"מרק התירס הטוב ביותר בעיר".. בסינית האדומה




 כשהוזמנתי למסעדה "הסינית האדומה"  לעסקית צהריים על ידי חברי הטוב ארז שרביט, שמצא  לי זמן בין תספורת אחת למאה ביום, שמחתי על זמן האיכות.
 אך לא היו לי ציפיות גדולות מהמקום.
 משום מה, תמיד ראיתי בה מסעדה "חבויה אל הכלים", לא מעוררת עניין רב חיצונית ועל כן לא משך אותי אולי להיכנס אליה ולטעום ממטעמיה.
 למרות שאוכל מהמזרח הרחוק מיד מעלה לי חיוך על שפתיי.
 התחלנו במנת פתיחה של סלט סיני כבוש
 

שזה בעצם חמוצים ביתיים, שהיו מעולים ולא הפסקתי לדוג את הגזר הכרוב והמלפפון החמוץ בעזרת הצ'ופ סטיק. יש בהם משהו שפותח לך את התיאבון ברמה כזו שאתה עוד רגע מזנק אל מטבח השף ודורש בכוח שיציב לך מנה עיקרית על השולחן. סלט סיני כבוש 19 שקל. 
 ארז הרגיע אותי ואמר "אל דאגה אתה הולך ליהנות כאן".. מסתבר שזו מסעדה מועדפת עליו ושאת המלצותיו למקום, החליט לחלוק איתי.
 המשכתי באגרול קלאסי שהיה מעולה!!!!!! והעיקר שלא היה שמנוני כלל, בניגוד לרוב האגרולים המוגשים. טוב שהשף דאג לספוג את השמן ולא לקבל ממני נזיפה על כמות הכולסטרול  שהעביר לגופי ללא התנצלות מראש.
 טרפתי יחידות כמובן בליווי סירופ מתקתק שמוגש תמיד ליד (ארז ויתר על המנה כי הוא לא דוגם אוכל שרופד גם לא בשמן עמוק).

  אגרול סיני קלאסי 17 שקל.






  אגרול ויאטנמי- 23 שקל
(שאותו טעמתי בהזדמנות שנייה  שסעדתי שם והיה עדיף יותר מבחינה קלורית).

עברנו למרק התירס שכמותו כנראה לא אכלתי בשום מקום בעיר!!




עשוי היטב עם שבבי הביצה החיה, מתקתקות נכונה ותירס כתוש עם תיבלון נכון, לא השאיר לי עוד מילה לתגובה. שאבתי את כולו והדגשתי בפני ארז: "זה היה מרק התירס הטוב בעיר".
 לגבי המנה העיקרית היו לי הסגות והרגשתי נפילה קטנה אך מהותית דווקא במנה העיקרית.
 הזמנתי מנת בקר ברוטב סצו'אן בליווי אורז מאודה. 

  מנה מועדפת בקרב הישראלים, שגם אני מן הסתם נמנע אתם.                         
 הירקות היו מאודים יתר על המידה, בעיקר הברוקולי, מה שגרם למנה להיות מעוכה מדי והבקר היה מעט סטיקי, אם כי הטעמים היו נכונים למנה.
מחיר 73 שקל(יקר!!!!!!)
 אורז מאודה תוספת של 9 שקלים.

 על קינוח בננה מטוגנת ויתרתי הפעם......
 הטעם שנשאר לי בסוף הארוחה היה זה לעוד מרק תירס.. 
  ציון בסולם שחר רבן: 9.3
 כתובת:
 הסינית האדומה רח' דיזינגוף 326 
טלפון:  03-5466347. פקס: 03-5465138. 

בברכה
שחר רבן
 Ynetכתב אופנה ב

Home Styling


תגובות

  1. אכן מרק התירס הטעים ביותר בעיר!
    היחיד שמשתווה לו הוא זה של "טוק טוק" בראש העיו, עוד מסעדה סינית נידחת אבל עם מרק תירס מנצח!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות