הסרט נגזר- קסטרו משיקה את קו בגדי הילדים והנוער

 9.00 בבוקר, נמל תל אביב.. 
הנמל החדש של ת"א הולך ותופס תאוצה כלכלית אדירה,
 השכילו מי שתפסו מקום בזמן כדי לקדם את עסקיהם במתחם הלוהט בשנים האחרונות.
 בריזה נעימה מהים חלפה על פנינו, בתוספת מאוורירי ענק  שתגברו מהצדדים,  נשנושי בוקר מתוקים ומלוחים בתוספת קפה בעל ארומה עשירה, הוגש בכוסות קרטון לבנות שעל צידן, איורים נאיביים של תת המותג החדש, סימלו את הבאות..






 המקום: החנות החדשה של קסטרו(השנייה במתחם)!!

האירוע? 
 אבן דרך חשובה בחברת קסטרו שפועלת ובועטת כבר למעלה מ 8 עשורים!!
 השקת קו בגדי הילדים  והנוער,עם קולקצייה מפוארת לחורף 2013-14




 אתי וגבי רוטר, המנכ"לים המשותפים והבעלים בפועל, נשאו את דברי הפתיחה וההתרגשות הייתה גדולה. אתי,רוטר ,לבושה במיטב מחלצותיה  בבגדי חברתם ,מייצגת את חברתה בכבוד וגאווה,כי  אין טוב יותר מדגמא אישית.
 סרט   אדום ענק תחם את בוטיק בגדי הילדים בתוך החנות החדשה בנמל ת"א.


העיתוי היה נכון ,רגע לפני פתיחת שנת הלימודים שבה ההורים מדלגים בין חנויות הספרים המחברות  כמובן  לא פוסחים גם על חנויות הבגדים, כדי לחדש את מלתחותיהם של הילדים...



 מבט פנימי על מחלקת בגדי הילדים החדשה


הקולקציה החדשה יוצרת מענה אופנתי  לילדים ממידת Newborn ועד מידה 14, עם מבחר עשיר של בגדי קז'ואל ולבוש חגיגי לצד מגוון אביזרים משלימים, וגם קו מארזי מתנה לתינוקות.
לצד העבודה העיצובית שהושקעה בבניית הקטגוריה, מחשבה מעמיקה ניתנה ליצירת קולקציה שעונה לכל צרכיהם של הילדים מבוקר ועד לילה, ואת הקולקציה משלימים גם קו חליפות גן, פיג'מות, כותנות לילה וקו הלבשה תחתונה.

הקולקציה, בעיצובם של מעצבי בית האופנה, נוצרה מתוך שפת האופנה וכתב ידה המובהק של קסטרו:
עולם ההשראות שהוביל את יצירת הקו כולל עולם קסום ומתוק של נסיכים ונסיכות, השראות מעולם הספורט, הטבע והחיות, הריזורט, אוניברסיטאות ליגת הקיסוס, ואפילו הרוקנרול.
עושר טקסטילי מאפיין את הקולקציה עם מנעד רחב של אריגים וסריגים איכותיים, צבעוניות כובשת, ושימוש במגוון טכניקות ייחודיות של הדפס, אריגה, רקמה, סריגה ועוד.
לצד השראות ייעודיות לילדים, מתכתבת הקולקציה גם עם ההשראות והטרנדים של קו האופנה "לגדולים", עם שימוש בטקסטורות טרנדיות לחורף 13-14 כגון ההדפס המנומר, הדפסי פרחים וכוכבים, משבצות סקוטיות, שימוש בחוטי לורקס מוזהבים, בדי טול והמראה המטאלי. אליהם מצטרפות גרסאות לקטנטנים מתוך הקטגוריות והפריטים המנצחים שהפכו לחלק מסימני ההיכר של קסטרו, ביניהם קו הג'ינס, חולצות האריג, ההתמחות במעילים ועוד ועוד. קו האביזרים מאפשר יצירת מראה כולל עם מבחר אקססוריז כגון נעליים, גרביים, גרביונים ועוד.

