הנעליים של טל גלבוע הייתה שמחה לרוץ אתם..



טבעונות היא כבר לא מילה ששגורה בפיהם רק של חסידי התחום, אלא הפכה להיות שיחת היום גם לאלו שגילו פחות עניין מבעבר.

  המודעות הולכת וגוברת לא רק אצל טל גלבוע ששהתה 3 חודשים   בבית האח הגדול והרימה את דגל הטבעונות על סדר היום וההתייחסות הפושעת לחיות, אלא גם חברות האפנה ואף הספורט מגלות עניין ומשקיעות מאמצים רבים לתת מענה לצרכנים שדוגלים באורח חיים זה.

לראשונה בישראל – נעלי ספורט עם תו התקן של  עמותת Vegan-Friendly,  ללא  חומרים מן החי  ומשווקת קרוב ל  500 דגמים לכל המשפחה.

"כחלק מחזון החברה התומך בסגנון חיים, בריא ספורטיבי אופנתי ואותנטי, לצד שמירה על הקיימות, ניו באלאנס פועלת רבות, ברמה הבינלאומית, לקידום וחיזוק  נושא זה והובלתו בעולם מותגי הספורט. הצורך בליין טבעוני, שכבר קוצר הצלחה בעולם, נוצר לאחרונה גם בישראל לאור המגמה וריבוי המבקשים  ליהנות מסל מוצרים רחב ביותר, שאינו עושה שימוש בחומרים מן החי.לכן אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם עמותת Vegan-Friendly ומבטיחים, כי יחדיו גם נפעל לקידום המודעות של התחום כולו בישראל". לדבריה של מנכ"לית הרשת ניו באלנס בארץ.

 זוכרים את הסקוצ'ים בנעלי הספורט של פעם?
 הנה הם כאן שוב!

הדגמים המגוונים, קיבלו אישורים מהמפעלים, המוסדות והעמותות המחמירים ביותר בארצות הברית וכעת, הגיעו יבואני המותג בישראל לשת"פ ייחודי עם עמותת Vegan-Friendly ומעתה קולקציות הנעליים היחודיות יוצגו וימכרו עם תו התקן ולוגו העמותה שיופיע לצד הדגמים באתר ובקרוב בחנויות. 

                           למעלה : נעלי נשים(399 שקלים)
                          למטה: נעלי גברים
                        צבעוניות וצבעים זרחניים משתלבים באופן  הרמוני


 בשנים האחרונות החליפה ניו באלאנס העולמית את מחלקת העיצוב ועברה מהפך בכל הקשור לעיצוב, סגנון וחומרי גלם. העיצוב הישן והמוכר של ניו באלאנס בצבעים כהים ואפורים נזנח לטובת עיצוב רענן וחדשני, עם נעלי אופנה בגוני פסטל הזוהרות בחושך ונעלי ריצה בצבעים זרחניים המשלימים מראה צעקני עם ביגוד חדש של החברה, תוך שמירה על הנוחות המייחדת את המותג.
    נעליים טבעוניות גם לילדים



  מקום למחשבה/ השראה

אופציה של נעילת  נעלי סניקרס(לא ריצה)
 כך נראתה הדוגמנית קארה דלווין בתצוגת האפנה של BURBERRY לפני כשבוע, בחליפה מחוייטת אין צורך בחזייה או חולצה כמובן אך כמובן שיש להצטייד בנעלי סניקרס  המתגלות כטרנד לוהט (כרגע לפחות).


 להשיג באתר באינטרנט WWW.NEWBALANCE.CO.IL ובחנויות הספורט המובחרות.

סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב XNET
Home Styling 

נייד:0528-19-30-19
 אתרwww.styleyourlife.co.il
  מיילshachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוקhttp://www.facebook.com/STYLIST.2011
  כרטיס טוויטר:https://twitter.com/#!/shacharabanne
אינסטגרם: shachar_rabanne
 בלוג  אישי  :http://shacharabanne.blogspot.co.il/     
בלוג בXNET :

תגובות

רשומות פופולריות