת GOLF סתיו חורף 2015-16 -סיקור

גולף ממשיכה להפתיע מעונה לעונה ונראה כי היא לא נשארת אדישה למתרחש בתחום האפנה המקומי והעולמי, כמו בשנים עברו.
ההתעוררות הכלכלית של החברה עוזרת לה גם להגשים את 
חלומותיהם של המעצבים ובכך  מביאיםהם את הקולקציות לבעלות עניין ואופי משודרג יותר.
 לא רק פריטי הקולקצייה החורפית שעובדו היטב מעניקים ריענון חזק לרשת, אם כי גם רעיון חדשני של תצוגה דיגיטלית שהוקרנה על מסכי פלזמה ענקיים שהעניקה תחושת מופע ב LIVE.
רק בסיום  ההקרנה יצאו מספר דוגמנים ודוגמניות אל המסלול ונעמדו מול הקהל במבט קבוצתי דומם.


קטע מהתצוגה:
https://www.youtube.com/watch?v=WF5a6mYJqvo

הפעם, בחר בית האפנה הישראלי GOLF, להציג את קולקציית סתיו חורף בשם Voyage, הלוקחת אותנו למסע, למקומות, תקופות, השראות וסגנונות אורבניים המהווים חלק מהכרך הגדול. אל אנשים שבחרו לטייל למקומות רחוקים או מצאו דרך מקורית משלהם בשיטוטים מעוררי השראה בסמטאות הערים, שהפכו לא פעם לדמות מרכזית ביצירותיהם של אמנים כה רבים.
מגוון הפריטים מעניק כיסוי לרוב שעות היום ובכך גורם ל"נווד" המודרני 

להנות מפריטים נוחים כייפים ובעלי קריצה.

"הערים שלך אינן קיימות. אולי אף לא היו בנמצא מעולם." אומר קובלאי חאן למרקו פולו, בספרו הנפלא של איטלו קאלווינו, "הערים הסמויות מעין". בספר מספר מרקו פולו, הסוחר הוונציאני המפורסם לקובלאי חאן, שליטה העליון של האימפריה המונגולית ונכדו של ג’ינגיס חאן, על ערים בהן ביקר במסעותיו; אלו הקיימות במציאות ואלו בהן ביקר בדמיונו.

זהו משל על חייו של האדם המודרני הנוסע בין סביבות אורבניות מאתגרות. דרך מסעותיו של מרקו פולו, אלו המסופרים בספר הידוע ״מסעותיו של מרקו פולו” ואלו שבדה מדמיונו קאלווינו, אנו בוחנים את המסע כערך תרבותי ואישי. מסע החיים עצמם, מסעות למקומות רחוקים, מסע במרחבי העיר או מסע רוחני אל עצמנו. אלו מסעות המעצבים את אישיותנו, הן כאינדיבידואלים והן כקהילה אנושית תוססת. ומעל הכול מרחפת השאלה: האם האדם הוא תבנית נוף מולדתו או האם אוסף האינדיבידואלים שמרכיבים קהילה הם שמעניקים לכל עיר את קסמה? כי עיר היא יותר ממכלול בתיה, עיר מורכבת ממרקמה החברתי, הריחות, הצבעים, הקולות והאווירה. הדברים שהופכים למראה של עצמנו כמו גם למראה אשר מולה אנו מגדירים את עצמנו כל פעם מחדש. 
 נשים- מסעות בוהמיינים
רב תרבויות ואקלקטיות מעודנת מאפיינת את פריטי הקולקציה השואבים השראה מרקמות אתניות, תחרות גיפיור על מגוון חולצות, חצאיות ועליוניות. קישוטי קרושה בשרוולי חולצות סאטן ארוכות, עליוניות חלוק וסריגים בדוגמאות סריגה שונות. שמלות מקסי נשפכות משיפון, וחולצות עם צווארון קשירה עם הדפסי צמחיה במראה כפרי.

גם מעילים וז'קטים עם דפוסים גרפיים בהשראות אינדיאניות ומעילי פרקה עם פרוות סינטטיות וז'קטי עור זמש. בנוסף ניטים מעטרים שמלות בצורות המתכתבות עם המזרח, עליוניות צמר משובצות במראה אנגלי, וסריגים קטנים עם רקמות אוטנטיות בהשראה מזרח אירופית. צבעוניות הקולקציה נעה בין גווני שמנת, לבן , אפור מלאנז' , ניוד, ורוד בהיר, חרדל, בורגונדי, חאקי וחום שלכת.


להשלמת הלוק עוצבו מבחר פריטי לנג'רי באינטימה על מנת שישלימו את קולקציית ההלבשה של גולף. בהם גופיות, בגדי גוף, תחתונים וחצאיות סאטן וקטיפה עם גימורי תחרת גיפיור איכותית שניתן אף ללבוש תחת ז'קט מחוייט.