קו הילדים בקסטרו  נחלק לשתי קבוצות גיל בכדי ליצור התאמה מושלמת לצרכיהם השונים של הילדים, ובהתאמה לבנים ובנות:

קו ה-Newborn והתינוקות: מיועד לתינוקות מגיל ינקות ועד כשנתיים






קולקציה שנוצרה במיוחד כדי לעטוף תינוקות ברכות מושלמת. בכל פריט מתגלה לא רק עיצוב מוקפד, צבעוניות והדפסים כובשי לב, אלא גם השקעה ומחשבה מעמיקה לפרטי פרטים על צרכי התינוקות ובייחוד הNewborn. כך למשל, כדי להגן על עורם העדין, כל הפריטים עוצבו מבדי כותנת סופר-סופט מלטפת ונושמת, נעימה למגע, קלה ועמידה בכביסה, ללא תוויות חיצוניות מגרדות, ועם תוספות שנועדו להעניק נוחות מקסימלית ומוטורית: משרוולי פריטי הNewborn בהם שולבו כפפות "בילט אין" שנועדו להגנה מפני שריטות, ועד מפתחי צוואר גמישים להלבשה קלה ונוחה, ואפילו ריפודי ברכיים לתקופת הזחילה.
בנוסף, מתוך הרצון להעניק פתרון מושלם, יצרה קסטרו גם קו מארזי מתנות לרך הנולד, הכוללים שמיכות, כריות, בובות, סינרים ועוד.

קו הילדים: לילדים בגילאי שנתיים עד 14


קולקציית הילדים נוצרה כדי להעניק לילדים אפשרות לחוות את עולם האופנה של קסטרו, דרך בגדים ואקססוריז מעוצבים שיוצרים עבורם מענה מושלם: מהיומיום, הגן ובית הספר, ועד אירועים חגיגיים. הקולקציה האופנתית מתכתבת עם השראות האופנה של קסטרו, והיא כוללת שפע של הדפסים וצבעוניות עשירה, לצד פריטים סופר-קוליים כגון ג'ינסים, מכנסי סקיני וצ'ינו מכובסים עם מותן מתכווננת, פוטרים עם "מוהיקן" פאנקיסטי. תשומת לב מיוחדת הוענקה לעולמן של הילדות עם קבוצת שמלות קלוש "מסתובבות", שמלות טול לנסיכות וחצאיות טוטו לבלרינות.
כל פריטי הילדים עוצבו ללא פשרות, בגזרות נוחות ובדי כותנה נעימים ומלטפים, עמידים בשימוש וקלים לכביסה







עיצוב החנויות
חנויות קסטרו לילדים עוצבו בקונספט עיצוב חדשני אשר מייחד ומבדיל את חנות הילדים בתוך חלל חנות הנשים והגברים, ויוצר בה חווית קניה אופנתית, נעימה ונגישה, תוך התמצאות קלה ונוחה בחנות על פי חלוקה לפי גילאים, בנים ובנות.
חללי החנויות החדשות תוכננו ועוצבו בשיתוף עם סטודיו MU, בהשראת עולמם הקסום של הילדים והחללים הדמיוניים והאינטימיים שהם אוהבים לבנות לעצמם - מקופסת קרטון שהופכת לממלכה, דרך בית בובות קסום ועד בית על עץ, בשילוב אלמנטים מתוך ציורי בתים נאיביים, חבלי טיפוס, מחברים וארגזים.
על השקת חנויות הילדים
ביום ההשקה ייפתחו 24 חנויות ילדים אשר ישולבו ברובם בתוך חנויות קסטרו ויתפרשו על פני 100 מ"ר בממוצע, בהשקעה של למעלה מ-20 מיליון שקל
קמפיין ההשקה
קמפיין השקת קו הילדים החדש של קסטרו החל עוד בתקופת שיפוץ החנויות כקיר זמני עם ציור של ביצה בוקעת תחת הסלוגן "תתחילו לדמיין" המספר כי משהו גדול הולך לקרות. הקמפיין המשיך בטיזרים קצרצרים ומסקרנים, אשר כל יום סופרים לאחור את השבוע האחרון עד להשקה, ומבשרים ללקוחות שבקרוב הם מגיעים...
סרט הפרסומת החדש ייחשף בהשקה באורכו המלא: קליפ כובש, מלא רוקנרול וכמובן – סטייל, בכיכובם של תלמידי "ארטיק", בית הספר האגדי לרוק. תלמידי בית הספר לבושים בקולקציית הילדים החדשה של קסטרו וכובשים את האולפן עם ביצוע רוק סוחף לשיר I Don’t Care של צמד הדי ג'ייאיות השוודיות איקונה פופ, כשלצדם רוקדים היפופוטמים, ינשופים ועוד המון דמויות מאוירות וכובשות לב.


