ה.שטרן מציגה את קולקציית CARD GAMES - תכשיטים בהשראת קלפי המשחק

לא כל יום יוצא לי לפגוש את בר רפאלי, הדוגמנית הבינ"ל שכבשה כל  שער אפשרי על שלל המגזינים הנחשקים בעולם.
 ואם לאמר את האמת, היא יפה גם במציאות עד כדי מחנק!
 האירוע היה השקת התכשיטים  של חברת  H.Stern , במסעדת מסה של משה אביב. בה הוצגה קולקציית החורף החדשה
הנקראת CARD GAMAES.


  הקולקצייה הושקה ברוב הדר ופאר, כאשר בר דיגמנה את תכשיטי הקולקצייה שעל אוזנייה התנדנדו עגילי שנדלייר  וידייה עמוסות טבעות מלאות ביהלומים,תוך כדי משחק בשולחנות ההימורים, שהובאו במיוחד לצורך האירוע.


   בועז בן זוגי בשולחן ההימורים.
 בר משום מה שקועה מאד במשחק ולא בו


 תפסתי את מלי לוי לשיחת חולין קצרה, לצד קוסמופוליטן
הקוקטייל האהוב עלי מאד.

 בתהליך העיצוב של  קולקציית Card Games חקרו מעצבי ה.שטרן את תולדות משחקי הקלפים והייצוגים הסמליים של קלפי המשחק אלו אשר מלהיבים ומבדרים בני אדם ומציבים בפניהם אתגרים מאות בשנים.
מעצבי ה.שטרן מצאו מספר מקורות אפשריים לחפיסת הקלפים כפי שאנו מכירים אותה היום.
מתברר שאין אמת אחת לגבי מקור הקלפים. מובן שהיסוד המפתה בהם הוא הסיבה העיקרית לכך שלאורך שנים הם הילכו קסם על גברים ונשים. המתח והציפייה לכל מהלך במשחק כמו גם התחושות העזות המתלוות למשיכת קלף בעל ערך, הפכו את המשחק למרתק. חפיסת הקלפים הפכה לאחת הדרכים האהובות ביותר לשחק משחקים.
באירופה של ימי הביניים הפכו הקלפים לבידור עבור בני האצולה בשל שווים הרב ומכיוון שהציגו דמויות יחודיות. הקלפים נוצרו בעבודת יד על ידי אמנים מהשורה הראשונה והדמויות שצוירו עליהם היו דימויים אמיתיים של המלך, המלכה ושל דמויות בני אצולה נוספות, דבר שהעלה את ערכם.
את מקורם של קלפי המשחק אופף אמנם חוסר וודאות אך עובדות היסטוריות נדירות מלמדות על הדרכים שבהן אומצו משחקי הקלפים באזורים שונים בעולם. היררכיה חברתית, דרכי חשיבה בתרבויות שונות, דפוסי הגירה ואפילו מסחר ואופנה, כל אלה השפיעו על האופן בו אומצו הקלפים בכל איזור. משחקי הקלפים נפוצו בעולם כולו הודות לכח המשיכה המהפנט ואינספור האפשרויות למהלכים מבריקים, לריגוש, לסיכון ולניצחון.
 התכשיטים מבליטים את הניגוד שבין הצורות הגיאומטריות הפשוטות המאפיינות את סגנון הארט-דקו, לבין הסגנון שופע הפרטים כמו איורים בעלי אפקט מראה, המשמשים לרוב ביצירת הדימויים המופיעים על גבי קלפים. היהלום שבכתר, תרתי משמע!  :)

                            את מוזמנת להרגיש מלכה!
                              קווים נקיים מאד בעיצוב.

בקולקציה 2 קווים עיקריים: קו השואב השראה מצורות הסדרות שעל הקלפים (יהלום, לב,תלתן ועלה) וקו השואב השראה מדמויות בית המלוכה (מלך, מלכה ונסיך).
סדרות: צורות הסדרות של חפיסת הקלפים מופיעות בקו תכשיטים זה כסמל לריגוש שמעורר הסיכון שבהימורי קלפים. הצורות הגאומטריות שבסדרת היהלום מקבלות ביטוי בשתי טבעות וזוג עגילים ארוכים בזהב אצילי 18K עם אבני אמרלד מעוינות בצורת יהלום במרכז ומסגרת של שורות יהלומים כפולות מבליטות אותם.
בניגוד לקווים המעוגלים שלרוב מאפיינים את הלבבות המסורתיים, בגרסה המסוגננת של ה.שטרן מקבלת צורת הלב עיצוב מקורי בקווים גאומטריים, המאתגר ומושך את העין.

