מיכל נגרין בקולקצייה חובקת עולם מרהיבה ומעוררת השראה

המעצבת מיכל נגרין הידועה בעולם כבר מספר שנים,יוצאת בקולקצייה חדשה ומעוררת השראה המקדשת את הנשיות והרוך יחד עם עצמה וכוח. המוזות החדשות לקולקציה מהוות המשך ישיר לערכי המותג, המאגדת בתוכה את ערכי העולם הישן, בעיצוב חדשני שיוצר מפגש עם העולם החדש ומגוון תרבויות העולם.
בקולקציה המובחרת ניתן למצוא פריטים במראה דרמטי באווירה חורפית, כגון אוברול עם מחשוף לב ושרוולים דמוי שכמיה מחוייטת מבד סאטן רך ונשפך, בד קטיפה וחגורת קשירה, שמלות קטיפה במראה עשיר ויוקרתי, עליוניות קימונו וז'קט דמוי שכמיה מחוייט.
הקולקציה מציעה שילוב ייחודי של מרקמים עשירים, בדים באפקט מאטלי, סאטן, קרפ, טאפט, קטיפה, תחרות עדינות, בדי שיפון ובדי לייקרה.




קולקציית התכשיטים מתכתבת עם קולקציית האופנה ושתיהן ביחד משלימות האחת את השנייה. ניתן למצוא מגוון רחב של שרשראות באורכים שונים, בשילוב תחרות עשירות, הדפסה על בדים, גדילים צבעוניים הנצבעים בעבודת יד, חרוזים מרהיבים המשולבים בטכניקות שונות, שרשראות האוצרות בתוכן סיפורים ויזואליים עם אלמנטים מעולם הפנטזיה בתלת מימד, וכן שרשראות.

עגילים וטבעות עם אלמנט כוכבים בגדלים שונים ועם אלמנטים אוריינטליים, לצד צמידים קשיחים וצמידי צ'ארם, תכשיטי בייסיק מגוונים, שרשראות קולר משולבות תחרות עשירות, מגוון טבעות: טבעות אוברסייז, טבעות מטפסות וטבעות בהשראת משפחות המלוכה וכן שעונים המשולבים עם חרוזי צ'ארם.
את הקולקציה מרכיבים 5 סיפורים שונים, השזורים זה בזה ויוצרים הרמוניה בקולקציה החדשה:

ROYAL ORIENTAL

MADONNA
MAGIC FOREST
WILD BOHO
EAST ROCOCO

טיפ אישי
  את מוזמנת ליצור לעצמך את הסטיילינג האישי שלך עם פריטים מהקולקציה
.ולשדכם לפרטי הבייסיק בארון הבגדים שלך
טווח מחירים:
פרטי לבוש – 399 - 2,990 שקלים
תכשיטים – 119 - 1,690 שקלים
טווח מידות: XS – XXL.
צילומים: דודי חסון





תגובות

רשומות פופולריות