AMERICAN EAGLE OUTFITTERS- בסימן של מסעות דרכים בקיץ 2015


 צילומי הקולקציה העונה  של AMERICAN EAGLE OUTFITTERS
 לוקחים אותנו למסע דרכים אמריקאי, החל ממדבריות טקסס וסנטה פה ועד למקסיקו,עם השראות אתניות ונגיעות של קלאסיקה אמריקאית. ברוח של חופש ותענוגות, שכל אחד מאיתנו היה שמח למצוא את עצמו בטיול שכזה, במיוחד לאחר השירות הצבאי.
 מוזמנים לצפות בוידאו מקסים שמשכיח מאיתנו את ענייני היום וגורם לנו רצון עז לארוז מזוודה ולהעלם אי שם ברחבי תבל, לתקופה לא מוגדרת..



שכן בטיול שכזה,הפריטים אמורים להיות קלילים, צבעוניים נוחים ואם גם טרנדים, הרווח כולו שלכם..


מה מוצג לנו העונה במחלקת הנשים?
שמלות סווינג פרחוניות,חולצות רכות,חולצות T עם הדפסים גרפיים וקולקציית ג'ינסים במראה משופשף.




מראות הטיולים מאופיינים בעיקר בטרנד הבוהו שיק - מראה היפי בצבעוניות של לבן, קרם, סגול וארגמן בשילוב פרינטים פרחוניים ומוטיבים אתניים – רקמות ופרנזים. הטרנד מוצג במגוון פריטים החל משמלות מקסי, חצאיות מקסי, אוברולים, מגוון שמלות פרחוניות ודקיקות וחולצות אריג בשילוב קרושה מבדים רכים וקלילים.


טרנד נוסף בקולקציית הנשים הוא מוטיב הדה גרדה" בטוויסט עדכני ואביבי,  המעניק מראה פסטיבלי בחולצות, חצאיות, שמלות, עליוניות קימונו ואקססוריז .
העונה מושקת קולקציית חולצות SOFT&SEXY T :
 קולקציית חולצות מבד ויסקוזה רך, נעים וקל משקל בגזרה רחבה. בנוסף,בקולקציה חולצות בייסיק וגופיות בצבעוניות רכה ואביבית של בורדו קייצי, כחול ולבן. 
בעונה זו הורחב קו שמלות, וכך ניתן למצוא שמלות במגוון רחב של גזרות: אוברסייז, מקסי, סווינג ומיני, בדפוסים אביביים ובבדים קלילים ונעימים.


הקולקציה כוללת גם כ- 10 גזרות של ג'ינסים, החל מג'ינס- JEGGING הקלאסי וה- SKINNY ומעונה זו ניתן להשיג גם את גזרת HI-RISE JEGGING CROP, כל הג'ינסים העונה זמינים בשטיפות הכהות וגם במגוון שטיפות בהירות עם קרעים ושפשופים רבים במראה DESTROYED. 
השורטים הקצרים- פריט החובה לקיץ! חוזרים אלינו ב- 9 גזרות שונות. גבוהות או נמוכות, בבד ג'ינס או באריג בצבעי לבן, שחור, בורדו ובז'.

מחירים:
חולצות T: החל מ229.90- 59.90 שקלים


בקולקציית הגברים


נמצא שילוב של פריטים שיעניקו לגבר מראה קז'ואל ויאפשרו מגוון לוקים ל 24 שעות של סטייל, החל מלוק אורבני המשלב חולצת פולו וג'ינס סקיני או מכנס צ'ינו, דרך לוק מחוספס יותר המשלב ג'ינס קצר המראה משופשף וחולצת T גרפית ועד לוק גלישה המשלב שורט וחולצת T בצבעי ניאון וגלידה.  

מכנסי הג'ינס הם כמובן פריט מרכזי בקולקציה והעונה הם מוצגים בגווני אינדיגו בהירים במיוחד, שטיפות מיוחדות וכמובן קרעים בגזרות שונות.

 הסבר מדוייק על הגזרות נמצא בכל חנות..
 הופך את החיים קלים יותר לאלו שמהססים מה מתאים להם..


מכנסי הברמודה האייקוניים שלנו באורכים שונים PREP, שורט קלאסי ומכנסי קרגו – שורטים בשילוב כיסים, ובמגוון שטיפות וצבעים: חום, כחול, בז', אקואה. 
חולצות POLO שתמיד איתנו, והעונה הם מוצגות  לנו בצבעוניות עזה של:כתום, וורוד, צהוב, פיסטוק, תכלת ומראה ה- COLOR BLOCK.





LEGEND T  חולצות  הבייסיק במגוון עיצובים והדפסים. בקשת של 16 צבעים!  אפור, כחול, תכלת, צבעי ווש אינדיגו ונגיעות של קורל וצהוב. 



מגוון אקססוריז מאפשרים יצירת טוטאל לוק : תיקים, נעלי סניקרס, נעלי סליפ און, כפכפים, כובעים וחגורות.

מחירים:
  החל מ229.90- 49.90 שקלים


את אמריקן איגל ניתן להשיג ב- 30 חנויות הרשת ברחבי הארץ


בברכה,
שחר רבן
סטייליסט, סטיילינג אישי, כתב אופנה ב XNET
Home Styling 

נייד:0528-19-30-19
 אתרwww.styleyourlife.co.il
  מיילshachar@styleyourlife.co.il
 כרטיס פייסבוקhttp://www.facebook.com/STYLIST.2011
  כרטיס טוויטר:https://twitter.com/#!/shacharabanne
אינסטגרם: shachar_rabanne
 בלוג  אישי  :http://shacharabanne.blogspot.co.il/     
בלוג בXNET :





תגובות

רשומות פופולריות