ארטיק רוק אורקסטרה, להקת הרוק הגדולה בעולם, היא הראשונה והיחידה מסוגה המציגה תזמורת רוק של 40-80 ילדים בגילאי 4-16. בית הספר "ארטיק" ממוקם ביהוד ובשנה האחרונה נוצרה סביבו התעניינות חסרת תקדים מכל העולם, לאחר שכבשו את הרשת באמצעות קליפים עם מעל ל2 מליון צפיות.



וזהו סער האחיין  האהוב ומדהים שלי
 שהתחדש בבגדי קסטרו 
 הבחירה כמובן שלי..:)





במעמד ההשקה תימכר קולקציית הילדים בחנויות הבאות:

תל אביב: קסטרו תל אביב- דיזנגוף סנטר, נמל תל אביב-יריד המזרח, רמת גן: רחוב ביאליק, פתח תקווה: קניון סירקין, הוד השרון: קניון שרונים, שפיים: מתחם חוצות שפיים, נתניה: קניון עיר ימים, ביג פולג, מתחם רוגובין, חדרה: קניון לב חדרה, חיפה: גרנד קניון, קניון עזריאלי חיפה, רמת ישי: מתחם סטריט-מול, יקנעם: קניון G, עכו: קניון עזריאלי עכו, טבריה: ביג פאשן, בית שאן: מתחם ביג, מודיעין: ישפרו סנטר, מעלה אדומים: קניון אדומים, בית שמש: ביג בית שמש, ערד:  צים סנטר, באר שבע: גרנד קניון, אילת: ביג, אשקלון: קניון גירון (חנות ייעודית), וחנות האונליין של קסטרו: casrto.com



טווח המחירים:

קולקציית Newborn עד 3 חודשים:

אוברולים
מארז זוג ב-99.90 ₪
מכנסיים
מארז זוג ב-59.90 ₪
בגדי גוף וגופיות בייבי
מארז זוג ב-59.90 ₪
מארזי מתנה
99.90-199.90 ₪

קולקציית התינוקות, גילאי 3 חודשים ועד 24 חודשים:

מעילים
99.90-179.90 ₪

גרביים
19.90 ₪  , 29.90 ₪ למארז שלישיה
מכנסיים
29.90-99.90 ₪
סריגים
59.90-149.90 ₪
שמלות
79.90-119.90 ₪
חולצות T + סווטשירטים
29.90-99.90 ₪
פיג'מות
79.90-99.90 ₪
נעליים
49.90 ₪
ג'ינסים
99.90-129.90 ₪
בגדי גוף
49.90-59.90 ₪

קולקציית הילדים – מגיל שנתיים עד 14:

מעילים
79.90-179.90 ₪ 
גרביים וגרביונים
  29.90 ₪ למארז שלישיה, 29.90 ₪ לגרביונים
מכנסיים
39.90-149.90 ₪
סריגים
59.90-159.90 ₪
חצאיות
59.90-89.90 ₪
שמלות
  .9049.90-159 ₪
חולצות T + סווטשירטים
29.90-149.90 ₪
פיג'מות
99.90 ₪
חולצות אריג
79.90-119.90 ₪
צעיפים
59.90 ₪
תיקים
29.90-69.90 ₪
נעליים
59.90-99.90 ₪
מגפי גומי
99.90 ₪
חגורות
29.90 ₪
ג'ינסים
99.90-149.90 ₪
הלבשה תחתונה
מארז שלישייה ב -49.90-59.90 ₪
כובעים
29.90-49.90 ₪
אביזרים
14.90-59.90 ₪

בהצלחה לרשת!!!
בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב YNET
Home Styling 
נייד:0528193019
 אתר: www.styleyourlife.co.il
  מייל: shachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוק: http://www.facebook.com/STYLIST.2011



תגובות

  1. איזו מתיקות! אקנה גם לאחיינים שלי.
    תודה על השיתוף

    השבמחק
  2. חמידות שלא תתואר!
    הבת שלי קנתה משם לנכדה שלי וזה היה כל מקסים.
    היא הייתה הכוכבת בערב חג.
    מחכה לקנות גם לנכדה השנייה ברגע שתגדל.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות