אלבר אלבז ולנקום משתפים פעולה ויוצאים במהדורה מוגבלת



 מעצב העל אלבר אלבז: "הנושא המרכזי שעובר כחוט השני בקולקציה כולה הוא העיניים וצורות עגלגלות. מכלי המסקרה המעוגלים להפליא היוו לי השראה. רציתי ליצור צורות מעוגלות עם קריצה של הומור".

 לאחרונה ראינו כי מעצבי העל לא מסתפקים רק בהוצאת קולקציית ביגוד או בישום אלא ממשיכים בצעדי ענק גם לכיוון האיפור והטיפוח...
  האחד הוא מרק גייקובס  שיצא בליין איפור חדש בשם

 והשני ,ידידו  הלא פחות מוכר אלבר אלבז  מעצב  הבית של המותג 
LANVIN  שיצא בשיתוף פעולה עם חברת LANCÔME
חושפים יחד את  HYPNÔSE SHOW



אלבר אלבז - 15 שנות מוניטין יוקרתי
אלבר אלבז בוגר שנקר הידוע כבר בכל העולם כולו בבית הספר בין המובילים בעולם, נמנה בין מעצבי האפנה הבולטים של ימינו. קווי הבגדים, מרקמי הבדים והמיזוגים בין אופנה קלאסית לאביזרים גאומטריים מעוצבים בקפידה תחת מעטה של יצירתיות, חושפים בכל פעם את המעלות והייחודיות הטמונות במעצב העל. כשהוא לא חושש להגדיר מחדש את מהות היוקרה ולא מהסס לשלב לעולמו מינון בריא של מצב רוח טוב לצד אנושיות, אלבר אלבז בעל דמיון עשיר וייחודי, הרוחש כבוד גדול לנשים ועם זאת מאפשר לעצמו להעשיר מידי פעם את אופנת הקוטור שלו עם קריצת הומור המספרת סיפור...  
אווירה מחשמלת, קהל הצופות מריע בהתרגשות, ריסים בכל מקום – השואו מתחיל!
על גדות נהר הסיין, תצוגת האופנה עומדת להתחיל... קהל הצופות תופסות את מקומן בקריאות התרגשות. האווירה תוססת כשהאורות מתעממים, שקט משתרר בחדר. ורק עיניים וריסים מעפעפים בחשכה.
התצוגה מתחילה! הצללית הראשונה עולה על הבמה, עטויה בשמלה מקושטת בלבבות עם חגורה מתחת לחזה ועליה סרט ענק, זרם חשמלי ניצת והריסים מתחילים לעפעף מהר יותר.
הדמות השנייה עולה על הבמה לבושה בשמלה עם גב חשוף ועליה מפוזרים כוכבים עם סרט בכחול קובלט ואחריה השלישית עטופה בשמלת נקודות פוקה ורודות ושחורות חושפת קימורים נשיים מסחררים. את התצוגה המרהיבה חותמת הדמות הרביעית, עטויה שמלה מרהיבה עליה מפוזרות עיניים. הצופות פוקחות את עיניהן לרווחה, הריסים מעפעפים בעילפון חושים מהתעצמות האושר עילאי.

סדרת היפנוז מדגמנת על מסלול התצוגה – פריט אספנים מובהק
מעצב העל אלבר אלבז מלביש את 4 אגדות האיפור של לנקום, ארבעת המסקרות ממשפחת היפנוז הנמכרות ביותר בעולם ואת היפנוז פלטת הצלליות החדשה והיפנוז צלליות מונו.




היפנוז דול אייז – מינון מדויק של תמימות
עטופה בשמלת הלבבות האדומה היפנוז דול פותחת את תצוגת האופנה אפקט של "עייני בובה" לעיניים מורמות, ארוכות ורחבות יותר ומעניק מראה של תמימות במינון מדויק. 

היפנוז סטאר – מחווה לזוהר של מסך הכסף
כמחווה לזוהר של מסך הכסף, היפנוז סטאר מתהדרת עם מברשת דו צדדית המגדירה עיניים מהפנטות כשל הכוכבות הכי גדולות, היא עוטה שמלה שזורת כוכבים בגוון כחול אלקטריק ומיד הופכת לאלילה, מודל לחיקוי.
 


היפנוז דרמה – נשיות מלאת תשוקה וביטחון
מראה דרמטי... היפנוז דרמה, עולה על הבמה עם שמלה בסגנון פלמנקו מעוטרת בנקודות פוקה בורוד בייבי בהיר ומגלמת אולטרה נשיות שופעת ביטחון ומלאת תשוקה. העיניים פקוחות באינטנסיביות מרהיבה ונפח ריסים שערורייתי מצפה כל ריס וריס – מבט עצמתי! 

מחיר מומלץ לצרכן: 188 שקל

Hypnôse 5 color Palette - קולקציית צלליות כהצהרה אופנתית


פלטת היפנוז החדשה מתהדרת בשלוש גרסאות חדשות שעוצבו על ידי מעצב העל התואמות לניחוח המסקרות האגדיות – דול אייז, סטאר אייז ודרמה אייז. גוונים חדשים עוטפים את העיניים ומעניקים מראה אופנתי ומעודכן.
הודות לטכנולוגיה אינטנסיבית משתנה פלטת 5 הצבעים מאפשרת לכל אחת להשוות לעיניה את המראה המושלם ביותר כבהתאמה אישית:
  • גוונים רעננים וטבעיים למראה עיניים פקוחות לרווחה עם דול אייז
  • הרמונית, שיקית טבולה באלגנטיות למראה עיניים מתוחכם עם סטאר.
  • גוונים מעושנים ודומיננטיים מראה דרמטי.


צלליות עיניים מונו זוהרות ונוצצות משלימות את מראה היפנוז ומעוטרות במוטיבים תואמים למסקרה של פוקה דוטס, לבבות וכוכבים למראה עיניים פקוחות לרווחה וחסרות מעצורים.

היפנוז פלאטה 5 גוונים - מחיר מומלץ לצרכן: 353 שקל
היפנוז מונו – מחיר מומלץ לצרכן: 172 שקל

 
קולקציית היפנוז שואו במהדורה מוגבלת. 
לפרטים אודות נקודות המכירה: https://www.facebook.com/Lancome.Israel

חולצת אלבז בשילוב סיכות דש 
 המסקרה מעל בצד ימין


התחילו להרגיש כוכבות..
"מסקרו" את עיניכן...


בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב YNET
Home Styling 
נייד:0528193019
 אתר: www.styleyourlife.co.il
  מייל: shachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוק: http://www.facebook.com/STYLIST.2011






תגובות

רשומות פופולריות