  זוג העגילים המשובצים שבר רפאלי ענדה במהלך האירוע

                            וטבעת  משלימה את הסט 
102,288 שקל  מחיר הטבעת

בליין זה שתי טבעות וזוג עגילים תלויים עם מבנה כפול המאזכרים את סגנון הארט-דקו. הפריטים יוצרים משחק של ניגודי צבעים בין זהב לבן K18, לבין יהלומי קוניאק.

התלתן שמאופיין בקווים מעוגלים ובצבע שחור מלא מקבל בתכשיטים קלילות מסוימת הודות לצורות המסתלסלות המופיעות בשתי טבעות, שתי שרשראות ושלושה זוגות עגילים בזהב לבן K18, משובצים יהלומי קוניאק ויהלומים לבנים.
עיצוב גאומטרי יוצר פרשנות מחודשת לסדרת העלה, בזהב צהוב מלוטש עם יהלומי קוניאק ויהלומים לבנים. צמיד מהודר וקשיח על פרק כף היד יוצר שיק יוקרתי. עיצוב הטבעת שואב השראה מעושר התכשיטים ההודים ומבטא עיצוב על זמני עילי, כשחלקה העליון מקשט שלוש אצבעות. העגילים מציגים מבנה גיאומטרי מרשים המותאם לשלוש השורות של יהלומים תלויים המוסיפים ברק ותנועתיות.

קלפי בית המלוכה: דמויות בית המלוכה הקדומות, אשר ציורי דיוקנותיהם אומצו באירופה כחלק מחפיסת הקלפים כדי לסמל את ערכם של קלפי הדמויות (מלך, מלכה ונסיך), קיבלו פרשנות ייחודית בקולקציה של ה.שטרן בשורה של טבעות מגוונות. ההבחנה בין חברי בית המלוכה השונים נעשית על ידי צבעי הרקע והאות הלטינית המיוחסים לכל אחד מהם. בכל הטבעות ניתן לראות את אפקט המראה, בדומה לציורים שעל הקלפים.
הדמות הרצינית של המלך רב העוצמה תורגמה לטבעת בזהב אצילי K18 עם מסגרת מרובעת, משובצת יהלומי קוניאק. שני יהלומים מרכזיים בחיתוך בגט מוקפים יהלומים.
המלכה מיוצגת בקווים מעוגלים וצבעים נשיים בשתי טבעות. טבעת בזהב אצילי K18 עם אבני סיטרין ויהלומי קוניאק, וטבעת עם יהלומים לבנים בחיתוך מרובע (Princess cut) מוקפים ביהלומי קוניאק בורקים.
הנסיך מיוצג בשתי טבעות בזהב אצילי K18, באחת טופז כחול מוקף ביהלומי קוניאק, ובשניה יהלום לבן מרובע המוקף ביהלומי קוניאק נוצצים.
הדמויות החשובות ביותר במשחק, המלך והמלכה מיוצגים גם בצורות גיאומטריות המאזכרות את הכתרים המרשימים שלהם, בטבעות בזהב אצילי 18K עם יהלומי קוניאק. הכתר של המלכה מעוצב בקווים מעוגלים וכתרו של המלך מיוצג בעזרת צורות ריבועיות.

לצפייה בסרטון השקת הקולקציה בשיתוף דיאן קרוגר
https://www.youtube.com/watch?v=2VuInAEwOHw&list=UUj2Zu6lULRy6aQC2l4NUASg


 משחק נעים!
בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב XNET
Home Styling 

נייד:0528-19-30-19
 אתרwww.styleyourlife.co.il
  מיילshachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוקhttp://www.facebook.com/STYLIST.2011
  כרטיס טוויטר:https://twitter.com/#!/shacharabanne
אינסטגרם: shachar_rabanne
 בלוג  אישי  :http://shacharabanne.blogspot.co.il/     
בלוג בXNET :


תגובות

רשומות פופולריות