שילוב פחות מוצלח של 3 הפריטים יחדיו

 גברים- הנווד האורבני

ההשראה לקולקציית הסתיו-חורף של GOLF MAN  משוטטת ברחובות עירוניים ומתכתבת עם דמותו של הפלנר (Flâneur) הצרפתי.
פלנר היא מילה שפירושה בצרפתית – משוטט ההולך ברחובות העיר. הוא תואר בעבר כאדם הלבוש בקפידה המסתובב ברחובות פריז של המאה התשע עשרה. בסמטאות הארכדיה הפריזאית המודרנית הוא חולף על פני אנשים ואובייקטים ההופכים במחשבתו לסיפורים הנכתבים במוחו. הפלנר שם לב לפרטים שאחרים אינם רואים, פרטים ההופכים לרמזים וסימנים המתחברים לסגנון חייו.

אותה התמזגות עם הנוף האורבני עומדת בבסיס הקולקציה החדשה של גולף. גאומטריה עירונית, מבנים אדריכליים, ריבוי של טקסטורות וחומרים כמו: לבנים, בטון מתפורר, אספלט ומתכת מתרגמים בקולקציה  לאריגים, סריגים והדפסים המשלבים פסים, אלכסונים וצורות גאומטריות המאורגנות בסימטריה וא-סימטריה. העשויים צמר, ויסקוזה, כותנה מוברשת, פלנל, עור, ודנים שחור גולמי כהה. בצבעים של אפור, שמנת, חול, כאמל, שחור ולבן.

פריטים כמו: סוודרים עבים, מעילי צבא במראה משופשף, בסריגת קווילט או ניילון. מכנסי טרנינג פרנץ' טרי בשילובי בדים, חיתוכים מעניינים וסריגי space dye צבעוניים. וגם מעילי פרקה מכותנה וצמר, טוניקות ג'רזי דקיקות, עליוניות קפושון, קרדיגנים, חולצות טי בהדפסי פסים, צעיפי שכמיה, מכנסי ג'ינס, צ'ינו ומכנסי פנסים בצבעי אבן, שמנת ואפור בהיר.  
הנווד האורבני מתבטא בקולקציה בפריטים במראה אתני בשילוב גראנג' נינוח ונונשלנטי של שכבות על שכבות של דנים, ניילון בטכניקת קווילט, עור, קנבס, ג'ינסים שטופים, מכנסיי טרנינג סרוגים שעברו כביסת סטון וואש, חולצות ז'קארד דנים ופלנל בדוגמאות איקט. בצבעוניות חמה של בורגונדי, ירוק זית, כחול, חאקי וחציל.

בגזרת המחויטים עוצבו העונה מעילי צמר ארוכים, בסריגת משבצות, קמופלאז' ושיני כלב. מבחר חליפות במשחקי נפחים, בלייזרים במראה וינטג' מכותנה, קטיפה וסאטן. לצד מבחר חולצות צווארון צמודות בהדפסים מקוריים של נקודות, משולשים, ופייזלי. פריטים שניתן לשלב לאורך כל היום יחד עם שאר פריטי הקולקציה ליצירת מראה קלאסי עם טוויסט ייחודי.

  אני סימנתי לעצמי במהלך התצוגה  לפחות 4 מעילים בעלי שיק אירופאי שאצטייד בהם העונה!


גולף -הסיפור המשותף
קולקציית קפסולה נוספת מושקת העונה תחת השם "הסיפור המשותף" מדובר במבחר פריטים בקולקציית הנשים, הגברים וכלי הבית של משפחת מותגי גולף אשר עוצבו בהשראת ארכיטקטורה נורווגית משנות השבעים. עולמות גאומטריים מופשטים הופכים לאלמנטים גרפיים המקבלים גרסאות שונות בסריגים ומעילים לנשים וגברים לצד כלי בית כמו: כוסות, צלחות וכלי נוי בצבעוניות של שחור לבן ונגיעות של ירוק ציאניד במשחקי 'קולור בלוק'. המוטיב הגאומטרי מתבטא גם בתלת ממדיות במשחקי פליסה, קפלים וחיתוכים של צורות גאומטריות בסיסיות. התפיסה שעומדת בבסיס הקולקציה הייחודית הזאת היא הראייה הכוללת של גולף המתבטאת בכל תחומי העיצוב, ליצירת לייף סטייל עם אמירה ברורה במסגרת התפיסה של לקוחות המותג 
כLife Builders   - לעצב את החיים עם אמירה מדויקת ועל זמנית בניגוד לאופנה מהירה, טרנדית וחסרת ייחודיות.







 הצעת לבוש:
 ג'קט:SIRMONEY
חולצה:IZAK MEM WEAR
ברמודה:DR. DENIM
כפכפים:ODED ARAMA
משקפיים:SUPER FOR YOUַ&EYE

 צילומים:שוקה כהן
אבי ולדמן





בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב XNET
Home Styling 

נייד:0528-19-30-19
 אתרwww.styleyourlife.co.il
  מיילshachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוקhttp://www.facebook.com/STYLIST.2011
  כרטיס טוויטר:https://twitter.com/#!/shacharabanne
אינסטגרם: shachar_rabanne
 בלוג  אישי  :http://shacharabanne.blogspot.co.il/     
בלוג בXNET :

תגובות

  1. פריטים מושלמים לחורף, אומנם החורף אצלנו רק איזה חודשיים-שלושה אבל שווה קצת להשקיע.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות