מותגים חדשים ברשת ההנעלה והתיקים LAFAYETTE


רשת "לאפייט" הידועה בייבוא נעליים ותיקי עור מאיטליה,עוד מיום הקמתה בשנת 1938, הכניסה לרשת כעת 5 מותגי על חדשים: 
Twi, Valentino, Loriblu, Braccialini, Accademia
מותגים אלה מצטרפים לעוד 40 חברות אופנה איטלקיות אשר ברשת.  חברות אופנה אלה מייצרות Private Labeling (מותג פרטי) לרשת נעלי "לאפייט" כמו גם לחברות נוספות דוגמת Prada, 1Chanel, ,Jimmy Choo Yves Saint Laurent, ועוד. 

5 מותגי האופנה שהצטרפו לרשת: 
Twi הינה חברת נעליים אשר חרטה על דיגלה ליצור נעליים לאישה המתוחכמת עם סטייל.  נעלי Twi היוקרתיות מבטיחות איכות ושלמות ברמה הגבוהה ביותר תוך יצירה מתמדת של חידושים בדגמים, בחומרים ובתהליכי הייצור.  קו הנעליים של Twi הינו נשי ומעודן לאישה אשר רוצה להראות סקסית ובעלת טעם מעודן ויוקרתי.





Valentino Orlandi הינו מותג מוביל של תיקים תוצרת איטליה.  במפעל העצום המשתרע על פני 5000 מ"ר מייצרים לכל העולם תיקים ממיטב העורות והבדים.  אלגנטיות וקלאסיות, עיצוב מודרני ותחכום, בלי להתפשר על שימושיות ונוחות, מאפיינים את התיקים המיוצרים בעבודת יד .


  איכות ללא פשרות!

 
כמו  שרק האיטלקיות מבינות.. התאמה בין תיק לנעליים.


Loriblu הינה חברת נעליים בינלאומית נחשבת לה סניפים ברחבי העולם דוגמת פריז, מוסקווה, קייב, מינסק, דובאי, ועוד.  קולקציות הנעליים של החברה הינן מרהיבות ומאופיינות בהשקעה בפרטים הקטנים, חיתוכים רבים ומדויקים, "פיסולים" אמנותיים וצבעים חזקים ודומיננטיים המעניקים תחושה של יצירת אומנות על הרגל. 
  מגפיים באורך ברך. שימו לב לשמאלי עם הרוכסן המוזהב
 לנעילה קלה יותר.. 

Accademia היא חברה המשווקת כיום לארצות הברית, יפן, מזרח אירופה, אוסטרליה, רוסיה ועוד.  מוצרי החברה מבוססים על חומרי גלם משובחים בעבודה תוצרת יד, השקעה רבה בפרטים ובמודלים מיוחדים, ומאופיינים בעיקר שילוב אקססוריז ואבנים טובות דוגמת אבני סברובסקי לקבלת מראה נוצץ ומרהיב. 



  קלאסיקה בשחור ולבן. הלק מוסיף עוד יותר יוקרתיות


Braccialini הינה חברת תיקי עור אשר בסיסה בפירנצה, איטליה.  החברה פועלת ב 40 מדינות עם 50 חנויות מותג ברחבי העולם.  ההשראות ליצירה נלקחים מעולם הטבע, החי והצומח ואף מעולם המוסיקה.  מוצרי החברה שופעים בצבעים עזים, דגמים יצירתיים, שילוב של חומרים שונים עשירים בפרטים המעניקים את המראה יוצא הדופן המזכיר מעיין פנטזיה.
   במיוחד בעונה האחרונה, ניתן למצוא ברשת דגמים נועזים מהרגיל, צבעים עזים ומבחר עצום של סגנונות ודגמים: מנעלי מוקסין ובלרינה יומיומיים בצבעים קלאסיים ועד לנעלי עקב סופר אלגנטיות בעלות טרנד עכשווי.
 תיק צד איכותי בשילוב טקסטורת עור פרה


 מתוך ארוע ההשקה בחנות הדגל של  Lafayette בגן העיר..

בברכה,
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב XNET
Home Styling 

נייד:0528-19-30-19
 אתרwww.styleyourlife.co.il
  מיילshachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוקhttp://www.facebook.com/STYLIST.2011
  כרטיס טוויטר:https://twitter.com/#!/shacharabanne
אינסטגרם: shachar_rabanne
 בלוג  אישי  :http://shacharabanne.blogspot.co.il/     
בלוג בXNET :



תגובות

רשומות פופולריות