מהפך מותגים בתחום ההלבשה המיובאת.. תודה STORY!

אם יש מותג(בעצם כבר רשת) שאני מעריך ומוכיר על פעילותה בתחום ההלבשה הנשית והגברית היא רשת Story.



 במשך כבר 14 שנים פועל המותג שהתרחב ל 9 חנויות ועוד מאות נקודות מכירה של המותגים המיובאים על ידם. חייב להודות, כי דרכם נחשפתי למותגים הנ"ל וחקרתי יותר את נושא המותגים (בעיקר מארצות סקנדינביה).
 מספר מותגים חזקים ש (שיש לי לפחות אחד מכל אחד) וגם ללקוחותיי במסגרת הסטיילינג האישי שאני עושה עבורם ברשת הם:

nudiejeans   המותג השוודי המשתמש בכותנה אורגנית, שמכנסי ג'ינס שלהם "מתיישבים" היטב על הגוף ומרגישים בכך(יש לי אחד כזה).:) 
מכנסי הג'ינס  קוצרים אין סוף מחמאות!!

MELLISA המותג הברזילאי שמייצר את נעליו מגומי ממוחזר (מריח לרוב כמו בזוקה) ולא נפט כמו בשאר החנויות "הפלסטיק" למיניהן..

  
PALLADIUM שמוכר לכולנו אך לאחרונה  הפך את נעלי הטיולים לשיק!  (נהנה מהם בטירוף).

או  את המותג BLOCH שהפך את נעלי הבלרינה לנעליים אופנתיות ונוחות להפליא..(רכשתי ללקוחה שלי והיא רק בת 4..)!!!

    לאחרונה  SROTY העביר את מקום מושבו ופתח SHOW ROOM ענק המכיל נכון לשעה זו 49 מותגים  ואני  מניח שלאחר שאעלה את הPOST הם יסגרו עם עוד כמה מותגים  בינ"ל נוספים.
 אורי רייז, בחור צעיר ונמרץ שולט על כל החברה  בנוסף לעוד 75 אנשי צוות.. כך שפעילות רבה מסתמנת מאחורי הקלעים..
 לא יכולתי לנוח לרגע ורצתי בין החללים המעוצבים להפליא במסגרת הפרזנטציה שערכו לכבודנו. גם חלונות הראווה בחנויות מושקים מאד ומתחלפים בתדירות נכונה.
 בואו נציץ יחד על מה שנעשה שם... 
  עיצוב נכון מושך קניינים. הוכיח את עצמו








                        מליסה גם לילדות..


   המותג הלונדוני SWEAR. נעליים מקוריות ומדהימות!


  מודד תיק  פסים  של חברת:Herschel


  כובעים איכותיים של Gorin Bros מלוס אנג'לס משנת 1895


   
מותג חדש של שעונים ומשקפי שמש :KOMONO

  ואיך אפשר ללא מותג הגרביים הצבעוני שכבש את העולם ובמיוחד אותי?
 Happy Socks

    זיכה אותי בתחרות  צילום הגרביים המוצלח באינסטגרם  התמונה מבין ה 12 הטובה ביותר..




בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב YNET, XNET
Home Styling 

נייד:0528193019
 אתרwww.styleyourlife.co.il
  מיילshachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוקhttp://www.facebook.com/STYLIST.2011
  כרטיס טוויטר:https://twitter.com/#!/shacharabanne
אינסטגרם: shachar_rabanne
 בלוג  אישי  :http://shacharabanne.blogspot.co.il/     
בלוג בXNET :

תגובות

רשומות פופולריות