הבשמים החדשים לגבר ולאשה מבית Victor&Rolf





"Flowerbomb"
 הוא פיצוץ פרחוני, שפע של פרחים היכולים לגרום לכל דבר להיראות חיובי יותר. עם השימוש, התווים הקסומים של הבושם יעירו מיד את החושים העמוקים ביותר שלך, ויגרמו לך להרגיש כאילו את חיה את חייך בגן סודי משלך הרחק מהמציאות הקשה". ויקטור ורולף




"Flowerbomb הוא יותר מסתם שם, יש לו את הכוח להפוך את החיים ליפים יותר, לתת להם כנפיים".פביאן בארון Fabien Baron המנהל האמנותי שעבד צמוד לצמד המעצבים על קונספט העיצוב של הבושם.

  כך מתאר המותג  של  צמד המעצבים הבינלאומי VIKTOR&ROLF
 חושף בישראל את FLOWERBOMB
בושם נשי ופרחוני מאד...

 מקבץ  אנשי אופנה וכוכבות טלוויזיה פקד את מלון הבוטיק עלמה  בהשקת הבשמים החדשים  לגבר ולאשה של המותג
 היבואנים  הרשמיים של השמים היא חברת לוריאל העולמית. 

"באופנה הכול אפשרי. אנחנו אוהבים את הרעיון של שילוב האוואנגרד עם זוהר הוליוודי". קונספט שהם המחישו בחכמה רבה בתצוגת האפנה שלהם בקיץ 2004 בה הם הציגו את הניגודים בין הנשיות לגבריות, כשהם משלבים חצאיות טול של שמלות ערב משנות ה-1950 בחליפות ערב של גברים.
הבגדים המודרניים והמתוחכמים של ויקטור ורולף מעוגנים היטב בקלאסיות של אופנת קוטור עם כל הכללים הנוקשים בנוגע לגזרות, להנחת הבד ולתפירה. באותה הרוח, הם הגו רעיון של בושם המהווה פריצת דרך לא רק בגלל השם שלו או עיצוב הבקבוק, אלא מאחר שהוא בושם קלאסי אמיתי.

 הניחוח
התווים ההרמוניים הראשונים מגיעים מתה וברגמוט. שפע הפרחים מתפרץ בחושנית, המקבלת את התמהיל של יסמין סמבק עם רמיזה של עץ תפוז, סחלב קטליה, פרזיה ו-ורד סנטיפוליה –  כמו זר פרחים עשיר עם מרקם עמוק המעניק לבושם את החמימות הפירותית, הפרחונית והאוריינטלית שלו. פטצ'ולי מעניק  את הקו הבסיסי של העצים.

עיצוב בקבוק הבושם
ויקטור ורולף בחרו ביהלום עבור  בקבוק הבושם שלהם – סמל לחלום. בקבוק המעוצב כמו יהלום בעל פאות רבות  ופקק אלגנטי בזהב ורוד בהשראת תכשיט יוקרתי.
אריזת הבושם
בדיוק כמו שויקטור ורולף מעטרים את שולי הבגד בסרטים דקורטיביים, כך הם כרכו סרט שחור עדין סביב קופסאות הבושם בורוד-עלי-כותרת-חיוור, הנושא חותמת שעווה עם הלוגו שלהם V&R, כחותם רשמי. הניגוד בין הסרט השחור לאריזה בורוד עדין מסמל את ההבדל בין נחישות נשית לבין שבריריות.

מגוון המוצרים לאשה  שמושקים בישראל:
EDP – או דה פרפיום 50 מ"ל – 430 שקל
EDP – או דה פרפיום 100 מ"ל – 560 שקל

EDT – או דה טואלט 50 מ"ל – 390 שקל
EDT – או דה טואלט 100 מ"ל – 500 שקל


את Flowerbomb ניתן להשיג ב-27 נקודות מכירה מובילות בסניפי הסופר-פארם, המשביר לצרכן וניו פארם.
לרשימת נקודות המכירה: www.viktor-rolf.co.il


מפתיע כבר בנשימה הראשונה,
ממכר מהרגע השני...
SPICEBOMB"     "
ויקטור ורולף לא שכחו את בישום הגברים והשיקו "התפוצצות מרוכזת של גבריות חושנית  מתובלת". Spicebomb ".
·       Spicebomb - בעירה של תבלינים המורכבים מניגודים ריחניים חזקים וחריפים, תבלינים המשחקים את התפקיד הראשי.

ניחוח ההתמכרות - בעירה של תבלינים
"בשעה ש-Flowerbomb לנשים הוא פיצוץ של פרחים, Spicebomb הוא בעירה של תבלינים המורכבים מניגודים ריחניים חזקים וחריפים, תבלינים המשחקים את התפקיד הראשי כאן; הם מנערים, מנפצים ומציגים את הממדים האחרים, העגולים והעוטפים יותר, עם ההדגשים הנושכים ומלאי החיים שלהם, בין אם הם לוהטים או קפואים.
פורמולת  ה Spicebomb  מורכבת תבלינים לוהטים כגון: צ'ילי וזעפרן – עם השלמות הכל-כך גברית של עור וטבק, יחד עם הכוח הפראי של וטיבר. השני נפיץ ומשלב תווים רעננים ופיקנטיים של ברגמוט ואשכולית, בשעה שתבלינים קרים כמו שרף ופלפל ורוד .

 עיצוב בקבוק הבושם- כרימון יד מעוצב
 בקבוק מעוצב כרימון-יד :) מזכוכית מפוסלת בשחור  אפור וכסף, 
האריזה
מארז אופנתי, בעיצוב מלבני בגוון אפור-כסף. שמו של הבושם Spicebomb חקוק בהדגשה על פס שחור מבריק, המזכיר את סרט הגרוגרן (משי עבה) האיקוני של ויקטור ורולף. ללא ספק, החותם של ויקטור ורולף ..
מחיר מומלץ לצרכן:
90 מ"ל(למה לא 100)??........420 שקל

דירוג  אישי(בושם גברים):
 אחד הבשמים המעולים שיצא לי להריח לאחרונה!!!יש בו מרכיבים שגורמים לך  פשוט להתמכר לריח ולרסס את עצמך עוד ועוד. ממליץ בחום!

בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, מלביש אישי, כתב אופנה ב YNET
Home Styling
נייד:0528193019
 
אתרwww.styleyourlife.co.il
 
מיילshachar@styleyourlife.co.il
כרטיס פייסבוקhttp://www.facebook.com/STYLIST.2011

תגובות

רשומות פופולריות