Vans קולקציית סתיו חורף 2014-15




תחושה אולי של החמצה קלה ניגרה במוחי על זה שעד עצם היום הזה לא נהפכתי לסקייטר או גולש גלים ואף כחובבן.

 יש משהו בענפי הספורט האלו שתמיד הרתיע אותי, כי לבטח כל פעם שהייתי עולה על הסקייטר הייתי שובר איזו עצם אחרת ברגליים(אגב יש לי גמישות יתרה  בקרסוליים לדעת הרופא).
ובנושא הים, מעין מחשבה שעוד רגע תגיח איזו חיה ענקית ולבטח אבלע במצולות הים.
מכאן ועד להתקרב לקהל הספורטאים הזה, הדרך יכולה להיות ארוכה מה, אך גם קצרה אם מדובר  באופנה הספיציפית שלהם  שתמיד קרנה לי מאיזו פינת רחוב קסומה.
 אז החלטתי שבמקום לקטר ולא להשתלב באחד מענפי הספורט הנ"ל, אוכל לפחות ליהנות מהבגדים שלהם ולהרגיש כחלק מהעניין".

קולקציית הבגדים של  Vans מציגה קולקציה מגוונת השומרת על נאמנותה לרוח של מותג הגלישה וההחלקה בן ה-45 מדרום קליפורניה. מצוידת בעיצוב  האל זמני שלה המשלב עדיין חדשנות בהדפסים ובטכניקות חדשנות, מעניקה Vans פרשנות מודרנית למספר פריטים בסיסיים קלאסיים, ביניהם מכנסיים, מכנסי גלישה, חולצות מכופתרות, מעילים, חולצות טי ותיקים.
צוות מפואר של מקצוענים, שכולל את המחליקים בין היתר את  אנתוני ון אנגלן, אנדרו אלן, גילברט קרוקט, ג'וני לייטון ואלייג'ה ברלה, את גולשי הים ג'ואל טיודור, נייתן פלטשר, פאט, דיין וטאנר גודוסקס, דילן גרייבס ונתן ואיוון פלורנס, ואת גולש השלג דארל מאתס, לקחו חלק בעיצוב קולקציית הבגדים של Vans.

 קולקציית סתיו 2014: 
Vans מציגה גזרות, בדים וצבעים חדשים במכנסיים ובג'ינסים, מגוון חדש לגמרי של הדפסים בולטים בקולקציית מכנסי הגלישה, מגוון מלא של ז'קטים המתאימים לחודשים הקרירים של הסתיו וכן פרשנות חדשה לתיקים השונים. בנוסף, Vans ממשיכה את שיתופי הפעולה שלה עם Independent ועם Captain Fin בקולקציות רעננות, והיא גאה להציג את שיתוף הפעולה הראשון שלה עם Star Wars (מלחמת הכוכבים).

הקולקציה המגוונת של מכנסי הגלישה לעונה זו כוללת הדפסים חדשים בהשפעת סגנון המורשת של Vans. כל מכנס גלישה מדגיש גם סגנון וגם טכנולוגיה, תוך שימוש בשלל בדים וטקסטורות לסתיו. הדגמים הבולטים העונה הם מכנסי הגלישה של  Off the Wallדגם JT Trimline, מכנס הגלישה Captain Fin והסגנון החדש Maritime.
  תיק גב מנוחש מהקולקצייה החדשה
 נעלים VANS מהאוסף האישי שלי
   

   ואף כובע מצחייה בעל הדפס מנוחש,
      לאלו שמאד אוהבים סטים..


Father like son פריטים גם לאבא  וגם לילד...

  קולקציית ההנעלה  השתפרה עד מאד וחוץ מגומי או סיליקון בנעלים, נוכל לפגוש בעונה הקרובה גם אתהשעם שהצטרף לרשימת החומרים העדכניים ומשתלב בהרמוניה עם העור.

  דגם נוסף משעם.זה הולך להיות הלהיט הבא!
  נעלי סניקרס וכובע תואם. בהדפסי ריקמה
  גם את הזאטוטים לא שכחו ועיצבו להם 
  סניקרסים עם הדפסי שובבים 
 הכוללים דמויות מעולם הסרטים



   מבחר כובעי מצחיה לסקייטרים

קולקציית California
שורשיה של קולקציית Vans California טמונים בתרבות החוף הרטרו, כפי שבאה לידי ביטוי בטקסטורות ובגוונים של הנוף הקליפורני. הקולקציה, הנשארת נאמנה למורשת שלה, משלבת מבחר פריטים קלים המותאמים לגולשים. קולקציית California לסתיו 2014 כוללת את דגם Williamson, ז'קט מאמן עמיד במים עם בטנת שמבריי וצווארון קורדרוי .


  מעיל הדפס קומופלאז' עם בטנה כתומה. פשוט הברקה!




חולצה ארוגה ארוכה Contrary מז'קארד בהדפס טרופי; חולצת ג'רסי Clovis מכותנה עם כיס; שלוש חולצות טי מכותנה; כובע Cali Camper; ותיק El Moro Tote.

קולקציית Vans x STAR WARS

Vans יוצאת למסע בגלקסיה רחוקה, ומשלבת כוחות עם STAR WARS ליצירת קולקציה אגדית שכוללת עיצובים מהסרטים המקוריים. בהשראת פריטי העבר של Vans והדמויות הנצחיות של מלחמת הכוכבים, שיתוף הפעולה יוצר קולקציה קלאסית מקורית.

קולקציית Vans x STAR WARS כוללת שני הדפסים מותאמים אישית של הדפסי המורשת של Vans והדמויות הקלאסיות של מלחמת הכוכבים, כולל חייל סער (Storm Trooper) בפייזלי והדפס יודה פרחוני - "Yoda Aloha". ההדפסים החדשים קיימים בשתי חולצות טי ייחודיות עם כיסים - Stormtrooper Pocket Tee, בשתי חולצות טי Yoda Aloha Pocket Tee, בכובע Yoda Aloha Camper ובתיק גב Old Skool II.


 עוד שיתוף פעולה בין אחד המותגים הנחשבים בעולם KENZO לבין 


VANS הוליד את סניקרס הדפס העננים..כמובן שהייתי חייב לאמץ אותם..


  כי מי לא היה רוצה ללכת ולרחף מעליהם?...




בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב XNET
Home Styling 


נייד:0528-19-30-19
 כרטיס פייסבוקhttp://www.facebook.com/STYLIST.2011
  כרטיס טוויטר:https://twitter.com/#!/shacharabanne
אינסטגרם: shachar_rabanne
 בלוג  אישי  :http://shacharabanne.blogspot.co.il/     
בלוג בXNET :



תגובות

רשומות פופולריות