UNITED NUDE SPRING SUMMER 2013



שמח לבשר לכם לקוחות יקרים כי מותג הנעליים האייקוני  UNITED NUDE המקורי והמעוצב להפליא  ,  פתח את חנות הדגל הראשונה בתל-אביב,  שהושקה ברחוב דיזינגוף, לפי הקונספט העיצובי הבינלאומי של חנויות  הדגל באמסטרדם, לונדון וניו יורק.


   במסגרת חגיגות העשור למותג הנחשק.
     העיצוב הייחודי בחנות הוא  שקיימת תאורה זרחנית מתחלפת בכל קוביית תצוגה  שבה מוצגת הנעל...


 
המותג שריין גם קולקציה לגברים שכוללת מספר דגמים מצומצם (אך ללא עקבים תלויים כאופייני למותג). 
לנעליים קונספט עיצובי ברור, עם גישה ארכיטקטונית לעקבי הנעליים. עקבים אלגנטיים וחדשניים המביאים זווית אחרת לזירה. כיום מציע המותג למעלה מ-50 דגמים שונים בעונה והוא נמכר בלמעלה מ-40 מדינות שונות עם חנויות דגל באמסטרדם, לונדון וניו יורק. 
 מספר דוגמאות שניתן למצוא בקולקציית הקיץ העשירה: 
סנדלי ה-Equalizer - שטוחים או על עקבים, חולקים את אותו הקונספט, השאוב מהאקולייזר האלקטרוני של עולם המוזיקה והסאונד. הסנדל מורכב מרצועות משולבות באורכים שונים של עור וגומי אלסטי חזק, ורצועה אחורית הנאחזת בקרסול. מחיר: 800 שקל/ 600 שקל (שטוח)


        

סנדל Fold Deluxe וסנדלי Lisa -  בגרסה שטוחה או על עקב, מצטרפים גם הם לטרנד הקולור בלוק, ומשלבים גם הם עור ורצועות אלסטיות צבעוניות. צבעים תוססים ובוהקים לאנשים תוססים לא פחות.
מחיר: 600-800 שקל




Eamz –  עקב האימז המפורסם, אשר נוצר בהשראת הכיסא של זוג המעצבים הנודעים ריי וצ'רלס אימז, הוצמד בעבר לנעלי סירה מעוגלות בשישה גוונים שונים ולסנדל רצועות חדש מדגם קפרי Capri המשלב גומי ועור ליופי משולב בנוחות.
התפתחות חדשה מגיעה העונה עם הדגם הסקסי של Eamz Ankle Strap, המציג 2 רצועות בלבד במראה מינימליסטי מתוחכם. לפאשוניסטה המתקדמת מציעה החברה את Eamz Jessie, נעל מודרנית ונועזת בשחור דרמטי או בקולור בלוק זרחני ובולט למרחוק.
מחיר: 990 - 1290שקל
  
United Nude Men



למרות שהמותג יצא לראשונה עם נעלי גברים לפני כשנתיים, הקו נמכר רק בחנויות הדגל של UNITED NUDE ולכן הוא מוצא את דרכו לישראל העונה לראשונה. על קבוצה זו נמנים דגמי ה-Desert Men המוצלחים המגיעים לארץ בגרסת הזמש שלהם. הנעליים קלות משקל, הגזרה קלאסית, והן פשוטות וצבעוניות, עם סוליה לבנה או צבעונית. נעלי ה-Cool מפשטות את העניינים עם אחיזה אלגנטית לכף הרגל . אחרון בין דגמי הגברים הוא ה-Helix Men, דגם שנוצר מהמחשבה של לארוז, לחפון חפץ, במקרה הזה מדובר בכף הרגל. הקימורים והתנועה של החומר האלסטי הם המעניקים לנעל את הזהות שלה. 
מחירים: 499 שקל. 



        ואלו הם הנעליים שבחרתי  בשילוב גרבי הבננה שלי


   



 כובע  קש בצורת קסקט מקורי קל ונוח , של המותג UNITED NUDE 
                               2  אופני חבישה מצאתי לנכון



 Apollo
    את התחכום של הקו החדש מציגים בצורה מדויקת דגמי האפולו. נעלי Apollo Hi  &  Apollo Lo מציגות בצורה מופלאה את הסגנון והנוחות של הקו החדש. פלטפורמת וודג' עם מדרך עור איכותי בעל מבנה ארגונומי, עטופה בחומר דמוי גומי חכם ומעוצב מאחור, בתוספת רצועות קדמיות עם אבזם מתכתי לסגירה וסוליית גומי. שישה צבעים שונים, החל מהבייסיק ועד קולור בלוק בשני צבעים,ן ויכולת קיימות גבוהה המאפשרת לחומרים לשמור על צורה ומראה לאורך זמן. מחיר: 700 - 890 שקל.
 

 
  מתוך הקולקציה החדשה המוצגת בחנות



   צילום:שחר רבן





טווח מידות: נשים 36-41 ,
גברים 41-45. נ
עלי נשים: 390-2,400 שקל. 
נעלי  גברים: 499 שקל.
UNITED NDUE, דיזנגוף 180, תל-אביב 03-5277127
בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב YNET
Home Styling 
נייד:0528193019
 אתר: www.styleyourlife.co.il
  מייל: shachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוק: http://www.facebook.com/STYLIST.2011

  

תגובות

רשומות פופולריות