Kiehl’s:"Try before you buy”


 


פילוסופיית ההתנסות הייחודית של Kiehl’s
 (“Try before you buy”) "נסה לפני שתקנה" 

כוללת חלוקה נדיבה של דוגמיות של מותג הטיפוח
הניו-יורקי Kiehl’s בחנות החדשה שנפתחה
בקניון רמת אביב, אותו  משווקת לוריאל ישראל .
רעיון שיווקי ומוצלח ביותר כי מאיתנו לא רוצה להתנסות  במוצרים חדשים טרם  פתיחת רוכסן הארנק?

 הגעתי לקיל'ס למטרת הכרת המותג הניו יורקי שמציג רשימה נאה של מוצרי טיפוח גם לגברים!!!  כולם ככולם מופקים ע"י צמחים אקזוטיים ומרכיבים טבעיים בלבד.




   ערכת המוצרים לגבר של Kiehl’s
  

החנות  ממוקמת בקניון רמת אביב, בקומה השנייה בה קיבל אותי אורן, יועץ טיפוח שעבר הכשרה בחו"ל של המותג)
בברכת שלום מיוחדת" ברוך הבא לקיל'ס"..

  קבלת פנים קצת שונה ומאד אישית בהשוואה לשאר החנויות בארץ שמיד מעוררת אותך למשהו חיובי שהולך לקרות כאן.
 הוא הציג את עצמו ומיד עברנו לאבחון סוג העור שלי, טרם בדיקה וניסוי המוצרים.
 הבדיקה קלילה נעימה ואף לא כואבתJ


  סט  מדבקיות בדיקת סוג העור של הלקוח

  הונחו מדבקיות ב 2 אזורים מרכזיים על פניי, כאשר אזור המצח ידוע כשמנוני יותר משאר אזורי הפנים.
חיוך תמיד גורם לעור להראות נפלא.. אורן בפעולה
  
לאחר מכן  קיבלתי הסברים מפורטים על המותג שקיים כבר משנת 1851 ונוסד בניו יורק.

אני תמיד סקרן לנסות ולבדוק מוצרים חדשים במיוחד אם הם  גורמים לי הרגשה נעימה וריחנית  ומשפיעים לטובה על עורי- מה טוב!
 אחד המוצרים ששוו את ליבי תוך כדי לחשוש עצמי:

 "כמה כייף שהמוצר קיים!!
 כי מי מאיתנו לא סובל מנפיחות קלה מתחת לעיניים אחרי לילה ללא שינה או האנג אובר רציני?
 אני מקווה שלא רק אני בחבורה.:)

 אורן מסביר ובודק איתי את  המרקמים על גבי העור



 המוצר  הוא רולר קטן(הנראה לרגע כמו רול און דאודורנט)
 שמורחים  אותו מתחת לעיניים ויש בו את מרכיב המנטה המקרר שתפקידו הוא להפחית את הנפיחות במידה וקיימת.
  . התחושה נעימה וקרה! אך הוא אינו מתפקד במקום קונסילר או מייק אפ.
מומלץ לאחסנו במקרר..ואז אין מצב שלא התעוררנו..

מוצרים נוספים שפותחו ע"י משפחת קילס ושאחד מבניהם היה  טייס בחיל האוויר האמריקאי, פותחו לא מעט עבור הטייסים  השוהים באוויר.
 קרם פנים בעל אחוזי לחות גבוהים וכנ"ל גם שפתון
 נגד  סדקים בשפתיים בעקבות לחצים אטמוספריים ..
 התכשירים כמובן אינם מיועדים רק לטייסים אלא לכל אחד השוהה באוויר בעיקר זמן ממושך.
    שאר המוצרים החל מקרם ידיים , רגליים, סרומים, קרם הגנה קרם עיניים(לא כבד), קרם  נגד רגישות  ואדמומיות בעור .
מגוון רחב של מוצרים (כ-160 מוצרים).



הכוללים: מוצרים לעור הפנים, הגוף והשיער. מוצרים ייעודיים לתינוקות, וקו ייחודי מקיף לגברים.

 החנות עוצבה  בקונספט הבינ"ל של הרשת ומעוצבת כמעין בית מרקחת עם המון מגירות עץ שבהן  התכשירים והדוגמיות חינם שמסופקות ללקוחות כפי שציינתי לעיל.



KIEHL’S SINCE 1851
   הוא מותג טיפוח העור והשיער הטרנדי שמופץ ב- 42 מדינות ברחבי העולם,ישראל  אגב היא המדינה ה- 43.

המותג נמכר ב- 241 חנויות עצמאיות וב- 631 עמדות בבתי כל בו ברחבי העולם. הוא נחשב בעולם למותג הסלבריטאים אותם מגייסים למטרה הפילנתרופית שבה בוחר המותג בכל מדינה.
ישראל תתמוך החברה במטרה פילנתרופית והכריזה על שיתוף 

 פעולה עם עמותת ילדים בסיכוי – לילד החוסה.
 נושא חשוב  מעבר ליתרונות ואיכות המוצרים הטבעיים שהחברה מאמינה במיחזור ושמירה על עולם ירוק יותר..
 את המכלים הריקים של המוצרים שהשתמשתם בהם והסתיימו תוכלו להעביר לחנות  לטובת מחזור ..
ובפריט העשירי שתביאו -תקבלו מוצר מתנה!
       טווח המחירים נע בין 40  ל- 374 שקל.

בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב YNET
Home Styling 
נייד:0528193019
 אתר: www.styleyourlife.co.il
  מייל: shachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוק: http://www.facebook.com/STYLIST.2011










תגובות

רשומות פופולריות